Kalendář
Anonymní uživatel :: Přihlásit

Akce Letní tréninky 2008

Akce Letní tréninky patří do kategorie Vyjížďka. Datum: 2008-06-21.

Informace k akci:

Reporty z tréninků červen 2008 až září 2008

Iceman, 2008-06-25 10:17:20
Nemáte čas trénovat,říkáte si ? Ale máte,jen to zkuste jak to dělá amatér "Kreuzieger",pro nechápavé Kuře .Oba dva letos vyhlráli etapák,ne ? Vstanete ráno v 5,jak já dnes a v 6 hodin jste pohodlně u hostivařského Sparu.Na mě tam už čekalo Kuře na Malinách,Léňu jsme nabrali u železničního mostu na Smíchově.Byla to taková tříkopcová trasa, totiž Třebotovka, Řevničák,Točná.Mezi kopci se jela docela pohoda,v kopcích samozřejmě přituhovalo ale kluci nemají problém zvolnit a počkat.A pak můžete krásně do práce či na přehradu to již dle možností.Díky stálo za to vstát.

Malina, 2008-06-25 11:15:25
Pánové díky za společnost. Sice jsem se probral až někde na Zbraslavi ale paráda. Ale zase bylo příjemné počasí a provoz se dal při průjezdu Prahou taky snést. Nakonec jsme se docela urovnali a celkem i trénovali. Měli bychom toto nějak "zperiodizovat". Lepší slovo jsem nevymyslel.

Cancellara, 2008-06-26 08:05:21
Tak včera po práci jsem vyrazila na trénink a místo 2,5 hod jsem na kole byla jen 20 min. Chytla mě totiž taková bouřka, že to bylo skoro až o život. Sjížděla jsem zrovna Řevničák a asi v půlce se zatáhlo tak, že mezi lesy to vypadalo jak v noci, skoro jsem neviděla, byla jsem bez blikačky, bez světel, kdo by předpokládal, že bude v 19 hod tma jak v pytly. Stromy se začaly hýbat, větve začaly padat, spousta listí a bordelu na silnici, že i hasiči museli na Řevničáku zasahovat, teda povím vám, vypadalo to jak kdyby měl přijít konec světa. K tomu se spustil šílený slejvák, že během pár vteřin jsem byla mokrá na kost, v botech čvachtalo, než jsem stačila sjet dolů, jela jsem krokem, brzdy vůbec nebrzdily a já si připadala jak cvok, autům co mě předjížděly, tak sotva stíhaly stírat stěrače. Naštěstí jsem měla pod Řevničákem zaparkovaný auto, tak jsem naložila kolo a abych nenastydla, protože jsem neměla věci na převlečení, tak jsem se zabalila do spacáku, který jsem měla v kufru a ujížďěla jsem k domovu. Vypadala jsem jak zoufalec. Dobrodružství ještě nekončí, když jsem autem projížďěla před Karlický kopec, tak si říkám, že už jsem v autě, že už jsem v bezpečí, ale v tu náhle začaly padat větve ze stromů, tak jsem se jim obloukem musela vyhýbat, naštěstí mě žádná nezasáhla a aby toho nebylo málo, tak se po silnici kutálely velké balíky slámy, které vítr z polí zavál až na silnici. Naštěstí jsem dorazila v pořádku domů a dala si příjemnou horkou vanu.

Jestřáb, 2008-06-26 12:53:41
Nás včera taky zastihla ta smršť s honrouA. Sjížděli jsme lesy z Těptína dolů na 5ti kopec. Začínalo krápat, tak jsme zastatvili, že sprchne apojedem dál. Za 5 minut přišla totální smršť, vítr s deštěm a pak i kroupy. Skočili jsme pod listnáče do lesa, nic jinýho se nedalo v tom lese dělat. Po cca 10 minutové smršti to vypadalo na cestě jak po válce, byli jsme taky na kost a vytuhlí. Cesta přes Těptín a Štičín byla velice zajímavá. Na silnici padlo mnoho stromů. Hlavně kolem golfu na Štiříně padlo tak 10 stromů. Byl to spíš cyklokros a outdoor s prolejzačkama dohromady. nicméně pak jsme pomalinku dojeli až k Vendisovi, dali jedno a promočení azmrzlí se doplácali domů. To byla asi nějvětší smršť co mě potkala na kole.

Mirek, 2008-06-26 15:34:00
jo taky jsem si byl včera odpoledne potrénovat Z práce z Králova Dvora jsem to vzal do Litně, pak jsem si v Halounech vyjel závěrečný kopeček Brdského Švihu, to abych věděl kde mám v neděli Kolíkáčovi nastoupit a přespurtovat ho , dál jsem dal řevničák, Dobříš a Hradec. Nahoře když jsem uviděl za horizontem tu černou oblohu, zmohl jsem se jenom na : " No do pr...." Chtěl jsem alespoň dojet do Hostomic na benzínku, ale už v lese začal vichr, stočil jsem to do Velkého Chlumce a naposlední chvíli našel autobusovou zastávku. Vítr mě dvakrát málem sundal z kola. Schovaný v zastávce jsem jenom sledoval, jak padají větve ze stromů, vzduchem lítalo všechno co nebylo přivázané a po silnici tekla menší říčka a modlil jsem se, aby ty dvě vzrostlé lípy nad zastávkou to vydržely a nespadly na mě. Po půl hodině to skončilo a za příjemné teploty 16 stupňů (před tím bylo 30) jsem dotočil zbylých 20km domů. Poněkud nestandardní trénink

Kolíkáč, 2008-06-28 18:48:50
Tak jsem se konečně v tom kolotoči závodů a Koloděj dostal na najíždění objemů V pátek jsem si dal Bystřice-Poděbrady a větší hnus jsem dlouho nezažil. Sice slunce nad hlavou, ale protivítr, co vítr, chvílemi to byl snad uragán Tak jsem se těšil, že si užiji trochu pohodové jízdy a teď tohle. Nejdříve jsem brouzdal ve vzpomínkách a po trase Vysočiny-LVR, Koníkov, Kadov, Herálec, Hlinsko, Ždírec, Libice, Maleč, to se určitě pamětníkům vybaví. V Malči u benzínové pumpy jsem čuměl jak puk, normálně se tam točil vynikající Rychtář, takže jsem neodolal, tady jsme vždycky střádali síly na vyhlášenou Kaménku, pak jsem to vzal přes Třemošnici, Ronov, Týnec nad Labem, všechno zapomenuté silničky bez provozu, romantická trať až na ten šílenej vítr, furt proti, hnus hnusů. Jen jsem točil nohama, rychlost padala stále pod 25km/hod., i když to byla vcelku rovina. Pak jsem si ještě hezky zajel, abych skončil nakonec šťastně úplně vyfoukaný u Poděbrad u rodičů. Natočeno 155km průměrem 24km/hod. no prostě krásný výlet . Dnes jsem to završil, jak jinak zase proti větru, do Prahy, to už jsem se s tím nemaloval a jel po starý poděbradský, na Černým Mostě už jsem chtěl zalézt do metra, naprosto bez morálu jet, on ten vítr foukal i na Vinohradech . Tak jsem moc zvědav, jak to zítra dopadne ...

Orlik, 2008-07-02 19:59:01
Po úterní tvrdé lekci na tělo a duši jsem se chtěl trochu srovnat na Hekrovce. Kolíkáč poslal mapu, na kterou zběžně kouknu a vyrážím. Dopadlo to ještě hůře než v Kolodějích. V Matůškově ulici se ptám místních na správné místo, ale Hekrovu nikdo neznal, tam jsem si projel sídliště tam a sem a nikdo nevěděl. Ve čtvrt na šest jsem to zabalil a projel se kolem Průhonic a vyrazil k domovu. To byl opravdu chytrý výlet do Prahy. Prostě vesničan ve městě.

Malina, 2008-07-10 09:09:49
Měl bych to asi napsat do závodů, ale účel včerejší Lopatárny byl přísně tréninkový! 50kol=55km. Foukal docela vítr, zejména na té spurtící rovince to bylo přímo proti. Sparta samozřejmě brala vše. Občas jsme se s Kuřetem tak na sebe smířlivě usmáli, pomáhat si moc nedalo. Honza vyhrál na prémii flašku Powerradu. Můj pokus na "větrné hůrce" zhatil Hrubý a těsně před čárou mě o pití obral další pokustón. Ale jinak pecka. Snad tam nejsme prvně, a tak to příště bude jen a jen lepší. Jinak průměr 45,3 ani nepřišel, na konci balíku docela pohodička. Vpředu občas kaše při nástupech.

Orlik, 2008-07-10 20:31:35
Po Kolodějích v neděli včera Hekrovka. V Úvalech se zdravím s jednou Šlapkou. Obloha nevěstí nic dobrého a tak dorážím za mírného deště. Na srazu čtyři místní matadoří a tak jsem nejmladší člen výpravy. Vyrážíme do mokrých ulic po slušném dešti. Po pár kilometrech už jedeme jen ve třech, Vendis je v tom nečase příjemější než kolo. Od Čestlic už jenom ve dvou s HonzouA. Říkáme si, že pojedeme pohodu, ale moc dlouho nám to nevydrží a tak si dáváme slušně do těla. Honza mě vede krajem, který neznám a tak se mi dostává i trochu výkladu ze zeměpisu. Jedeme v lesích, kde zažili s Jestřábem červnovou vichřici. Zbytky spadlých stromů tam leží pořád. Říkám si že kdyby mě tam nechal tak tam jezdím ještě teď. Nevěřil bych, že se tady najde dost slušně výživných kopečků. Na zpáteční cestě malé zdržení při výměně duše. V jednom kopečku se zdravíme s Marťas( doufám že to byla ona). Přejíždíme hlavní silnici a pádíme ku Praze. V Dobřejovicích se rozdělujeme. Honza na Průhonice a zřejmě k Vendisovi a já přes Uhříněves, Koloděje do Úval kde stihnu v lídlu koupit banány, sednu do auta a za šera dojíždím domů. Konečně jsem zas jednou pořádně zamatlal kolo i sebe. Někdy příště a snad i se Šlapkama.

Orlik, 2008-07-13 20:58:07
Dnešní Krkonoše opět nezklamaly. Jako vždy zima, vítr a pršelo. To je snad prokletí nás z nížin okolo Labe. Původní trasa se zkrátila na pouhých 117 km. Přesto jsem návštívil pár kopečků v Jizerkách a Krkonoších. Příchovice, Vysoké nad Jizerou přes Poniklou, Jestřábí v Krkonoších, Roudnici na Benecko. Odtud do Vrchlabí a přes Špindl na Špindlerovku. Tam silný vítr, mlha že nebylo vidět na 50 m a pouhých 7 nad nulou. Ze Špindlu jsem chtěl ještě na Zlaťák a pak zpět, ale počasí rozhodlo a přes Vrchlabí a Jilemnici domů. Nakonec jsem byl rád, že mě kamarádi vzali pod Roprachticema do auta. Ti co měli rozum jeli do Špindlu autem a v tom nečase navštívili pouze cukrárnu - jak jsem záviděl. Jestřábe Dolní Dvůr a Zlaťák ze Špindlu příště slibuju. Zdraví máme jenom jedno.

Iceman, 2008-07-14 07:33:42
Tak jsem se Vám vrátil včera z Itálie,konkrétně z Toskánska a ještě blížeji z letoviska mare di Bibbona,což nepíšu proto abych se vytahoval kam se až čecháček Iceman podíval,nýbrž proto,že kousek od tohoto místa leží další zajímavé vesnice a to Cecina a La California.Nic Vám to neříká ? Já na tom byl uplně stejně.O to víc jsem byl mile překvapen skutečností,že v Cecině se narodil Paolo Bettini a v La Califonii pak žil,trénoval,vyhrával své první závody a má zdé také svůj fanklub.Z toho je Vám asi jasné,že jsem v oněch vzdálených končinách zažil pravou neskutečnou cyklistickou nirvánu.Při zpáteční cestě sem neodolal a stavil se na skok u jezera Garda,abych zde nasbíral pár výškových metrů.Pár fotek taky vložím.Jo,a takovýhle hnusný počasí je tady pořád,kdo v tom má jezdit ?

Orlik, 2008-07-22 20:03:17
Dnes bylo tak krásně a tak vytahnu zimáčka s blatníkama a vyrážím. Vůbec nepršelo, nefoukalo a nebyla zima. Vůbec jsem neměl defekty. Cestou potkávám pouze dva takové blázny jako jsem já. Po stovečce dorážím domů špinavý, mokrý a zmrzlý. Po BT se nesmí moc odpočívat, Šumava si pomalu říká o slovo. To letošní počasí je nějak divný, ale vždyť je léto tak co.

Šemík, 2008-07-29 22:04:14
Závodníci se potili v Kolodějích, výletníci se jeli koupat na Slapy . Narychlo po telefonu domluvená akce s Honzou a Robinem, díky kluciiii, bylo to supr. Kolem vody to pěkně svištělo, Štěchovičák napohodu, pivko, koupačka, pivko, pivko a hurá zpět. Domu jsem dorazil za šera z večera ale jejda, doprčic, moc se to povedlo.

Robin, 2008-07-30 10:52:56
měsíc jsem neseděl na kole a tak jsem se včera nechal ukecat a po práci vyrazil za šemíkem a honzou na slapy. z práce to mám na zbraslav téměř furt z kopce, takže sem si liboval, jak mi to jede. podél řeky už to tak slavný nebylo. až do davle na samotku, pak jsem se zahák za dva trénující borce a do štěchovic se s nima svez. štěchovičák byl málem moje smrt... pak sjezd na hráz a neuvěřitelně slastný vykoupání pak nezbytný tekutý cukry a kolem půl osmý jsme otočili ku praze. štěchovičák dolů je lahůdka, nicméně nejsem zrovna těžká váha, takže mi chlapci poodjeli, i když jsem jel 70... (kolik museli jet oni...??) dole počkali, seřadili jsme se za lokomotivu šemdu, který uleh na hrazdu a nasadil. prý jel tepy do 155, nicméně rychlost nešla pod 35.. měl jsem toho plný brejle, občas mě musel honza i popostrčit, aby mi na šemdu nevznikla díra - děkuju! u chuchle se odpojil honza, u smichova šemda a mě eště čekalo vydrápat se na vypich.. úúúplně totálně prošitej jsem v půl desátý dorazil domů.. po měsíci nečinnosti dát stovečku - mazec! ale dík za něj, honzo a šemíku

Cancellara, 2008-08-04 10:33:41
V pátek jsem zahlédla jednu šlapku, která si trénovala v Chrustenicích na koupališti na kole okolo bazénu a pak následně ještě v Rudné. Šlapkovské dresy prostě nelze přehlédnout

Jestřáb, 2008-08-07 12:23:44
Začínám podezřívat Icemana s používání nedovolených prostředků (kromě piva - prokázáno!). Co včera ukazoval v Posázaví v kopcích, tak to naprosto nechápu. po sobotních Tatrách byl jak utrženej z řetězu ani Gavoš s HonzouA mu nebyli schopni viset za kolem, natož já, jenom jsem to sledoval z povzdálí a nechápal jsem. Zavítali jsme přes klokočnou do Chocerad, Komorní Hrádek, dolů sjed do Hvězdonic a krásný výjezd na Kaliště a přes Hrusice a Mirošovice do Popovic a pak už nutná tiskovaka u Vendise s doplněním vypocených iontů. Bylo to prima§ Takhle si představuji tréninkovou vyjížďku šlapek. Kdo se mohl trochu nudit byl snad jenom zase Iceman! Klobouk dolů!

Pilka, 2008-08-19 21:10:05
tak já potkávám cancellaru na silnicích prahy - západ a berounského okresu a ona mě ani nepozdraví ale tak ono to bude tim že ještě nemám šlapkovskej dres...a týmového bidonu se asi těžko všimla viděli jsme se dnes mezi Mořinou a Hlásnou Třebání

Soused, 2008-08-21 21:16:06
Dnes jsem cestou z práce potkal v kopci na Kopanině takového toho hezkého, hubeného, opáleného postaršího chlapíka co vypadá na kole tak, jako by se na něm narodil. Později zjišťuji, že jde o trenéra akademických cyklistů...jméno bohužel nevím, ale co vím jistě, že na mě ten člověk zapůsobil obrovským dojmem. 66 letý frajer co jezdí všechny tréninky z 20 ti letejma klukama....co k tomu dodat...kloubouk dolů...jen víc takových setkání.

Léňa, 2008-08-22 15:03:19
Dnes jsem se inspiroval vyjíždkou ve společnosti Icemana, Maliny a Kuřete z přelomu léta. Vzal jsem to na Třebotov, Mořina, Řevnice. Hlavní cíl byl vyjet si Řevničák a utvořit si nějaký základní čas. Zastavil jsem se na startu kde je již skoro smyté jméno držitele rekordu trati Michala Koše a času 12:02. Vyrazil jsem co to šlo, sledoval čas versus rekord trati, času 12:02 jsem dosáhl asi 1,5km před vrcholem (hlavou mi problesklo, zatím co se tady šourám tak Kuře i Koš jsou na vrcholu, po chvilce si řikám tak už i Radek je nahoře ). Výslední čas 16:02 považuji za výchozí. Dále jsem pokračoval na Řitku, Jíloviště, Radotín, Zbraslav, Dolní Břežany, Petrovice. Hezkých pár kopečků jen škoda té samotky .

Soused, 2008-08-26 13:01:24
Asi to bude dost z vás znát....ale já letos poprvé objevuju kouzlo nočního tréninku...vzhledem k tomu, že nemám čas na kolo přez den. Vyrážím večer kolem 20 hodiny. Vybaven kvalitní blikačkou vpředu..dvěma v zadu, popelářskou vestou, na nohou odrazové pásky...dávám kolem 40km několikrát do týdne. Lesní kopec do Úhonic bývá již ve 20:30 ponořen do totální tmy a já se tak bojim, že ho jezdím tak rychle jako nikdy ve dne Dobrá motivace pro toho kdo se nedokáže v tréninku zmáčknout Kdo nezkusil....ať zkusí...zaručuji nové...dosud nepoznané zážitky.

Léňa, 2008-08-26 16:12:26
Dnešní úterý nabízelo tři trasy. První ve společnosti Diablo, Iceman (bohužel se nakonec vymluvil ), druhá Kolíkáč a Kolodějský balík a třetí s ranním budíčkem s Kuřetem. Volba těžká, ale zvolil jsem si Diabla s Icemanem . Volba se ukázala jako správná, přidal se k nám ještě Kubajz z HH Smíchov a mohli jsme vyrazit směr Řevnice. S Kubajzem jsme jeli Diablovi naproti vyjeli jsme si Mořinu (z Let), nepotkali jsme jej tak jsme se vrátili do ŘEVNIC, kde se k nám připojil Diablo, po domluvě jsme místo zdolání Řevničáku zvolili variantu objet si trať Halounských okruhů. Díky dokonalé přípravě, ředitele POS, jsme si trať projeli pěkně celou a se všemi rozhodujícímy úseky. Nejvíce se těším na kopec před Koněprusy (do kterého Diablo zvolil dábelské tempo , ikdyž dnešní vyjížďka měla přísně pohodový charakter ), je táhlí, stále se utahuje a končí hned za zatáčkou. Zbytek tratě vede po kvalitních cestách s krásnými výhledy (které si v závodě člověk moc neužije ). Po dokončení okruhu v Řevnicích se od nás odpojil Kubajz a s Diablem jsme pokračovali směr Karlštejn, Srbsko, Bubovice, Špičatý kopec (nebo tak nějak) pak sjezd do Loděnice ve kterém jsme odbočili vpravo do kopce který mi svým sklonem připoměl Kasárny z Beskyd tour (díky Diablo za seznamku s tímto "brdkem"). Cesta ubíhala velmi rychle, Diablo mě stále udivoval svými nápady na POS, nestačil jsem zírat, kde se to v tom pánovi bere! . Ještě mi ukázal trasu horských kol na POS, dovedl mě krásně po trati POSu a SKS až na Lužiny, kde jsme se rozjeli do svých domovin. Celkem mi to dnes dalo skoro šest hodin jízdy, kdy jen dvě minuty jsem jel nad horním prahem , příjemných a profilově náročných 151km. Oranžové tréninky jsou super!

D!ablo, 2008-08-28 15:52:43
dnes jsem si to tedy s Léňou "Padrnosem" užil. Řeporyje, Karlštejn, Liteň, Tobolka, Tetin, beroun, Svatá, karlov,Leontýn, Nižbor, Zdejcina!!, Beroun, Loděnice, Zličín. Pohodová jízda s výborným cyklistou, co umí přizpůsobit tempo, byla zážitkem pro tělo i Duši. Díky Léňo !!!

Účastníci:

Nativní rozměry: 640x480 pixelů, Zobrazené rozměry: 640x480 pixelů
Název fotografie: Colorado4.JPG

Další fotografie

STRAVA :: Fotogalerie rajce.net :: YouTube :: Facebook :: Webdesign ©2007 by JuraSOFT