Kalendář
Anonymní uživatel :: Přihlásit

Akce Letní tréninky 2007

Akce Letní tréninky patří do kategorie Vyjížďka. Datum: 2007-06-21.

Informace k akci:

Reporty z tréninků červen 2007 až září 2007

Iceman, 2007-06-21 21:13:31
I přes výstrahy z radaru ČHMU jsem dnes vyrazil do Koloděj.Neb mi cestou vanul vítr do zad,přijel jsem ke kostelu už ve čtvrt.Obloha již hrozila průtrží mračen,byl jsem zvědav,zda se vůbec někdo ukáže.Nakonec dorazil Honza Janura,Petr Líbal a Vyhup.Ten okamžitě nasadil neuvěřitelné tempo,které jsme my ostatní jen těžko akceptovali a tak urazili asi 10 km,když v tom se obloha doslova roztrhla a na zem se valila povodeň.Rychle jsme se rozloučili s Vyhupem,ten zamiřil do Říčan,my ostatní jsme se schovali pod první přístřešek a snad půl hodiny pozorovali padající provazy vody.Tím také Koloděje skončili.

Malina, 2007-07-11 20:53:35
Tak jsem poprvé na kole zažil kroupy a je to vážně pecka...než jsem našel autobusovou zastávku, tak jsem myslel že mi upadnou ruce a stehna. Smál jsem se sám sobě. Strašně to štípe a na helmě to dělá strašný rány

Kolíkáč, 2007-07-12 21:17:27
Tak po odmlce mi dnes klaply konecne Kolodeje. Mel jsem trochu obavy, jestli vubec nekdo prijede, ale kdyz se blizim k zastavce, tak uz na me z dalky haleka Petr Svoboda, po chvili dorazi Franta z Rican a od Prahy se pririti jeste promoceny HonzaA, ktery pry chytil sprchu na Jizu Pak se jiz nemusim o nic starat, zavesuji se na konec hada, jehoz hlavu tvori Petr, ktery po celou dobu vyjizdky ze spice ani nesleze. A stoji to za to ... valime to pres Kvetnici do Uval, kde najizdime na "kolinskou" a palime to furt pres 40. V magnetaccich u Ceskeho Brdou ztracime HonzuA, ktery prijel na zimakovi s blatnikama ... po chvili odbocujeme na Lipany, kde je curaci zastavka a kde ma jeste HonzaA sanci nas dojet, coz se taky stane. Pres Lipany jedeme na Kurim, kde si davame historickou prohlidku po mistnim namesti, pamatky jsou to krasne, jen kdyby nebyly na zemi ty sileny koccici hlavy se snad 2 cm mezerama ... no Kral a Prasily jsou na obzoru, tak se musi potrenovat uplne vsechno . To uz jsme nekde nadobro ztratili HonzuA a kochame se serpentinami na Bulanku, Franta taky odpada, vcera si pry lupnul 160 a tak nebude blaznit, ja visim a visim za Petrem, ale kdyz se zvedne ze sedla, tak uz nemam narok ...nahore na sebe cekame a smazime to dal smer Nucice, kde odbocujeme na Konojedy, tady je taky pekny magnetacek, sice ho uvisim za Petrem, ale nasledujici mirne naklonenou rovinu, kde to surove rozjizdi zase malem ke 40km/hod. uz sklesle odpadam ... pak uz klasikou pres Kostelec a Vyzlovku do Rican, par spurtu na ceduli a odpojuje se Franta, ja pak ve stalem haku za Petrem uz to doficime do Hostivare, kde se jen potutelne usmiva pri pohledu na computer, kde se na nas smeje 70km za 2 hodiny. Pak se uz nastesti odpojuji a konecne se muzu vyklusat domu, kde zlikviduji veskere rodinne energeticke zasoby. Jo, zase to stalo za to

Malina, 2007-07-28 20:02:08
Zdar šlápoty, jak trénujete??? Dnes jsem začal první z přípravných víkendů na Krále Šumavy . Ješted pokořen a cestou jsem zabrousil do krásných míst jako je například dojezdová vesnička Tachov (Praha-Doksy), Stráž pod Ralskem nebo Nový Bor. Na zpáteční cestě mě chytil kvalitní slejvák a prevít mi oddělal tachometr Jinak to ale nemělo chybu a posledních 5km jsem prožíval stejná muka jako na Beskydu. 212km, 29,2km/h..vážně jsem se moc neulejval

Mirek, 2007-07-28 20:48:22
no tak to je hodně pěkný. Já si dal po tom beskydském utrpení týden úplné volno, včera jsem dal 10,5km běh a teprve dnes jsem se odvážil sednout na kolo (46km)

Alánek, 2007-07-29 15:38:38
Zdar Šlapky, byl jsem o víkendu trénovat v Krušných horách a pokud se tam budete někdy pohybovat, tak vřele doporučuji stoupání z Krupky na Komáří Víšku. Délka stoupání je něco málo přes 6km a je to opravdu výživa. Pasáže z 20% jsou na tomto kopci naprosto normální. Je to bomba.

Rainy, 2007-07-29 21:19:46
Pěkný... Komáří vížku podepisuju, ale jel jsem ji jen jednou dolů. No v sobotu jsem si dal taky poprvé po Beskydu trasu Praha - Prachovské skály, 97 km, AVS 28,2, dva menší deštíčky a vítr převážně v zádech, a tak mě to bavilo

Robin, 2007-07-30 08:12:15
Včera jsem byl po dlouhý době u mostu. Na to, že jsou prázdniny a čas dovolených byla účast slušná, ovšem Šlapka jediná - já... Do Štěchovic to i proti větru slušně jelo, i když to rychlostně dost kolísalo, podle toho, kdo zrovna tahal špici. V Novym Kníně jsem se odpojil od chrtů, pálících to na Dobříš a s chlapíkem z CKKV (nevim, jak se jmenoval) to mazali přes Pleš, Řitku, Dobřichovice do Radotína. Hezky se mi s nim jelo - po větru, chlapík-stařík tahal jak raketa a eště jsme stíhali poklábosit :) jj, povedený dopledne to bylo...106 km, 30,2 km/h

Kolíkáč, 2007-07-31 22:03:51
Po Beskydu jsem dal oraz a az utery me probudilo, ze bych taky mohl protocit nozky a dorazit do Kolodej. Pred tim jsem se jeste svezl v haku za Miki, takze u kostela se na me smalo uz prijemnych 60km. Mel jsem trochu obavy kdo dorazi, prece jenom jsou dovolene, ale uz tu nervozne popojizdel Roman Chladek z CKKV, za chvili prilitl Vokolek Libor Janousek, Franta z Rican a necekane i Pavel Cadil na novem specialu. No a kdyz jsme za Sibrinou nabalili dalsiho Vokolka Davida Klimu bylo jasne, ze to zase bude maso. Jedeme klasickou trasou na Mukarov a pres Stihlice na Vyzlovku, kde uz s nami neni Pavel. Fanda jak sliboval v cervnu, ze me do 3 tydnu zadupe do zeme, tak nekecal, jezdi mu to naramne a tak kdyz si David dava intervalek na Konojedy, tak za nim spolehlive visi, narozdil ode me, nastesti se zvolnuje a tak krasny sjezd do Skalice uz si vychutnavam v zavetri. Jedeme na Sazavu a odtud prichazi kaskadovite stoupani pres Dojetrice na Ostredek. Roman dnes nema svuj den a tak zustava trochu pozadu, Vokolci uz jsou v cudu a prede mnou na dostrel Fanda, tak panacku jdu na Tebe . Za Dojetricemi jsem ho dojel a jdu pred nej, Fanda se ale vesi na moji zadni gumu a jedeme jako blazni (aspon nam to tak pripada), nadherny souboj, nohy uz pekelne boli, ale musim, jdu ze sedla, ale kopec je jeste prilis dlouhy, zase si sedam a do nastupu jde Franta, bidak jeden, uz jsme myslel, ze moc sil nema, ale nakonec jsem ja ten, ktery bezmocne svesuje nohy ... nahore se sjizdime i s Romanem a palime to na Ostredek, kde uz nas ceka David a Libor. Prohlizime krasnou krajinu a vyhled na Ondrejov, do ktereho mirime. Ale jeste nas ceka sesup k vode do Chocerad a pak dalsi dnesni vyziva nahoru. Fandy se ptam, jestli uz to nedame jen na pohodu a nebo jestli zase budeme zavodit a odpoved je jasna: "S tebou budu vzdy zavodit !" a hned zpocatku kopce odskakuje, ale v pulce ho s Romanem sjizdime, nabalili se na nas i dva MTBaci, kteri se nas krasne drzi, kopec znovu pridava na procentech a Fanda odpada, juu ja ho dostal ! Tak dnes to mame 1:1. Pak uz pres Struharov do Rican a s Romanem vytocit nozky do Sterbohol (jel furt svoji tradici 40km/hod., blazen jeden). Jo dnes to zase byla 100% cyklistika, natoceno 160 prumerem 29.

Malina, 2007-07-31 23:00:46
Kolíkáči jen blbni! Z tvého příspěvku je mi smutno po Praze a hlavně právě po Kolodějích...Já dnes měl po práci docela sedřenou kůži ale nedalo mi to a na to kolo jsem vlezl taky. Tradičně ostřejší trénink, nejdřív rovina a pak kopce a nakonec vyjetí zase na rovinách. Vítr dnes moc nefoukal, tak nebyl problém s morálkou a na rovině bylo pár pěkných intervalů Jednou vyšel autobus a tak jsem ho po pár sekundovém trháku chytil a držel a držel. Nedržel jsem se rukou ale nohama ...někdo má na tréninku Vokolky někdo ČSAD. Pak přichází kopce na Litoměřicemi, dnes to nebudu moc týrat a dám si jen 2 výživáky. Cestou potkávám pár snaživců, ale jedou moc výletně a o háku nemůže být ani řeč. Kdy už já konečně potkám tu Terezínskou bandu!? Na červenec až nezvyklé zima...návleky nohy, ruce jako někde v říjnu. Láká mě ještě jedna stojka ale nebudu se ničit, zítra taky den. Jízdu v Kolodějským balíku a jiným jen tiše závidím. Švih alá komáří prd - 66km, 32,6km/h

Alánek, 2007-08-07 20:02:43
Kolíkáč:>Doufám, že jsi defekt opravil rychle a že cesta do Poděbrad byla už v pohodě. Já jsem se odpojil pod Ondřejovem a jel jsem už sám na Mukařov, Český Brod, Čelákovice a Kobylisy. Cestou mě dvakrát chytla bouřka a po dojezdu my hlásil tachometr 121km. Takže naprostá spokojenost. Zdar v neděli. A

Malina, 2007-08-12 21:50:11
V sobotu jsem se vydal směrem Krušné hory. Počasí a trasa parádní. Začínám přejezdem Českého Středohoří kolem Milešovky (Kostomlaty). Pro žaludek a tělo po ránu kvalitní kvalifikace. Duchcov, Osek. Pod Dlouhou Loukou jsem měl natočeno 40km a než jsem se dostal do tempa na tomto 8,5km asi nej kopci v Krušných, tak jsem před sebou zahlídnul skupinku (moc dobře vypadající) . No a než jsem se stačil pozdravit už se závodilo...Hlavní tahoun z Chomutova to drtil jak blázen...postupně jsem vydržel jen já. U kostela ve vsi orval i mě. Skoro se ze mě stává vozembouch, protože závěrečná stojka se mi doslova vysmívá. Takový interval bych sám ze sebe nevymačkal ani náhodou. U první křižovatky je opouštím a pokračuji na Fláje, Klíny a Mníšek...Pak 8kilometrový sjezdík lesní asfaltkou do Litvínova a přes Osek a Bílinu to točím na Lovosice. Ve schodovitém stoupání z Bíliny (12%. rovina, 12%, rovina...) už cítím únavu a hlavně tu DL, kterou jsme při zpětné rekapitulaci jeli vážně jak magoři Po rovině s brdkami směrem na Třebenice a Lovosice, jedu víceméně časovku. S větrem v boku nebo v zádech jedu převážně 35-45km/h až domů. 140km, 29,4km/h

Iceman, 2007-08-15 09:09:58
Včera jsem nakoukl do Kolodějí.Překvapivě se i o prázdninách sešlo celkem pět lidí,mezi nimi Honza Janura a Roman Chládek.Začalo se dolů Jevanským údolím,kde se jeli takový kule že jsem chvílemi tepal 169 !Pak utržen ve stoupání na Ondřejov,kluci naštěstí počkali,dík,a pokračování směr Mnichovice.Cestou se každý brdek spurtoval,ale nějak jsem to všechno přežil.V Říčanech jsme se rozdělili,já s Honzou Janurou směr Jižní město a byl jsem fakt nesmírně rád ,když Honza ,vzhledem k tomu jak jsem vypadal ,prohodil :" domů už pojedeme jako lidi !

Iceman, 2007-08-22 08:57:12
Myslím,že pro všechny to byly včera vydařené Koloděje.Již od Tesca jsme jeli v 5. Přesně v 16,30 vyjíždíme od kostele snad v 14 lidech.Nejpočetnější Koloděje a snad i nejnabitější,co jsem kdy zažil.Nemaluji si,že bych tempo,kterým se jede mohl uviset nějakou delší dobu,zvlášť,když Malina s Kuřetem v každém kopci jedou jak protržení .Můj osud se definitivně naplnil u Vlkančic.Nějakou nešťastnou náhodou jsem se ocitl na špici a po odstřídání mi zbylo sil jen na tupé otáčení nohama,které samozřejmě nemohlo stačit na rozjetý kolodějský expres.Pokračoval jsem tudíž sám na přes S.Skalici na Ondřejov a Struhařov.Tam mě,k mé potěše,opět sjelo Kuře na Malinách a po marném čekání na zbytky kolodějského expresu jsme pokračovali směr Sibřina,na tiskovku.Potěšení ze shledání mě však dlouho nevydrželo ,chlapci totiž celou cestu zpět cvičili nástupy a následná odjetí ,ale abych jim uplně nekřivdil,taky mě i párkrát potlačili. Díky všem za včerejšek a nejen " oranžové lavině " .

Šemík, 2007-08-22 09:16:59
Jo byl to zase mazec , pro kolodějské zkušeňáky asi normálka ale pro mě to byl svatek. Vlastně jsem tam přijel jen nakouknout, na večer už jsem měl něco v plánu. Jako že se s balíkem svezu k Mukařovu a pak hurá domu ať všechno stíhám. Nikdo mi samosebou neřekl že se pojede uplně jinudy, odpadl jsem teda uplně prošitej v Kostelci a nestíhal samosebou nic ale byl to zážiteček. Už od Tesca jízda se 4 šlapkama, měl jsem takovou radost že jsem pánům cvičně nastoupil v jednom kopečku. Teda já si připadal že utočím, ostatní to asi neviděli až tak ostré, Kuře s Malinou si mě vklídku pohlídali ani se nezadýchali ale já se bavil. Prostě nádhera. No pak už jsem jen visel a visel a v druhem větším stoupání na trase jsem definitivně odpadl. Koukám na budík, v noháh už (s cestou na start) 90km, ztracenej u Kostelce, klepal se mi nohy, no fakt mazec . Celkem jsem natočil 125km. Díky pánové.

Kolíkáč, 2007-08-22 09:45:16
Jo byla to parada, oranzova srdce se zase rozhorela , takove orange Kolodeje nepamatuji. Skoda, ze u toho nemohl byt Vyhup, ten by snad nad tou krasou uronil i slzu ... a nebylo to jen 6 Slapek, ale dalsich asi 7 kousku, takze balik velikej . Franta s Petrem Svobodou naplanovali trasu a uz se to palilo na Hradesin, sice se mi po pondelni strece z Vysociny nejelo uplne optimalne, ale hlavne pritomnost Semika a Icemana me hnala dopredu v haku za nimi. Kure a Malina rozvesovali spic a Alanek navzdory tomu, ze mel jeste zatez na zadech si spokojene liboval co se jedou za kule. Zahrady u Kostelce zacaly nejdrive mokrym sjezdem a pak uz tahlym nekonecnym stoupanim, vzadu jsme zustali ve trech statecnych (Semik,Iceman a ja) a drtili to, co to slo ... nahore uz ale ztracime Semika a s Icemanem se dotahujeme do zvolnujiciho baliku. A hup pres Konojedy smerem k Vlkancicim, tam zase tempo roztaci Malina a Kure, jeste je servu, ze ta spic musi jet rychleji, Ice poznamenava at neprovokuji, ale te me hlasky se chytli ostatni a opravdu se jeste pritvrzuje, hakuji s vypetim vsech sil borce pred sebou, co zrovna jede spic, ja uz nejsem schopen ani odstridat, coz nebylo prave to nejlepsi, ten brdek do Vlkancic me prelitne vetsina jako nic, ale nastesti ve sjezdu dolu se priblizuji take k jednomu odpadlikovi a po chvili dojizdime i Alanka a skupina je na dohled, najednou z ni odpadavaji dva orange dresy, cekaji na nas a dotahuji zpet, no to je tym ! Diky Kure na Malinach Bohuzel ztracime ale Icemana, ohlizime se, ale neni na dohled ... Tak jeste kostky ve Skalici, kde zase nabiram mensi ztratu, ale diky Alankovi si to sjizdime a tak udoli muzu protrpet zase v zavetri ... Petr Svoboda jeste haleka, ze dame Voderady, no tak to bude moje konecna, a taky ze jo, drzim se na dohled jezdci na Gerberovi, ale nohy uz se ztezka otaci ... jake je moje prekvapeni, ze na nas cekaji na Tremblatech, Petr Svoboda furt hecuje kde jsem, proste si me chteji vychutnat az do konce. A aby to nebylo jednoduche, tak se znicehonic jeste zjevuje David Klima a kalime to k Mnichovicim a pak zpatky na Struharov, to uz jedeme s Alankem a kecame o letosnim Krali Sumavy. Pred Ricany zase letecka rychlost, my se odpojujeme a dorazime na tiskovku na Sibrine, kde uz nas ceka vysmate trio Malina, Kure a Ice. Diky vsem !

Malina, 2007-08-22 10:04:20
A aby toho nebylo málo-další pohled na včerejší startovačku! Včera to byl svátek, jak jinak to nazvat. Už u Tesca vidím 4 stojící mandarinky a já jako pátá se přidávám a jedem na start ke kostelu, už jen svezení, kdy máme všichni orange dres je prostě super. U kostela se to sjíždí jak k pouti. Tu monokok, tu hliník, carbon, ocel...je nás tady tak 12 (ani jsem to nepočítal) a jede se! Dost netradiční trasa na Sibřinu a Hradešín. Vypadá to náramně, v takovém balíku se Koloděje v mé paměti ještě nejeli. Sešup vlhkým a lesní padákem do lesa pod Kostelec, levá a kopec "Zahrady" před námi, nabírám obrátky a než se stihnu mrknout na tepák, Kuře v patách. Letíme nahoru dost z ostra 22-26km/h. Nahoře nás dojíždí ještě Petr Svoboda(PS), který má formu zase jak z hromu. Pak rozjíždím rovinku k odbočce na Vlkančice, kde se kolodějská grupa rozjede na 50km/h. Brdečky k Vlkančicím se závodí jako v Krňanech. Akorát ty Vokolci chybí. Před Vlkančicemi nástup Kuřeho, tak to toho jdu hlava nehlava, PS se přidává a pár metrů před koncem kopce, má můj skalp. Umírněná část k Jevanskému udolí, je na regeneraci a na to aby se mohlo zase letět k Černým Voděradům. Voděrady jsou dobrý utahovákem, a tak zatím co mi (Kuře s PS a ještě jedním borcem) na začátku odskakují, já jedu svou a na konci je dorážím útokem. Zde už je balík roztrhaný a pak s Kuřetem vyhlížíme cestovatele Icemena, čekáme už ve 3 na ostatní, ale kde nic tu nic, tak hurá směrem k Sibřině. Za chvíli se za námi na silnici objeví dost šedivý mráček...co to? Říkám Icemu, ať se připraví. Žádné mraky, Klímák je tu taky!!! Šup do háčku a až před Říčany letíme a neklesáme pod 50. Směrem na Sibřinu, už bez davida, letíme a střídáme s Kuřetem, jednou postrkuju Iceho, ať je u toho iontového nápoje na Sibřině dřív. A s Birelem a horkými Malinami (byli výborný!) v ruce, očekáváme Alánka s Kolíkáčem. Cyklistická bible skončila ámen.

Kuře, 2007-08-22 10:57:04
Když jsem si bral dovolenou na Koloděje, netušil jsem, že jsou vysoce návykové.Vše už bylo řečeno, takže třemi slovy: super, super, super!!! Díky všem za super zážitek!!! Kolíkáčovi zvlášť za pomoc!!!!!!

Svobodin, 2007-08-22 12:42:35
Fakt nevim co na tom vidíte.Hnusná rozbitá mokrá silnice a když ne tak prší.Holandskej národák se na mně střídá jak na šlapce.A když mě konečně urvou tak přilítne Klíma.No prostě hrůza.Po včerejšku mě skončila sezona protože jsem strženej jak starej budík.Nikdo tam nejezděte, rozmetaj vám všechny idealy o vlastní výkonnosti.

Malina, 2007-08-28 19:38:05
Koloděje opět nezklamali! Opět spousta lidí na startu, bohužel ne všichni uviseli všechny utahováky...v posledním kopci na Struhařov to padlo i na chudáka Kolíka David vyprávěl jak byl v neděli na ŽD plechový, ale dnes to nebylo znát a opět nás nenechal v žádném kopci nezpoceným. Zapadlá vesnice Mělník, kterou nás dnes protáhl byla více než bolavá, škoda že jsem si nevšiml, že tam nějaká vesnice je. Pak nás hošík před Stříbrnou Skalicí opustil a my pokračovali přes další vršky na Ondřejov a Struhařov. Kostelní Střímělice letíme jak po rovině a rovinu na Říčany letíme jak z kopce. Ač trochu chladné počasí stejně jsme se všichni pěkně připekli k sedlům... 110km, a krásná průměrná rychlost 33,5

Šemík, 2007-08-28 22:29:49
Opět moc dobrý, nemá smysl popisovat zase Koloděje. Klasika už cestou z Tesca, Malina občas překročíl rychlost 45km/h. Tentokrát netradiční trasa, první polovina bez větších kopců, i tak ale funím jako blázen. Kluci zahřívají svaly, já jedu na max. Místo odpadnutí Šemíka je tentokrát za Konojedama, pokorně opouštím balík a jedu už v klídku na tiskovku do Sibřiny. Až do teď teda klasika, vše podle plánu . Jenže na tiskovku dorazí kromě Kolíkáče i Kuře a cesta do Prahy se mění v boj o přežití. Kuře tohle byl opravdu mazec, Na budíku 121km, avg 29,2, huráááááá.

Kolíkáč, 2007-08-29 17:08:21
Na vcerejsi Kolodejky jsem byl hodne natesen, naposledy jsem na kole sedel ve ctvrtek, kdy jsem se musel dopravit na Vysocinu za rodinou do Bystrice. Shanel jsem kde se dalo nejakou lokotku a nakonec se podarilo spolecnost mi delala ULTRA Miki ... motali jsme se z Prahy pres ten hrozny provoz, ale nakonec od Kostelce uz to byl balzam na dusi, cesta do Uhlirskych Janovic ubihala pri vypraveni o RAAM a o Lichnove, a ze pry Jira ma formu jako remen, to bude boj na Krali, pred Janovicemi jeste spurt na ceduli, aby dobre chutnalo na mistni zahradce. A ze pry jeste da Zbraslavice, vubec nic jsem nenamital, zahakl se a uz se supajdilo pres kopec nekopec, diky Miki. Ve Zbraslavicich uz kazdy na jinou stranu a ja si to nadsene hakoval oblibenou strekou pres Hlohov, Habry az do Chotebore, kde zacalo pekne foukat proti a najednou jsem prestaval slapat, rychlost klesla ke 20km/hod. a moralka byla hodne dole. Od Zdaru me jeste proverilo par hupanku a vypadalo to jen na pouhych 198km a tak jsem jeste mirnou oklikou nakonec prekonal vysnenych 200km ... o vikendu prasatko na rozni a pivinko a tak to byla dobra priprava na ten vcerejsek Opravdu jsem si nejak veril, ze bych mohl v kopcich s draky aspon trochu uviset, ale kdepak, jeste magnetak pred Vyzlovkou nejak omylem na spici, ale za Konojedy smerem na Oplany uz jsem odpadaval jak sucha svestka, nastesti jeste pockal Alanek a pak Malina a pak i cekajici skupina. Po chvili relaxu po rovine odbocka na kopec Melnik, kde jsem zase posledni, chybi tady Fanda, ktery si to radeji objel okolo, nastesti pred Sazavou se zase davame do kupy a pres Skalici do udoli smer Jevany. Pak ovsem doleva na Kostelni Strimelice, kde jakz takz drzim hubu a krok, pak ovsem saltruji nejak nesmyslne a zase odpadavam do propadliste dejin. Za Ondrejovem jeste nepochopitelne cekaji na moji trosku, ale kdyz si zacinaji nastupovat na Tremblaty hlavne Malina a Alanek, tak uz toho mam tak akorat a odpojuji se a zacinam se plouzit na tiskovku do Sibriny. Tam uz netrpelive popojizdi Semik a kdyz nas po hermelinku a pivu navstivi Kure, tak nalada se zveda a pak jiz jen zavodnickou rychlosti to palime domu, kdy nas stridave tlaci Kure a my se Semdou mezi sebou spurtujeme a jeste Kure hecuje, at pridame fakt jak maly kluci ...Jo, a ve ctvrtek jsem v 16 na Skalce Malino, Icemane ....

Iceman, 2007-08-30 08:25:22
Nevěřte ptákům ! Známý propagátor Hekrovky,jistý pták,líčí tyto vyjížďky jako vcelku příjemná svezení,pravidelně končící u dobrého moku.A možná tomu tak i bývá,ne však ,pokud přijede,jak se včera stalo,samotný " nadržený" Jestřáb .Pohodová vyjížďka se rázem změnila na neskutečný mazec,něco na způsob úterních Kolodějí. P.S. Zřejmě,pokud se budu zas někdy chtít svézt jako člověk,nezbyde mi,než abych jel sám .

Kolíkáč, 2007-08-30 21:37:36
Dnes to nebyla lehka ctvrtecni limonada, ale klasicka uterni sodovka okorenena pritomnosti certa Diabla a konecne i Astrala3 . Seslo se kolem 14 chlapiku, jela se rovina na Vyzlovku a Kostelec, nadherny pocit to palit na hladounkem asfaltu k 50 km/hod., pak odbočka na Nucice a pak uz peknym utahovakem do Konojed, nevim proc, ale dnes stridal jeden nastup druhy, tu se prehnalo sede mracno od Vokolku, tu modry Diablo z Tesca a nebo cervena Malina s Alankem Pak sesup do Skalice zalehly jak Valentino Rossi a udolim si to sineme k Jevanum, ale kopcu bylo jeste malo a tak Voderady, Diablo furt prede mnou, a tak jsem musel taky uviset , bacha jezdi mu to skvele ! Pak uz pres Struharov a Mukarov do Sibriny, kde na tiskovce probirame dnesni "sodovku". Ta jizda v tom baliku, to ti je Vam takova nadhera natoceno 111 prumerem 33

Alánek, 2007-08-30 21:38:03
Dnešní Koloděje byli proti úterku velmi pophodové. Snad každého, kdo se účasnil úterní honičky (až na Malinu) boleli nohy, takže tempo bylo tomu úměrné. Dokonce jsem stačil i pokecat. Účas byla opět veliká, takže nezbývá než se těšit na úterý, kde naposledy potrénujeme na Krále. A

Malina, 2007-08-30 22:24:40
Alánku, mě že nebolí nohy?? Jen jsem šel do kilometr vzdálených potravin asi půl hodiny. Dnešní nástavbu bych taky rád okomentoval. To, že tu existuje pár Kolodějofilních jedinců, to se ví Naši orientaci, ale bohužel nelze než akceptovat. Co má člověk taky dělat, když na srazu spatří více cyklistů než lidí čekajících vedle na autobus. Kdyby se tam vybíralo startovné, tak platím a nechávám klidně víceciferné díža. Mít tréninkový plán, tak ho směle a pravidelně s veškerým úsilím porušuji. Ty úterní a čtvrteční šlehy by za to stáli. Svézt se mezi 10-15 cyklisty...prostě lahůdka, kterou nějaký Ergomo, jak se ten krám jmenuje? Nebo pokec s doktorem asi nenahradí. Dělám to bohužel jen pro zábavu. Kalup až za Vyžlovku při 50km/h, nebo nástupy v některých prďákách, regenerace Jevanským údolím jen proto, aby se to mohlo zase lámat na Černé Voděrady. Ani mi tolik nevadí, že se nejel můj oblíbený "jezdivý" kopec k Ondřejovu. Ve čtvrtek to bývá volnější a tak se ty kopce nejezdili pravda úplně nadoraz! I přesto Voděrady, kde jsem ujel a vzápětí to za mnou mastí duo z řad VIP jezdců (Vokolek Import pekelníci) ve složení Ploch alias Železný dědek07 a kdo jiný než Klímič. V tu chvíli mi jsou nějaký zásady, že se maximální tepy ke konci týdne jezdit nemají, ukradený a vesele cíleně si chrochtám na maximálkách jen aby si kluci taky dali do nosu (To, že si nedávají, už mě nezajímá ). Konec už je pohoda na vyjetí k Říčanům...ale pak se nezapřou zvířecí pudy v Diablovi a Astralovi a s automobilovou rychlostí brd nebrd to šineme až ke stolu k Birelu. Všem dnes díky díky!!! 103km při 33,3km/h

Iceman, 2007-08-31 08:40:55
Ony ty Koloděje mají opravdu něco do sebe.Dokonce i pro méně výkonné jedince jako já.Pokaždé,když vyjíždíme od kostele sám na sebe sázím kdy chcípnu.Tentokrát mě chlapci dovezli pod kopec v Konojedech,když už předtím jsem stíhal jen tak tak.Neumíte si představit,jaká je to nádhera,najednou moci si jet své vlastní tempo .Takže už pak sám S.Skalice,Ondřejov,Říčany.Prošitej jsem byl jak brok,zima byla,takže jsem vynechal i tiskovku a pelášil z Říčan po hlavní silnici až na Chodov.Jěště teď po ránu cítím v nohách žiletky kyseliny mléčné,mám dojem že bych si mohl podojit nohy .Mě to dalo 110 km průměrem 30.

Alánek, 2007-08-31 11:57:31
Malina:>Mě to tak připadalo, vzláště co jsi předváděl na Voděradech. Tentokrát jsem ani nepomýšlel, že bych s tebou alespoň kus stoupání jel a nepomáhalo ani Zátopkovo přísloví: když nemůžeš, tak přidej. To platilo asi jen na tebe . A

Jestřáb, 2007-09-03 17:33:12
V rámci tréninku na KŠ jsme společně se členy sponzorského SP Kolo zdolali včera pass Hochtor (2503m) v Rakousku tzv. Grossglockner. Na nejtěžší části trasy 12,9 km je možno změřit čas. Start je Ve Ferleitenu (1.145m) a cíl na Fuschertorl (2.428m). Nahoru jsem vyjel v čase 1:36:19 h. Stoupání je nádherné k rásnými výhledy na vrchol Grossglockneru. Místy, kde se silnice zvedala nad 10% jsem musel jet nadoraz a udělal jsem dobře, že jsem na bikové kazetě 12-32z. Pro všechny kdo rádi jezdí do kopce i z kopce mohu opradu doporučit. Stojí to za to!

Alánek, 2007-09-04 21:43:40
Dnešní Koloděje byly opravdu pohodové. Jelo se velmi klidné tempo, žádná honička, jen tak si protočit nohy před Králem a počasí také docela vyšlo, až na ten vítr. Já jsem natočil něco málo přes 110, takže naprostá spokojenost. Jen účast jsem čekal větší. A

Kolíkáč, 2007-09-04 22:38:26
No az takova pohoda to tedy pro me nebyla ... foukal neprijemny severak a cerne destove mraky nas stale pronasledovaly. V zastavce se mackal uz Svobodin, Miki, Romca, Honza Janura, Alanek, pak prilitl Fanda a cestou se pripojili tri Vokolci ... po mensi hadce kolodejskych meteorologu se jelo netradicne na Mnichovice, u Rican se odpojila Miki a k tomu nas jeste oblitaval Diablo v aute. U Mnichovic silnice pekne nahazovala, coz na nalade moc nepridalo a tak nakonec do Jiloveho jsme dorazili jen v 6 kusech. Okolo Reneho a pres Krizkovy Ujezdec jsme se priritili do Pruhonic, kde zdravime v protismeru Marhiho z KPO. Natoceno 110, prumerem 30, tak snad to nakonec splnilo ucel, nohy boli, coz je pred sobotou dobry znameni a ted uz jen hezky odpocivat

Robin, 2007-09-24 14:01:26
tak jsem si v sobotu zajel od mostu a čekal, že tam nějaká ta šlapka trénující na klikáče bude. ani jedna... vůbec tam nebylo moc lidí - na smíchově asi deset, za baranďákem tři a na zbraslavi dalších asi deset. zpátky v pěti, z davle jen ve třech. jelikož nepojedu kopaninu (což mě móóc mrzí, ale du na svatbu), tak jsem si ji zkusmo změřil. čísla nejsou důležitá... (pro vás :)), ale dopoledne strávené na kole, eště v takovym počásku bylo bezva :)

Účastníci:

Reportáže od účastníků:
  • CancellaraZa slunce i za deště....ale i tak bylo dobře :o)
  • VlkKrkonoše očima Vlka

Nativní rozměry: 478x640 pixelů, Zobrazené rozměry: 478x640 pixelů
Název fotografie: P7060072.JPG

Další fotografie

STRAVA :: Fotogalerie rajce.net :: YouTube :: Facebook :: Webdesign ©2007 by JuraSOFT