Kalendář
Anonymní uživatel :: Přihlásit

Akce Jarní tréninky 2008

Akce Jarní tréninky patří do kategorie Vyjížďka. Datum: 2008-03-21.

Informace k akci:

Reporty z tréninků březen 2008 až červen 2008

Soused, 2008-03-20 09:15:32
Včerejší kompenzační vjížďka v restauraci v Podskalí ve složení Soused, Kolíkáč, Rainy, Quit, Šemík...se změnila v 4 hodinovou intenzitu. Průměrnou rychlostí 2G/hod (rozuměj gambáče) jsme se postupně všichni dostali do hodnot ažna/mol. Výsledkem akce je i to, že Quit pojede dlouhého Mamuta . Díky kluci parádní akcička!

Cancellara, 2008-03-20 20:34:25
Dnes a včera jsem vážně měla štěstí na počasí, vyrazila jsem po práci na kolo na 2 hodiny a úplné azuro, po té dopolední chumelenici, jsem si to mohla krásně odjet na letňákovi, protože silnice už byli suchý

A dnes večer jsem si letňáka umyla, nablejskala, vyčistila řetěž, promazala, pohladila a popřála mu krásnou dobrou noc, protože byl chudák mazel zaneřáděn ještě po soustředění, tak už si to konečně zasloužil

Cancellara, 2008-03-22 14:47:07
Dnes příjemná vyjížďka od Scanie, v Berouně se odpojil Malina s Alánkem a mířili si to na Křivoklát. Ostatní mířili na Nižbor, kde jsem se odpojila a jela si dál na samotku na své tepy :o) Zabrouzdala jsem do křivoklátských kopců, kudy jsem jela obhlédnout hrad, zda se přes zimu nezřítil a dále jeslti někdo neponičil originální křivoklátské kostky, kde jsem potkala Malinu s Alánkem (tajně jsem jela jela zkontrolovat :o), jak se s úsměvem drápou po kostkách do kopce a za nimi v háku jede auto :o) U hradu byla asi nějaká akce, všude lidi v reflexních vestách, tipuju to na nějaký přespolní běh křivoklátskými lesy, vyděsila mě jedna pani, když vyběhla z lesa málem pod mé kola. O neohleduplných řidíčích na silnicích ani nemluvě, dva mě objeli, tak blízko, že to málem bylo o prsa. Pak jsem natrefila na veverku, která chvilku vedle mě běžela a dělala mi společnost :o) dále hejno ptáků, kteří mi neuvěřitelným způsobem zakroužili nad hlavou, jako kdyby mě vítali na cestě k domovu :o)

Malina, 2008-03-22 16:37:12
Alánku co si to dnes vymyslel!!! To nebyl trénink ale pálení čarodejnic! Jen abych nestínil(bez čísel, bez tréninkových úvah, jak to mají někteří rádi). Svezení s bratry a sestrami od Scanie. Z Berouna už jen "naše" dvojička. Chvíli vrchařský trénink ještě odkládáme, tím že jedeme k Alánkovi na chatu utáhnout mojí povolenou brzdu. Ve Zdicích jsme ale už oba pochopili, že závodní sezóna klepe na dveře. A tak jsme to poskládali takto: Kopec na Svatou-vrchol Leontýna-sjezd do Roztok-Křivoklátské kostky( Cancellara se nám směje, jak se potíme nahoru )-větrný okruh Křivoklátského pekla, kde potkáme hochy z Královic (jak to všichni dělají, že jsou tak vysmátí!!?)-sjezd Městečko-kopec Městečko(Klikovy vrchy)-Leontýn-Sýkořice....tím tak trochu trénink končí. Jelikož mám zítra ještě další čtyřhodinový vejlet, tak se s Alánkem loučím. Jedu směr Beleč, Unhosť. Zvíře Alan, jel někam směrem k Nižboru našvihat svojí zřejmě první letošní dvoustovku. Však on to sem hrdě napíše. No, naštestí mi cestou zpět foukalo skoro do zad, maximálně do boku. Tak v Úhonicích okouknu požár, a za chvíli se koulím mezi matalýzovanými mostry po Plzeňské šedesátkou dolů. Jinak celkem kvalitní trénink, na margotku a dva bidony vody jsem těch stosedmsátčtyři otočil za šest a čtvrt hodiny.

Kapr, 2008-03-23 08:31:52
Tak jsem včera pokořil první dvoustovku. Sojovice-Praha-Doksy-Praha-Sojovice = 202 km = 7:13 hod. Když jsem ráno kouknul z okna, tak bylo jasný, že velikonoční Doksy pojedu. Na startu se sešlo 10borců z CKKV (také doprovodné vozidlo paní Jarmily) v čele s Pavlem Chyským a Vladimírem Konůpkou a moje maličkost ze Sokola Sojovice a zároveň poloviční a jediný zástupce Vinohradských Šlapek. Pavel objednal počasí, takže byl suchý asfalt (vítr nepočítám). V cíli jsem byl druhý za Pavlem, ale předtím jsem vyhrál obě prémie na Řepíně a Romanově ( trénink s Malinou a Astralem byl znát). Na oběd v Doksech nás dorazilo jen devět a po pokecání a doplnění energie jsme přes Dubou jeli zpět. V Dubé se nás pět utrhlo a tak jsme do Mělníka potrénovali časovku družstev, v Třeboradicích jsem se odpojil a po větru jsem si zajel tak, aby na mě doma z computeru zářila magická dvoustovka. Děkuji borcům z CKKV Praha za krásný den. Zdraví Kapr

Šemík, 2008-03-23 15:34:30
Teda co na te Hekrovce vidite, zima byla, déšt se sněhem, bláto na silnici. Dorazil jsem domu zmazanej, mokrej a zmrzlej . Ale Jestřábe stejně díky, bylo to dobre, jela se rozumná pohoda občas trochu svižněji, pěkný kvalitní trenink u Sázavy. V číslech : 108,3km, avg 24,6km/h, nastoupáno 1237m, 1 černý kozlik u Reného.

Cancellara, 2008-03-23 16:27:04
I přes nepříznivé chumelení se dnes vyrazilo v příjemném počtu od Scanie, v Loděnicích jsem se odpojila a jela potrénovat kopce v okolí Karlštejna. Aby byla změna tak čísla vynechám a popíšu příjemnou trasu: kopec do Bubovic, kopec z Hostima, kopec ze Srbska, kopec do Tětína, kopec do Koněpruských jeskyň, kopec do Roviny, kopec do Řevnic, kopec do Karlíka, vlnky a nerovnosti térénů nepočítaje. Vše v ZV. Sjezd z Bubovic směr do Hostima, plný štěrku a kamínků, kde se dostavil můj první letošní defekt. Tak jsem kolo odstavila do škarpy a vyměnila duši, už skoro finišuji a v tom se ze zatáčky vynoří balík od Scanie, jedou jak na zavolanou :o) Měla jsem jen krátký ventilek, takže ještě, že Michal měl zázračnou pumpičku, se kterou to šlo nafouknout, jinak bych asi musela lepit prasklou duši. Ještě jednou DÍKY:o) Naštěstí cesta dál pokračovala bez defektů. Při cestě do Srbska jsem potkala další známé tváře Martina s Filipem, na Karlštejně Souseda, u kterého jsem vysomrovala čokotyčinku, protože všechno jídlo už jsem snědla, se Sousedem jsem se svezla do Letů a pak zas pokračovala na samotku. 5 km od domova mě chytnul šílený hlaďák, jak byla zima, tak jsem nějak brzy vyhladověla, ale jinak jsem si dnešní kopce moc užila :o)

Cancellara, 2008-03-24 15:20:00
Dnes pohodová velikonoční jízda s balíkem od Scanie přes Karlštejn až do Řevnice. Zde se odpojuji a 3x si pro radost vyjíždím Řevničák. 1. prémie -čokoládové vajíčko od Mosera, 2. prémie - perník od maminky, 3. prémie - rohlík se šunkou z vlastní ledničky. Sjezdy byly ledové, pod kopcem svítilo sluníčko na hoře chumelilo. 1. sjezd - katapultace bidonu, asi jsem jela příliš rychle, od jisté doby při sjezdech radši na tachometr nekoukám, pak jsem ho musela hledat v lese, zmrzlé uši od ledového větru, divím se, že neupadly, 2. sjezd - uši už necítím, z nosu mám rampouch, 3. sjezd - přidávají se prozmrzlé prsty na rukou a nohou, po 4. už to radši neriskuji, jinak bych asi ke kolu přimrzla a už se od něj neodlepila :o) a mířím si to na Karlík a směr domů. Teplota byla kolem 0 až 3 st.....brrrrr. Díky za příjemné svezení v balíku do Řevnice, bylo to prima a všem krásné velikonoce :o)

Strejda, 2008-03-25 07:06:01
Taky musim verejne podekovat Astralovi. Takhle intenzivni trenink uz jsem davno nezazil (ackoli porad to bylo v mezich predepsane zakladni vytrvalosti). Ve stoupanich na mne musel cekat, v zatackach jsem ztracel, v prudkych sjezdech jsem zaostaval. Astral ale prokazal se mnou velkou trpelivost a neujel mne. Jeste jednou diky. Mam jeste toho hodne co dohanet.

Léňa, 2008-03-26 09:39:58
Dnes brzký ranní budíček a šup na sraz v 7hod s Kuřetem (čekal jsem ještě Malinu, ale asi rád spinká . ). Ze začátku jízda na ledu a sněhu (hezky schovaný za mašinkou) po projetí Koloděj již sníh začal mizet, vítr pomáhat, tak se jelo pěkně svižně (ZDV). Cestou jsem si dal pár interválků (při jednom z nich, když jsem jel kolem 50km/h , Honza kolem mě prosvištěl jak motorka - dobrá zpráva je na tom dobře!), Honza si hlídal tepy tak jízda pro mě byla příjemná (ikdyž cesta do Prahy byla samozřejmě proti větru) a těším se až si to opět někdy zopakujeme. Celkem Spešlové prosvištěli 63km, kolem 2hodin. Nakonec i počasí bylo krásné dík za švih Kuře

Léňa, 2008-03-27 12:54:57
Dnešní výjezd z Koloděj s Kolikáčem a Kaprem začal směr Sibřina, Mukařov, Stříbrná Skalice a pokračoval přes Vlkančice, Mukařov, Říčany, Hájek a domů. Jak jsem si na soustředění pochvaloval znalost jižní moravy Jury, tak posázaví zná dokonale Kolíkáč. Díky jeho znalosti snad každé sebemenší odbočky jsem poznal spousta krásných kopečků, sjezdů, klidných cest bez aut. Díky . Tempo jsme jeli poklidné s občasnými intervaly , celkový dojem velmi dobrý a děkuji Vám pánové za příjemných 100km

Kapr, 2008-03-27 14:51:47
Děkuji Kolíkáči a Léňovi za parádní vyjížďku do Posázaví, souhlas s Léňou, Kolíkáč tam zná každou odbočku. Po úterních 117 km (výjezd na 1.etapu TT), dnes 133 km.Zdraví Kapr

Cancellara, 2008-03-27 15:26:22
Tak já si dnes pro změnu zas vyrazím na samotku na 2,5 hod do okolních vesniček kolem Uhnoště. Včera jsem brouzdala v okolí Berouna. Těším se, že se o víkendu zas svezu pár kilometrů v balíku :o)

Malina, 2008-03-27 18:46:02
Hoši nechal jsem se inspirovat. Tak, že Babice, Ondřejov, Komorní Hrádek, Čerčany, Pyšely, Senohraby, Mnichovice, Říčany...moc jsem se neflákal, odměnou za to byl úžasný pocit z jízdy. Nefoukalo, od cest se spíše prášilo než cákalo. Ideál. Formou se to nedá nazvat ale postupně přihazovat těžší převody a užívat si rostoucí čísla na tachometru má něco do sebe Osvěžujících odpoledních 93km.

Kolíkáč, 2008-03-28 07:21:46
Posázavský stezky trochu znám hlavně díky panu profesorovi cyklistiky Vyhupovi , ale nebojte, dáte párkrát Koloděje a pacienti od kostela vás taky protáhnou všemožnými zkratkami . Jinak díky Kapře a Léňo za tpělivost, s takovou troskou jste asi dlouho nejeli, stále mám před očima ty Vaše zadky, jak mi s lehkostí mizíte do sebemenšího brdku. A Léňo, ty rakeťáku, od Vyžlovky jet špic až za Říčany furt ke 40km/hod. to jsem nechápal. Když jsme se rozloučili a pokračovali ke svým domovům, tak jsem u Štěrbohol potkal ještě jednoho vypečeného pána, a to p.Hlaďáka osobně . No myslel jsem, že se nedoplazím domů Co se týče mých výkonů to asi bude smutná sezónka, tak snad aspoň těch příjemných zážitků bude více, těšim se v úterý, v letním čase, u kostelíka

Šemík, 2008-03-29 17:29:17
Teda Strejdo, jestli vám zitra bude foukat ten dnesni vitr pekne si máknete. Já vyrazil dneska k Sázavě, co jsem mohl, schovával jsem se na lesnich silničkách. a i tak jsem přijel domu pěkně prošitej . Jezdil jsem tak nejak prapodivně, Babice, Mukařov, pak Konojedy si pamatuju, Vlkančice, Stříbrnou Skalici jsem projel asi 3x , taky z Chocerad na Ostředek jsem si vyjel. No ale nejhorší to bylo na rovince z Vyžlovky na Prahu, ten vítr to byl hnus. Na budiku 145km a tempo směšné 23,3km/h, tepy nízké, únava vysoká

D!ablo, 2008-03-29 18:14:20
dneska jsem znovu projel prs. Kolabobova zatáčka je trochu zavátá ale v mezouni fouká super dozad to bude hukot. Pak na sraz do Dobříče. Tam poznávám Hollyho. Stálice silnic Prahy západ TA cancellara je tam také. A dalších snad 40 borců včetně nádherného oranžového tandemu! Příjemné tempo, vítr nevadí, občas se trošku zrychlí, pak lechce stupňované tempo na poslední míli ze břvů do sobína. Prima víkendová vyjížďka.

Cancellara, 2008-03-29 21:14:10
Dnešní vyjížďka se stodůleckým balíkem byla úžasná :o) V tak velkém balíku jsem nikdy snad nejela. Vydařená akce Přijemný spurtík ke značce v Loděnicích a pak do Bubovického kopce. Počasí jak na jaře, no prostě paráda.

Cancellara, 2008-03-30 15:57:17
Tak dnešní nedělní vyjížďka od Scanie mi přidala nějak živější než jindy a tak jsem po 10 km zvolnila a jela si na 4 hodinky na samotku v ZV s občasnými spurtíky ke značce :o) Cestou zpět jsem potkala ve Vysokém Újezdě zametací četu, která měla sraz, aby poklidila nepořádek na silnicích před závodem PRSem a dále jsem potkala Souseda, který mě opět zachránil, tentokrát hektolitrama vody, protože mi nějak vyprahlo v krku :o) Dnešních 14 stupňů bylo nádherných, šlapalo se skvěle :o) Tak tento březnový měsíc je pro mě magický - nejenom, že jsem si ujela za den první 200-stovku, ale za měsíc i svojí první 2000-tisícovku. Píšu vám to tady, protože se chci poděllit o radost :o) Je to paráda. Jsem z toho nadšená a mám obrovskou radost :o)

Šemík, 2008-03-30 17:46:41
2000km / za měsíc je bláznivé číslo ... jo a já Souseda potkal taky, tebe možná zachránil, mě docela zničil. Ta cesta do Prahy oklikou přes Třebotov byla docela svižná. Pěkná intenzitka Sousede, dík.

Pilka, 2008-03-30 19:17:41
Takže nakonec oklika? A to jsi povídal jak pojedeš nejrychlejší cestou domů za rodinou Jinak díky celé zametací četě za skvělou intenzitu zametání a hlavně za to, že jsem konečně osobně poznal lidi z Vinohradských šlapek. Ať se tenhle týden daří aby jsme byli všichni na sobotu fit. ahoj

Cancellara, 2008-04-06 15:49:06
Že by nikdo po PRSu netrénoval? Žádné zprávy o dnešním tréninku? Dnešní čtyř hodinový trénink byl dost výživný - z toho tři hodiny v dešti, přijela jsem domů jak hrouda bláta a promrzlá jak ratlík. Obličej černý jak maskovaný voják, mokrá skoro všude, promrzlé prsty u nohou a rukou, že už mi to nechtělo ani přehazovat. Po dojezdu návštěva rodičů, ti málem nepoznali vlastní dítě :o) Nechala jsem si u nich kolo, že si ho pak umeju a šla jsem domů a podstoupila tři rozmrazovací fáze: 1. - teplý župan a bačkory z ovčí vlny, 2. - horká vana se spousty pěny 3. - teplý čaj s domácí bábovkou :o) Milé překvapení u rodičů - kolo umyté a vyleštěné, nevěřila jsem vlastním očím, asi jsem musela vypadat dost zoufale :o)

Pilka, 2008-04-06 18:19:23
Nechtělo se mi sem psát můj dnešní "trénink" ale tak aspoň popíšu nedělní dojmy Celý den bylo docela pěkně, oblékl jsem se, vyšel ven z domu, zaklesnul se do nášlapů a v tom začalo pršet. Přesto jsem jako správný sportovec vyrazil řka, že nejsem z cukru. Nejdřív to šlo jelo se dobře a déšť mi ani nevadil ale tak ani ne po hodině to začalo být opravdu kruté. Přesto že jsem měl dokonale " nepromokavé" návleky na botech, jsem měl úplně mokré nohy a v podstatě jsem si nebyl vůbec jistý jestli už nějaké nohy vůbec mám Hlavní perla přišla asi tak 1,5 metru před cílem, tedy mím domovem. Na štěrku který je před našim domem ( nejspíš špatně poklizený uklídovou četou, které jsem byl také členem) jsem uklouz a hle - první jarní pád byl na světě. Rodiče jen nevěřícně z okna sledovali svého syna ležícího na silnici před domem jak se snaží dostat z pevného klinče nášlapů. Bohužel ani při čištění kola jsem neměl takové štěstí jako Cancellara a musel jsem umít kolo a nakonec i sebe sám První pozávodní trénink se tedy vydařil jak se patří. Nakonec tedy ujetých 31 km AVS 30,8

Malina, 2008-04-06 18:32:08
Míšo jseš blázen. Nechápu co můžeš v tomhle marastu krom vojenské psychiky natrénovat. Úplně tě vidím, jak projíždíš hluboké louže a křičíš přitom hurááááá!!! Vyjel jsem na hoďku a půl jen tak si udělat radost, slejvák posledních 5km mi ji všechnu sebral. Pocity mám stejné jako Pilka. Zaplať pan bůh za včerejší počasí!

Vlk, 2008-04-08 20:35:56
Dnes jsem po odpolední rozvážce(piva)bez zavahání přesedlal z horského na silniční kolo a už jsem stál u budovy T-MOBIL a vyhlížel Marťasku na treninkový vyjezd sice trval jen hodinku ,ale jsem rád že se mužu zapojovat do treninkových plánů a neflákám se.Vyjížďka byla moc přijemná akorát musím víc zapracovat na stálém tempu.Marťasko moc děkuji za zpřijemnění podvečerní vyjížďky a už ted lituju to že budu středa a čtvrtek se flákat v práci hned bych jel opět.Vlk.

Marťas, 2008-04-08 23:42:26
Plán byl hoďka, nakonec z toho byla hoďka a půl s cyklokrosovou vložkou po krčském lese (jezdí se tam fajn a šutrů tam moc nejni, jen to bahno..)Už se těším na středu, hlásím pravidelné ježdění úterý / středa / pátky, tak kdyby byl někdo na tomhle konci Prahy, budu ráda. Tempo prozatím opatrné, holt lepší pomalu než aby se zas něco "povedlo" Vlku, moc díky!

Cancellara, 2008-04-09 23:20:57
Tak dnešní zážitek z tréninku: málem jsem měla srážku s autobusem, ale periferní vidění a intuice mě zahránili....jedu si interval a najednou asi ve 4 minutě mi přistála moucha na brýlích, spíš se rozplácla...tak ji schazuji a v tu chvíli mě předjíždí bus, vnímám ho, ale oči sklápím dolů asi na 5 vteřin a když se podívám před sebe, tak se nebezpečně přibližuji k busu ,který mě předjížděl a ted stojí přede mnou v zastávce, řítím se přímo na něj, brzdím.....tepy mám vysoký, protože andrenalin stoupá a rozhodně nechybí....naštěstí trochu zpomaluji, ale času moc není, ale nejsem si jistá co jede v protisměru, tak stáčím a objíždím bus z prava podél zastávky, naštěstí je tam místo, ale autobusák zrovna otvírá dveře a hup zrovna vychází nějaký chlap tak křičím pozóóóóór zkameněl a uskočil a já to profrčela, předjela bus z prava, docela mě to vyděsilo, ale dopadlo to dobře, refexy zafungovaly.....ufff, ale jsem celá.Jela jsem asi 38...a dobrzila jen na 30, moc času nebylo, byl to takový kaskadérský kousek.....blbec autobusák, taky nemohl počkat těch pár metrů, když tam měl zastávku a musel mě předjíždět....někdy stačí pár vteřin nepozornosti a člověk může být rozpláclej o cokoliv... tak jezděte všichni opatrně, řidiči jsou čím dál tim víc neohleduplní....

Vlk, 2008-04-10 20:38:25
Jsem rád že jsi to Cancellaro ve zdraví přežila měla si opravdu obrovské štěstí tak to skvěle zareagovat klobouk (přilbu)smekám před Tvejma refexama.Ta to silnice už má na svědomí hodně cyklistických duší a myslím si že by se tyto řady neměly už rozšiřovat.Pokud opět bys zavítala do té to oblasti je lepší přejet přes Vltavu a trenovat směrem přes Vrané nad vltavou až do Skochovic a zpět jeto sice kratší ale né tak frekventované také tam občas jezdívám si vytočit nohy.A to že jsou řidiči neohleduplní tak to jsi řekla až moc slušně.....Ja vím odemě to asi sedí.TAK ŽE SE PŘIPOJUJI K TVÉ POSLEDNÍ VĚTĚ A DÁVÁM TI ZA PRAVDU A TAKOVÉ ROZPLÁCNUTÍ LIDI OPRAVDU MOC BOLÍ A NĚKDY AŽ HODNĚ DLOUHO VĚŘTEMI.Vlk.

Jestřáb, 2008-04-23 22:44:52
Úlet s Gavošem se dnes konal po 16 h kdy jsme vyrazili z rozsekaných Benic, kde Gavoš vlastní hospodu s hotelem. Ještě před startem snědl půl kila tiramisu a šel na věc. Už v brdku za Dobřejovicemi na Herink jsem odlétl jak v Kolodějích, následoval Petrov, kde jsem se smířil s rolí odpadlíka, který bojuje o život. Dále to Gavoš valil na René a dál na Libeř, kde mě nechal jet na špici alespoň s kopce. Jsem tlustý a těžký a tak jsem měl radost jak mi to jede, ale pouze do dalšího kopce vLibeři, kde jsem opět vytuhl a visel. V záhořasnkém kopci mi gáva opět ukázal jak jezdí profíci, zatímco já potil kref, on lehce točil nožkami a zíval, aby neusnul tak se občas napila a několikrát zatelefonoval známým a domů, co je nového. Přes uvisené Jílové jsem dali další krásný a oblíbený kopeček na Skalsko, Gavoš opět letěl. V Teptíně jsme zařadili lesní vložku s ti kopcem, ani jsem ho neviděl, protože jsem měl již vlčí mlhu, takže ani nebolel. Závěr už byl plný pokory a kolem René přes Křížkový Újezdec a Herink do Újezda, do hnízdečka cykloidů u Vendise. V Herinku jsem minuli proti údajně Marťošku a nějakého bivoje, ale to už jsem nic neviděl , takže se omlouvám, že jsem nezdravil. Jsem prostě mrtev, ať žije Gavoš a jeho forma. Těšte se jak vám to na Mamutu natře ... Zdar a sílu J.

Cancellara, 2008-04-24 21:45:43
Já si dnes užila krásnou sluneční vyjížďku na Kladensko, Makotřasy, Zákolany až do Svrkyně, kde jsem se trošku ztratila a bloudila. Měli tam pěkně značenou cyklistickou cestu na Okoř a tak jsem se vydala po ní, ale ve Svrkyni se asfaltka přeměnila v polní bahení a kamenitou cestu a tak jsem to riskla a na silničním kole brázdila místní pole a louky a v dálce neviděla žádnou civilizaci. Jen náhodou jsem zahlédla projíždějcí autobus a tak jsem přímo přes pole, jela cros country na silničním kole a narazila na Kováry a pak jsem si to zase pěkně svištěla po asfaltu na Kladno, kde jsem se zas trošku zamotala, ale nakonec stačila za světla dojet domů. Bylo to prima, příjemných 77 km v nohách.

Cancellara, 2008-05-03 22:16:51
Na 1.MÁJE jsme vyrazili do Českého ráje..v osm hodin z Hostivice směr Velké Přílepy, kde byli ještě mokré silnice po nočním dešti. Naštěstí Bigmig má dobré nápady, tak jsme měli sebou zadní blatník a prdelku v suchu :o) Naše trasa pokračovala přes Kralupy, Veltrusy, Obříství kolem řeky Labe; krajina byla nádherná, jeli jsme krásnými asfaltovými cestami obklopenými lesy a nádhernou krajinou; pak jsem jeli směr na Všetaty, Byšice, Bezno; kde jsme trošku bloudili na Krnsko, ale zajeli jsme si jen pár metrů do kopce, Bigmig juknul jedním okem do mapy a stočili jsem to správným směrem do Mladé Boleslavi, kde jsme na pumpě poobědvali přichystané housky, které jsem nám uvařila a pěkně jsme si nadlábli bříška....po té cesta vedla přes Horní Bouzov na Kněžmost...Kněžmost byl náš cíl našeho tréninkového výletu, kde jsme si zajeli trasu závodu na Dobšín, Horní Bouzov a zpět na Kněžmost; zde jsme si dali sváču na zahrádce v hospodě, já doplnila cukry osvěžující kolou a Bigmig si dal dobře vychlazené pivko, to nás ale tak zchladilo a slunko zalezlo, tak jsme skočili opět do pedálů a zahřívali se jízdou na Bakov; cestou Bigmig pronesl hlášku: "150 km příjemný rozjezd na zahřátí", tak to mě vážně dostalo, tak jsem špekulovala, že teda trošku Bigmiga ještě protáhnu, aby trošku potrénoval a né se jen zahříval a duchu jsem změnila plán, že na okraji Prahy, kde jsem měli pokračovat metrem domů..si to střihnem na kole domů, ale to Bigmig netušil :o) V Bakově nad Jizerou jsme projížděli kolem policajtů. Měli asi veselou náladu, ani se nedivím byl opravdu krásný jarní den plný slunečních paprsků a tak pronesli hlášku: "Jeďte pomalu, ať vás nezměříme!":o) My jsme rychlost naštěstí nějak nehrotili, vlastně nás vůbec nezajímala, jeli jsme na tepy. Při projezdu Benátkami nad Jizerou jsem to stočili na Starou Boleslav na benzínce jsem povečeřeli a doplnili tekutiny po 200 km a pokračovali na Brandýs na Labem, kde jsem excelovala na železničním přejezdu. Byl šikmý a dost rozbitý a já si nešťasně najela a hodila pěknou tlamu :o( Naštěstí jsem dopadla za přejezd, takže přistání bylo na asfaltu a Bigmig už slyšel jen ránu a když se otočil tak už mě viděl jen jak se válím po betonu :o) Měl obavy, jestli se mi něco nestalo, ale já to vzala s humorem, byla jsem totiž zaplavená endorfínama, tak jsem hned nasedla a frčeli jsem to dál. Žádné škody, jen malinká odřenina na kotníku a na loktu a malá modřina na stehně, tak jsem si to s radostí šlapala dál a užívala nádherný den na kole. Při projezdu Prahou na Čakovice jsem byla rozhodnuta to dojet na kole domů, pokračovali jsem na Bohnice, Tróju, kde už mi tekly endorfíny ušima a chtěla jsem navštívit zvířátka v ZOO, ale byla jsem tak příjemně rozjetá a tak jsme pokračovali na Lysolaje, Nebušice, Tuchoměřice, kde nám jen pár metrů nad hlavami prolétlo gigantické letadlo, to vám povím, to byl ale zážitek :o) Že jsme museli přibrzdit a setrvační jízdou jsme se pár metrů kochali. V Jenči můj tachometr měl jen 240 km tak jsem Bigmigovi navrhla, že si uděláme vyjetí po tréninku směr do Hájku, myslím, že jsem ho dost zaskočila, ale nebránil se a jel poslušně se mnou :o) Z Hájku jsme pokračovali směr na Hostivice, ale na křižovatce můj kilometrážník ukazoval pouhých 245 km, tak jsem to ještě protáhla přes Břve a Sobín a pak dom, kde pár metrů před domem mi vyskočilo rovných 250 km, to vám povím to byl krásný pocit, že kdybych neseděla na kole, tak bych radostí objala snad i bezdomovce :o). Po dojezdu jsme se nefutrovali domácím koláčem, který upekla maminka, opláchla jsem znečištěný kola a pak už jsem regenerovala ve vaně. Můj prvomájový den jsem zakončila s mojí drahou polovičkou polibkem pod rozkvetlým stromem. To vám povím, to byl krásný den plný dojmů a zážitků. Celý den padaly samé perly, tak jsme se rozhodně nenudili a padlo hned několik rekordů: mých prvních 250 km, Bigmigovo prvních letošních 277 km a zdolaných prvních letošních 3000 km; a tady několik údajů z mého Polaru: čas 9 hod 52 min, prům. tep 142, 250 km, prům. rych. 25,3, převýšení 1415. Jelikož jsem pozměnila trošku plány, tak jsem se nemohla zúčastnit plánovaného ŠOSu a aby mi to nebylo líto, že jsem si ho nemohla zajet, tak jsem si ho projela na druhého května s Bigmigem na Bigmigově kole :o) Jeli jsem přes Davli, konečně jsem si poprvé vyjela a okusila známý pro mě neznámý Štěchovičák (znala jsem ho jen z vyprávění). U přehrady na Slapech jsme si nejprve vyjeli závěrečný kopec ŠOSu, při posledních pár metrech před průjezdem cílem jsem poznamenala, že tohle fakt může vymyslet jen Kuře a že je to pěkný "Kuřecí nářez" při sjezdu jsme v půlce kopci zastavili v hospůdce a doplnili tekutiny a nadlábli si bříška a pokračovali po ose ŠOSu, teda to vám povím, však ani nemusím, většina z vás si trasu na vlastní kůži zažije či už zažila; je to ale "prasárna"... stoupání, sjezd, stoupání sjezd a zas stoupání a sjezd...kdybych byla těhotná, tak snad v každém kopci porodím; kilometry přibývaly, síly ubývaly, kapky deště se objevovaly, tak jsme to stočili na Dobříš, do Řevnice....na Řevničáku jsme doplnili cukry a něco pojedli a protrpěli ledový sjezd plných děr a vyfrézované vozovky, pěkně to tam rozkopali. Pak už známá trasa přes Karlík, kde jsem ožila a byla plná energie. S Bigmigovým kolem jsem se sžila tak, jako kdyby bylo léta moje :o). Tento příjemný kompenzační výlet plného zarputilého skřípání zubů v kopcích jsem si i přesto užila, i když trasa byla velmi náročná. Můj Polar natočil 6 hod 30 min a 137 km. Díky bylo to SUPER :o)

Quit, 2008-05-04 20:55:50
Dnes krasna vyjizdka ve slozeni Mlhos, Jestrab, Rainy a ja... Jestrab vybral super trasu, zase pro me nove teritoria... Mlhos si v kopci jezdi jako silne auto s TURBEM... Rainer i pres obcasne procedeni nadavek ukazal, ze se umi hecnout... Jestrabe, doufam, ze jsem te s tou nasi debatou moc nenastval... To rozhodne nebylo mym umyslem. Ale je to muj nazor na obecnou vec, v zadnem pripade nejde o kritiku toho cos v te veci udelal... Toho si samozrejme moc vazim... a mas za to muj dik i obdiv. Za Jevanama jsme zazili vyznamne setkani... Hadejde kdo si to stradoval po druhe strane cesty... Zacina to na Vy.... Nooo, tusite..? No ano, VYHUP.... Vypadal spokojene a sedel na biku... A to je urcite dobra zprava... Tak hodne zdaru, Vyhupe, at se dari....

Léňa, 2008-06-06 10:38:36
Dnešních krásných 70km s Kuřetem uteklo jako voda. U Písnice jsme potkali Bigmiga (volali jsme na tebe, ale vůbec jsi nás proti sluníčku asi neviděl ). Okruh přes Průhonice, Jílové, Davli a Radotín měl vše ,jen škoda těch aut. Už se těším na neděli a Mrvice

Cancellara, 2008-06-19 18:29:11
Tak jsem se dnes jela projet na hodinu na kolo, že se odreaguju od celodenního studování a skončilo to pěkným držkopádem. Už se vracím domů a přejíždím vlakový přejezd v Rudný, koukám dolů, abych dobře přeskákala koleje a za přejezdem začínám zrychlovat, očima už mapuju situaci, ale náhle přede mnou zastaví auto, protože auto před ním se rozhodlo odbočovat na poslední chvíli doleva....brzdímmmm.. kolo dostává smyk, ale vyrovnávám to, ale má brzdná dráha je mnohem delší a než abych si zničila kolo a udělala z něho osmičku, protože už jsem v podvědomí viděla čelní náraz se zadním nárazníkem auta, tak na poslední chvíli stáčím doprava, kde je ale štěrk a kamení, myslím, že bych to bývala ustála, ale bohužel už jsem byla moc blízko auta a narazila jsem řídítkama do zadního pravého nárazníku u auta ...balancuju.. oťukávám ze zadu auto ...a jdu k zemi a ani to moc nebolelo.. jen sedřený puchýř na ruce, trochu poškrábané koleno a asi dvoucentimetrová rýha na kotníku sedřená do masa (možná je to i na šití). Já snad nemůžu být na chvilku ženská bez modřiny a odřeniny. Kolo naštěstí taky vydrželo, jen odřená omotávka a poškrábaná páka, kterou jsem udělala i pěknou rýhu do auta. Naštěstí řidič byl v pohodě, dokonce se mě i zeptal, jeslti mi nic nestalo a pak už jsem si to v klidu došlapala domů.

Účastníci:

Reportáže od účastníků:  žádné reportáže nebyly uveřejněny.

Zpět na výpis akcí

Fotogalerie:

Zobrazit náhledy fotografií
Fotografie

Předchozí fotografie

Nativní rozměry: 216x270 pixelů, Zobrazené rozměry: 216x270 pixelů
Název fotografie: New_natka 007.jpg

Další fotografie

STRAVA :: Fotogalerie rajce.net :: YouTube :: Facebook :: Webdesign ©2007 by JuraSOFT