Diskuze
Anonymní uživatel :: Přihlásit

Pro vstup do diskuze je potřeba se přihlásit, pro zaslání přihlašovacích údajů si napište zde.
Archiv diskuze: 2004-2006 :: 2004 :: 2003

Příspěvky k tématu: Koloděje  (ID: 376)

Ostatní témata
Autor: Turista Datum: 2020-07-10 20:43:22
Luky krasa, ja jsem po uterni slabe ucasti rezignoval na to zkusit stihat, a nestihnul. Viktor je masina, mam podezdreni ze ma taky Jihoamericke koreny
Autor: Luke Datum: 2020-07-10 18:27:45
Oprášit tohle téma a oprášit svojí účast v Kolodějích. To byl úkol pro včerejší den, i když to dlouho nevypadalo, že se sejdeme. Nakonec s Baskem, Viktorem a Vokynem ...a větrem v zádech vyrážíme vcelku svižně. Nějak čekám, kdy si na to zvyknu, ale čím líp na tom člověk je, tím líp na tom je i zbytek. Basko rozzávoděnej, Vokyn už má taky něco najeto a to mu stačí. No a Viktora nemá cenu komentovat. Takže myslet si, že se trochu zpomalí, když se to točí na špici je naivita a všichni drží nastavené tempo. Užíváme si nový asfalt přes Babice, pak Vyžlovka a kolem pily, Prusice a kluci chtějí Mělník. Pod ním už mě to nepřijde až tak dobrej nápad, ale fouká trochu proti a tak se aspoň snažím útrpně přežít až nahoru Viktorovi v háku. To se daří, ale pocitově hodně špatný, víkend je ještě cítit a to už je zas čtvrtek...
Pak krátká pauza a míříme směr Čekanov užít si trochu sjezdu. Vzpomínám, jak to tu zespoda bolí, až se zamyslím tak moc, že si nevšimnu zatáčky. Naštěstí ústupová cesta byla ideální, a tak jsem nemusel brzdit ani vyvádět jiné nepatřičnosti, jen jsem trochu kluky poděsil výletem mezi domky. Rychle jsem ale zpět a údolím míříme k Sázavě. Ze Skalice už jsem se upínal k údolí do Jevan, ale Vokyn tamní asfalt nemá rád a žene nás na Ondřejov. Tady už mi jde jen o to přežít, a tak jen zametám za Vokynem, bývala to za ním na jaře větší pohodička, teď jen stínuju, když v Ondřejově obkládá Baska. Pak zamávat v protisměru Pirátovi a už míříme po klasické trase Mukařov - Strašín - Uhříněves hurá na pivo, které já bohužel musím vynechat, tak snad příště. Krása to zas byla, i na výhledy do krajiny došlo a přitom krásnej průměr Koloděje - Uhříněves 33.3 km/h.
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-06-24 17:12:28
Úterní hromaďák od kostela jsem si naordinoval kratší trasu a věřil, že tam přijede někdo do tabáčku. Na kruháku vřelé přivítaní s HonzouB a hned od boudy kalup za nějakým fištrónem v autě, který nám dělal zaváděcí vozidlo. Bohužel pro mě jen do půlky segmentu na Strašín, kde jsem si zdařile vystoupil a krásně to rozpojil, takže jsem zdravě naštval Karla Camrdovýho. Na Strašíně doplňujeme stavy na celkem 7, a naštěstí je tu i další tabáčník Vokyn. Habr dolů a napíchat si do plášťů nový rozpadající se západoněmecký asfalt v údolí. Na Hradec v rytmu Vokyna a pak si to docvakávat až za Skalici, kde se močí. Vlkančice v poklidnějším tempu a Oplany znovu přitlačit. Vokyn sbírá plody své zimní přípravy, a s HonzouB ho dotahujeme zpět do skupiny, která naštěstí znovu čeká. Pak již chceme Lojzu, kdežto kolodějská letka vyráží ztrestat Habr. Lojza splachuje pyl a prach na průduškách, Turista ještě referuje, že Habr se konečně jel dnes podle jeho představ a čísel. Já se dovídám technické věci, jaká Dura je nejlepší a s čím chodí nejlépe. Prostě takové tradiční letní a tak krásné čarodějky-Kolodějky.

Bažináč
Nejprve jsem musel dost kvaltovat, abych vubec nezmeškal balík ve Strašíně. Říkal jsem si, že když to nestihnu, zkusim využít vítr na Radlíku a pak se budu volně poflakovat v blízkém okolí. Jenže jsem to stihnul, a tak nezbylo než se 2 hodiny lomozit Posázavím ve vysokym tempu. Prvně jsme se jeli podívat na nový povrch v Jevanskym údolí - tzv. mikrokoberec. Jeho nevalná kvalita některým hodně ležela v žaludku. Hradec pak naznačoval, že by to dneska nemuselo bejt tak peprný. Dál se jelo celkem rozumně a místy, které jsem neznal, tak se mi to líbilo. Ovšem na Habru jsme si nakonec pěkně profoukli trubky. Poctivý, ale venkoncem příjemný trénink.

Jakob - Koloděje s kvalitou
Děkuji zejména výjimečně hodnému řidiči, co mi umožnil si dát úsek na Strašín hezky za autem like a Pro. Tak jsem tam měl i rychlostní interval. A pánové pak předváděli moc hezký výkony. Takže spokojenost!
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-06-23 14:44:14
Utery 23.06.2020 v plánu trasa :
16:00 - kruhak Jiznak - Kolikac, HonzaB ...
16:30 - Kolodeje - Camrda, ...
16:50 - Strasin - Bažináč, Viky ...
Autor: Luke Datum: 2020-06-16 12:40:32
Jooo Koloděje, to je věc. Společenská událost pracovního týdne číslo jedna, tam prostě člověk nechce chybět. Blížící se bitva s Krakonošem mě ale přidělává vrásky na čele. Poslední týdny se mi nějak smrskly na střídání šrotu v Kolodějích a na závodech. Žádný výlet, propršené dny přibývají a tak když mám ve čtvrtek čas a je pěkně, vyrážím už po obědě sám. Plán byl natočit aspoň 6 hodin na samotku, ale když Kolodějský kanál slibuje účast samých rozumných lidí, pere se to ve mě. Takže jen zlehka otočit nohama v Polabí a pak v klidu od boudy dokonat započaté dílo...
No což o to, polabská trasa směr Pečky utíká náramně, kopečky a magnetky, co mi tu vadili v zimě se tu nějak nevyskytují, rychlost neklesá pod 30, a vše je takové snadné a samozřejmé. Otočka po hlavní do Brodu, Ještědský vysílač odráží paprsky a svítí jak polárka za denního světla. Kdo ví kolik takových chvil během roku nastane...
Před Kolodějskou boudou mladej Ondra, zjišťuje, jak to dneska vidím. No na pohodu, to je jasný. Teda bylo, než se objevil Turista. Překvapivě sám, vlastně ne, stačí chvíli počkat a dorazí i zbytek letky z jíža. Neohlášeně dorazil i Kuba, no ne, že bych ho nerad viděl, ale do plánu pohodové vytrvalostní vyjížďky se mi nehodí. Snažím se aspoň domluvit doplnění bidonů v Divišově, ale reakce jsou takové nijaké. Říkám si ale, že přece nikoho umřít žízní nenechají.
Nicméně možnost nenastoupit do tohohle vlaku jsem nevyužil, tak dobře mi tak. Na Strašin klasika, chtělo by se říct, pak přes nově vyasfaltované Babice na Vyžlovku, kolem pily na Kostelec a pak přímou linkou směr Janovice. Tady se začíná závodit, patrně je jen náhoda, kdo byl zrovna na špici. Mladej Jestřáb taví svůj střed kadencí přes 150. Nakonec se to úplně roztrhá v jednom magnetku, že chvíli trvá, než se poskládáme dohromady. Začíná mi být větší a větší vedro a taky tepu tak o 10 víc než normálně, při stejných intenzitách. Nicméně tomu nepřikládám moc pozornost a dál šetřím s pitím, aby vydrželo do Divišova. Zatím pohoda, i když na špici se radši moc neproducíruju, jsou tu jiný koně, tak si odjedu svoje a zas se pakuju. Kdo ví co bude. No let do Kácova je za odměnu, ale stoupání už ne. Moc se sice nejede, ale začínám cítit, že to není ono. Následuje krásný a hodně dlouhý sjezd přes Zdebuzeves a stoupání od Blanice k Rybičkám. Tady už se to konečně nadělí, jenže místo úlevy mi docela rychle dochází. Poslední kapky z bidonu mi na pohodě nepřidají. Aspoň docvaknout Baska, který taky odpadl, ale ten místo podpory nastoupí, hned co dojedeme čelo, kde na nás čekají. Takže místo orazu se zas plácáme na chvostu. Visím za oči a ani si nestihnu všimnout, jestli obchod v Divišově měl zavřeno, nebo se prostě jen jelo dál. Na to projevit vlastní vůli a zastavit už nemám. Basko to pro změnu odpojuje a otáčí se na mě, že to mám dojet. Jasně, sem mrtvej, ani mě nehne. Tak se bude předstírat pití a pak mi za to vezme. Tohle už uvisím jen proto, že mě fakt vytočil, ale byla to poslední sirka a v dalším brdku končím. Chci obchod a pití. Kolíkáč i Turista nabízí pití, ale já potřebuju tak 2 litry, nakonec vypiju od každýho bidon a můžu se pustit do Ondřejova. Ani úplně výletní tempo mi nesvědčí, navíc Basko se zas vyžívá v závodě mrtvol a snaží se mě očesat aby nebyl poslední. Kolíkáč se snaží povzdudit, ale znáte to: je to marný, je to marný, je to marný...
Na Ondřejově se čeká, naštěstí po litru tekutin, už jsem aspoň schopnej viset, takže příjemně na Strašín a vysadit Ondru u Koloděj. Hodnej strejda Míra ještě na závěr připraví 3 interválky, aby nám nezatuhly nohy. Na 193. kilometru to obzvláště oceňuji. Ale Alois všechno špatné odplaví a nakonec mi to Kolodějský dvoukilo před Krakonošem ukázalo možná víc, než jsem chtěl.
Díky borci za trpělivost a příště si na tyhle nápady asi budu muset zjednat doprovodný auto
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-06-16 10:37:32
Utery 16.06.2020 v plánu trasa :
16:00 - kruhak Jiznak - Kolikac, ..
16:30 - Kolodeje - Turista, ...
16:50 - Strasin - ...
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-06-15 16:16:20
Šternberk a Rataje v týdnu? Proč ne, koncem května jsme je dali, je teď pěkně dlouho vidět. A s jídlem roste chuť, dnes si dáme Zdebuzeves. A pěkně dolů! Parádním točitým sjezdem s luxusním povrchem až k říčce Blanici. Jonatán, Jakob alias Šušny, Ryba a Turista, to jsou záruky, že nám pára nedojde. Luke by mohl být také záruka, ale to by si nesměl před kostelem ještě prásknout Pečky a vytahovat se tak před námi, že má dnes najeto více kilometrů Sestavu ještě doplňuje mladá naděje Ondra Jestřáb a stálice Basko. Je radost koukat na těch Ondrových mlaďounkých 45 kilo, jak si to lehce točí v kopcích. Do Janovic to uběhne v rozumném tempu, které jen trochu naruší vložená závodní intenzivní špice od Turisty a Jakoba. Za tohle bude někdo platit … Z Janovic je to parádní asfalt a let do Kácova, odkud se plahočíme k plakátovacímu stromu. Tady se jede znovu na mé hraně a s hrůzou zjišťuji, že jsem se ještě ani nenapil. Prostě není čas no! Ondrovi též přikazujme zadní kapsy a bidon, cesta ještě dlouhá. Sjezd přes Zdebuzeves nezklamal, to prostě nemá chybu. Stoupání k Rybičkám, začínám slušně vadnout a Lukeho se ptám, jestli je taky tak načatej anebo na mě čeká. Odpovědí mi vrací moji otázku, takže je asi taky nalomenej. Přes Divišov jeho krize dostupuje vrcholu, nemá totiž už co pít. Hold Pečky se zeptaly. Bavíme se historickým hasičským autem, které nám kropí cestu, Ondra je celý nervózní, že nám Turista s Jakobem neměli o tolik odjet. Hold závodní geny se nezapřou. Ve sjezdu přes Vodslivy s Turistou dotankujeme Lukeho, aby nám ještě vydržel, potřebujeme ho totiž jako sponzora k Aloisovi. Chocerady už odpadám, v nohách málem křečci, jo to jsou zase stavy. Potáhnu to Baskovi s Lukem, aby nás u pumpy čekalo milé překvapení v podobě čekající grupy a Klímiče. Ten si vleze na špic s Jonatánem a v rozumném tempu nás transportují do Říčan. Cestu za Aloisem pak ještě opepří Míra svým štípáním do unavených nohou, Ondru vysazujeme směr Koloděje a pak se s chutí prokousáváme osmičkovou pěnou pana Aloise. Kudla, dnes chutná jako nikdy!

Jakob
Tohle bylo k..va dlouhý na čtvrtek :O, málej jsem sejmul zajíce
Maratónské Koloděje - na whatsappu vidím, že se tam formuje solidní skupina, ale mám to kvůli povinnostem tak tak. Vyjíždím v 16:15. HG sice láká na Řevničák, asi by byl i býval rád na mě počkal (ne tedy v Řevničáku), ale nechci si úplně odpálit nohy. Nojo, jenže se jede sakra dlouhá trasa. Sice se mi jede docela fajn, protože kopce jedeme většinou na mým AP, ale přesto to ke konci štípne. A při sjezdu z Vodsliv po pravé straně poskakuje zajíc. Netakticky to beru na druhou stranu, načež chlupáč reaguje vběhnutím pod mé přední kolo. Rychlé brzda a hlodavec ukazuje své skokanské schopnosti. Nepříjemnej moment. Pak jedu dle sebe na Ondřejov, pomalu sám asi jet úplně nedovedu. Na závěr ještě najíždíme šedé kilometry, ale má to svůj důvod. Pivo nedávám, musím rychle regenerovat.
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-06-11 11:40:20
Ctvrtek 11.06.2020 v plánu trasa :
16:00 - kruhak Jiznak - Kolikac, Basko, mladej Jestřáb ..
16:30 - Kolodeje - Luke ...
16:50 - Strasin - Jonatan ...
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-06-02 09:15:22
Utery 02.06.2020 v plánu trasa :
16:00 - kruhak Jiznak - Kolikac, Basko ..
16:30 - Kolodeje - Camrda, ...
16:50 - Strasin - ...
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-05-27 17:14:46
Jeden bidon, jedna tyčka, počítám, že nebude čas na nějaký zadní kapsy. Na Strašíně se to potvrzuje, dnes hlavními motory budou Kbeláci Viky+Šmíďák a Jonatán se Štajnym. Ryba na vypůjčeném kole, ale taky v průběhu potvrzuje svoje dobré nohy. Naplánovaná Zdebuzeves se nakonec mění "jen" na Šternberk, ale i tak, proletět se v týdnu kolem dvou hradů se zdá nedosažitelné. Ale když je skupina správně nažhavená, dokáže se všechno. První síto na Vodslivy, proseje Prófu a Baska, nahoře sestavu ještě doplňuje náš Igor T. Hup přes Třemošnici si Štája připisuje KOM, ani se nedivím, jelikož ten vláček jsem nucen rozpojit, na to jsem neměl nervy! Igor se bez problému vrací, já háknu úspěšně Jonatána. Jede se furt ve velké stylu, každé zaváhání se trestá samotkou, odpadám i ve sjezdu do Šternberka. Za kolejemi ale vím, že se musí zabrat, aby grupa neodfrčela, a daří se, jsem s nimi a akceptuji jejich tempo. Na rozdíl od Luka, který po závodním víkendu není úplně fresh a hlavně to nemá ani v hlavě se zase gumovat a stále hlásí, kam jsme ho chudáka odtáhli. Na hraně to s nimi vydržím a zahlásím pauzu u cedule Zalíbená. Všichni jsou s tím v pohodě, takže budeme Luka trápit i nadále. Ale kostky Rataje jsou trápení už i pro mě, nakonec rád svěšuji a dělám záchranářské práce pro Luka. Ryba taky soucítí, ale jeho wattáž po docvaknutí zase nechutná mě. Ve sjezdu kolem Talmberka se to spojuje, kluci vepředu si vzali oddechový čas, děkujeme! Začínají euforické stavy, že to krásně stihneme do tmy, kolem Sázavy to hučí stále přes 40. Ještě kostky ve Skalici, které mě pěkně poštípají a stejně tak stojka do Střímelic. Okolo Legnera si užít přicházejícího chladu, ale zašitý v háku, se to dá zkousnout. Rychlodráha už je třešničkou na dortu, stejně tak klíč v zámku v 19:55h.! Šternberk v nohách! V zimě je to málem celodeňák, s Kolodějskou bandou je to jak švihnutí kouzelným proutkem, nebyl čas ani vypít celý bidon. Tohle má prostě stále neskutečnou svěžest a je to oslava společné cyklistiky! V mládí jsem miloval týmové sporty, fotbal a hokej, ale nikdy jsem netušil, že to všechno překoná tenhle ten cycling team work! Díky, že se slejzáme!

Štája - Koloděje na Český Šternberk (TMP)
NP 247W, špici jsem se nevyhýbal, spíš naopak. Kopce jsem se snažil udělat bolavé, aby ten trénink k něčemu byl. Pro mě ideální počasí, čistý vzduch a milované posázavské výhledy, ještě že jsem si těsně před jízdou vyměnil bidony za dva velké, nechápu jak to někdo může objet na jeden.
Autor: Luke Datum: 2020-05-27 11:16:23
Tady ty mapy se vůbec nedodržujou. Po víkendu bych se jen vezl, tak jsem si to chtěl dát s balíkem na Vodslivy, případně Divišov, pak zkratkou a nechat se zas odvézt ku Praze. Navíc to dle účasti vypadalo, že bych i někoho na takovou rebelii mohl ukecat... a všechno bylo zase jinak.
Na Strašín docela pohodička, pak ze Struhařova s Jonatánem na špici. Respektuje moje výletní tempo a tak mě ani nevadí, že tu zůstaneme i na Ondřejov, aspoň to mám trochu pod kontrolou. Sjezd do Chocerad s větrem v zádech a pomalu se loučím s balíkem. Od přejezdu malá, Profesor s Baskem couvají balíkem, ale když už se chci taky loučit, tak jsou zase zpět. Je fakt, že jsem čekal větší let vzhůru a tak zůstávám. Poslední zvednutí se na horizontu, asi aby to v průměru dalo aspoň těch 300W, ale obecně mě to přišlo ještě docela v klidu. Což zapříčiní zásadní chybu v úsudku a nechám se vláčet po větru dál, místo abych počkal na Baska s Prófou. Bohužel ani náznak zpomalení a sjezd do Třemošnice je v závodním módu. Já mám dnes dozávoděno, takže s pěknou dírou už na začátku brdku z Třemošnice. Vlaju za Kolíkáčem, který nemá problém držet standard z posledních Koloděj. Za to mě dochází, že na to dnes nemám. No co, vezmu to zkratkou na Šternberk a nějak bude...
No jenže zkratkou jedou všichni, takže nezbývá než se rozloučit, protože další třistawattový peklo už prostě nedám a vlastně ani nechci. Přemýšlím, jak to vzít domů, za chvíli jsem nahoře, ale balík pryč, ani nejsou vidět. Přitom se mi jelo vcelku fajn a co bych za ty watty loni dal... Blížím se k odbočce v Líbezné, kde k mému překvapení balík čeká. No hodně smíšené pocity, prý žádný flákání, přitom se mi to začalo docela líbit. Jedeme po trase Kolem Posázaví, na ty kostky se fakt netěším. Do sjezdu radši na čele, každej metr k dobru se bude hodit. Dlouho ale na čele nevydržím a už se to kolem valí. Mě to prostě nejede. Kolíkáč předstírá, že taky odpadl, abych si nepřipadal tak blbě. Nahoře balík na dohled, ale blízko taky není. No tak že bychom už konečně svěsili? Ani náhodou, Kolíkáč to rozjíždí na špici. No chtě nechtě se musím zapojit, když je to kvůli mě. Sportovní ředitel z auta řve, že to musíme sjet a stahuje k nám z balíku Rybu. Ten má dnes opět super nohy a navíc týmové srdce. Tohle jsou okamžiky, který za to stojí i když sem si fakt takhle dneska dávat nechtěl. Ve sjezdu jsme zpět a v klidu už se snad povezeme až domů. No úplně v klidu ne, před Sázavou visím, ve Skalici už ne, ale po sjezdu jsme tam. Pak ještě neoblíbený kopec z Hradce do Voděrad, 500W v závěrečný stojce už je těžce mimo moje možnosti a jak zjistím, že už nejsem poslední, tak na to dlabu. Zbytek ale zas čeká, tak se seskupit a Habr už s vidinou Aloise doklepat a hurá na rychlodráhu. Těžce vybojovaný pivo se nakonec odkládá na čtvrtek, protože teplo už moc není. Dneska to vůbec nebylo v mojí moci, ale nakonec až do cíle, krásných 131 km a přísných 1680 m nastoupáno. Příště se zas budu muset snažit, abych se aspoň mohl najíst a vyčůrat
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-05-26 09:24:09
Utery 26.05.2020 v plánu trasa :
16:00 - kruhak Jiznak - Kolikac, Basko ..
16:30 - Kolodeje - Ryba, Šmíďák, ...
16:50 - Strasin - Viky ...
Autor: Luke Datum: 2020-05-20 14:34:01
Naivně jsem si myslel, že po nedělní časovce už budu v úterý odpočatý. Pocit po prvním otočení nohou fakt špatný, ale široká očekávaná účast mě trochu uklidnila. Jedu včas a první testovací zvednutí se v brdku bolí, ale dá se to. Takže očekávám vcelku bolavý den. Za Uhříněvsí navíc vidím kousek před sebou letku z Jíža, tak si tam chci doskočit. Neblížím se, jak bych čekal, když mi dojde, že na špici bude pan Turista, takže si musím chvíli docela dávat, než můžu kluky pozdravit. V Kolodějích jsme díky tomu o dost dřív, tak je čas na příjemný pokec.
O něco méně už je příjemný přesun na Strašín, který probíhá po větru dost nevybíravým způsobem. Na druhou stranu jsem se docela zahřál a zdá se, že to dnes i pojede. Vyrážíme směr Ondřejov a hned si odbývám první špici s LukiDanem, což si oba chválíme, protože je ještě čas orazit si před prvním kopcem. Kopeček na Ondřejov ani nezaregistruju, přitom se zas jelo přes 300W, ale strach z kostek byl velký. A oprávněný, hned od začátku se cedím. Přes 300W je tu pro mě naprosto nekonkurenceschopných, naštěstí ani tak nejsem poslední a jak se vjede na asfalt, stejné úsilí stačí k tomu dostat se někam do půlky pole a ve dvou na rovince v pohodě dojíždíme čelo. Sjezd tedy na pohodu, pokud se tak dá nazvat přímý přenos Camrdova tance mezi autem a štěrkem v jedné zatáčce. Jak se ale ukáže, v Hradci si to zezadu doskočili už jen dobří sjezdaři a hned se zase začíná stoupat. Pocitově menší šrot jak před týdnem, ale přitom na watt přesně stejná čísla s tím rozdílem, že si tentokrát odpustím sprint na vrcholu. Jako výmluva postačí, že není kudy... nikdo se stejně nezvednul.
V Oplanech trochu zaspím, protože jsem to nepočítal mezi kopce a pokuta v podobě 370W abych vůbec zůstal viset na konci vlaku je docela přísná. Pak by se mohlo jet i chvíli v klidu, kdyby se na špici neobjevil Turista s Viktorem. Pro nás vzadu to je něco ve stylu, nic nic 500W, nic nic 600W. No nic moc a jsem v podstatě rád, že je tu Mělník a vcelku konstantní šrot. Když už se pod vrcholem nedostává moc kyslíku do mozku, vyhodnotím to jako poslední kopec na delší dobu a dle poučky "když už nemůžeš zkus nastoupit" pak reaguju na Camrdův náznak útoku posledním vzepětím sil. Překvapivě se nikdo nezvedl a tak to vyšlo.
Pak pauza, kde teda zase radši nejdřív jím a pak čůrám, za což jsem terčem posměchu, ale i tak řeším ještě pití cestou... ono na to nějak moc nebyl čas.
Kyslík se vrací do mozku a dochází mi, že kopců bude ještě asi trochu víc. No to mě moc nepomáhá, co naopak pomůže je špice Kolíkáče s Jonatánem a to, že všichni v dalším kopci dané tempo respektují. Uf, až do chvíle, kdy se ozve další uf z předního kola a silnice se rázem stává hodně hrbolatou. Chvíli trvá, než se stihnu trochu srovnat, nespadnout, brzdit z kopce a ještě hlásit defekt. Ale daří se a překvapivě i balík se poslušně zastavil. Oprava se zadařila na první pokus, kluci doplnili pití a tak můžeme pokračovat. Trasu už dávno nedržíme a tak jen slyším hádky jestli Kachní louže nebo hlavní. Do toho pohled na zámek Zásmuky dává tušit, že nejsme úplně blízko.
Padáme do údolí a další stojka v Hryzelách, vzpomínám jak sem loni rád jezdil HonzaB. Dnes tu překvapivě stále visím s čelem, což mě samotného překvapuje. A prý zas máme s LukiDanem na špic, no tak to prrr. Takticky svěšujme a čekáme až se skupina zformuje. Teprve pak zas na chvíli profesorsky potáhneme špic. Už se pakujeme pryč s očekáváním Kachní Louže, ale odbočku míjíme... Chvíli trvá, než mi dojde kde jsem... pak se jen modlím, abychom jeli až na hlavní a ne přes ten tankodrom na Krymlov. I přes pravidelnou docházku na bohoslužby má modlitba není vyslyšena, točím stále 300W a přesto můžu jen mávat skupině, která mi mizí v dálce. Pocitově stejná snaha pak na asfaltu generuje wattů mnohem víc. Naštěstí skupina čeká a Jonatán navíc odcouval ze špice a asi by mě i dotáhl zpět kdyby bylo třeba. Díky! Pak už by to byl jen pohodový přesun zpět po hlavní domů, kdybych nebyl blboun a nevlezl si do dvojičky s Mírou. Přes mé upozornění a dané horní hranici výkonu mi za chvíli svítí na wattmetru číslo co už tam dnes vidět nechci. Z připravené věty "Tak už jim to necháme, ne?" zbylo jen "Střídám!!!" a pakuju se dozadu balíku. Pěkně zodpovědně podél krajnice, což znamená hezky na větru. Pak si chvíli vyčítám, že jsem na hulváta nejel pěkně prostředkem silnice, mohl jsem jet schovaný... no naštěstí už jsem asi vypadal tak zle, že jsem v Mirkovi probudil ty nejlepší lidské rysy a hned mi nabídl výměnu na stranu kde nefouká. Místo pily na Habr a já už se pomalu loučím s balíkem a mým cílem je jen uhákovat kohokoli posledního, abych nejel domů sám. Rychle se ale ukazuje, že už je i Habr na všechny trochu moc, a tak se jede v klidu. Teda krom Viktora s Mirkem, kteří nám mizí v dáli. Pak ještě někdo rozjede kolotoč, což s kyselejma nohama vypadá docela komicky, ale vůně Aloise a kaštanové zahrádky už je ve vzduchu. Volíme tak nejkratší cestu a po exklusivním přesunu po hlavní už můžeme zchladit dnešní žízeň a opožděně zahájit sezónu zahrádkaření. Díky, zas to byla luxus paráda.
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-05-20 11:06:12
Jaro-Míre, Jaro-Míre, já vím, že nedělám dobře ... Karle joo ty Tvoje malá vítězství... ty nevíš co to je za stres v každým kopci, když Ti to odjíždí.

Včera 16 kusů ze Strašína byla předzvěst, že to bude zase velká řežba. Byla radost pohledět, jak se skupina obarvila hodně do oranžova. A toto ještě doplnili naše posily z repre, z Ineosu, z Craftu a black Igor. Šušny, aby se s námi nenudil, tak si vzal gravela. Hned se mu hodil při výjezdu po kostkách ke hvězdárně. Vzpomínal jsem na dojezdy Kolem Posázaví, ale nohám to moc nepomohlo, většina mi odjela. Před sjezdem přes Střimelice ještě počkat na Vokyna a Baska a priblizit je zpet. Oba dva sletí sjezd takovým stylem, že v Hradci jsou u čela. To já s respektem, ale o trochu menším, než má Pirát, kterého ztrácíme. Stoupání z Hradce rozmělňuje skupinu, ještě zaslechnout Vokyna, že se sejdeme u Aloise. Před Oplany se naštěstí zvolňuje, Basko má ale smůlu, jelikož je vybitý, došla baterka. Vztekle mlátí do duálů, tak by chtěl jet dále, ale točí to radeji v nouzovém stavu domů. Stejně tak Mlhoš po Oplanech, pro kterého se nechce vracet kamarád Camrda i přes moje několikeré výzvy. Na špici vládne silou neochvějnou Turista a já tuším, že Mělník bude moje konečná. V mírnější části ještě držím hák, pak už ale jen zamávat. Odjiždí gravel Šušny, odjíždí (podle svých slov) "tlusťoch Bazinac" a já s tím nic neudělám, to je zase zářez do sebevědomí. V dáli ještě vidět, jak si Luke nastupuje na prémii, to je howadoooo. Nahoře je naštěstí tradiční chcací, děkuji chlapci. Ještě si nás dolítne Vašek a už to mydlíme v 10 kusech na Talmberk. Tam si vlezu na špic s Jonatánem a jen čekám, kdy to půjde přes nás. Ale stoupání proběhne v družné zábavě, tak teď už jen Louže a domů. Ale tu správnou odbočku mineme a letí se na Zásmuky. Let přeruší epizoda s defektem Lukeho předku a bufetem přes plot jedněch obětavých místních lidí. Bombička tlakuje a Luke tak vstupuje i do řad zručných a rychlých mechaniku Údolím na Hryzely, kde mi to znovu v brdku ve vesnici odjíždí, je to tragické, jak to nejede ... Kluci svěsí a Bažináč mě docvakne zpět, děkujíííí! Louže se z časových důvodů vynechává, dáme si raději tankodrom na Krymlov. Trpím znovu jako pes, ale ještě více Luke, který si nás dolétne až po zpomalení na pěkném asfaltu. Camrda chce pilu, ale dá se Habr, ať to dnes stojí za to! Už si objednávám další chcací nahoře na Struhařově, ale naštěstí není potřeba, už se jede v největších sklonech klidněji. Jen nezlomný Míra odjíždí s Vikym, a skupina pak v závodním kolotoči si je sjíždí. Osvobozujeme hlavní silnici přes Říčany od uhlíkové stopy, do Uhříněvse si užít kvalitního povrchu bez provozu, většina domů, jen s Lukem brzdíme u Aloise na tiskovku s Vokynem. Ten tu ale není, tak spláchnout jen ve dvou tu dnešní euforickou bohoslužbu a vytahovat z pěny květy kaštanů ... a aspoň trochu zapomenout na ty beznadějné pocity, které s vámi mohu zažívat v každém stoupání ...

Bažináč - Plnotučné Koloděje
Pro mě celkem devastující vyjížďka, a to i přesto, že se mi jelo dobře, snad díky volnějšímu minulému týdnu bez tempových jízd. Tep byl hned zkraje krásně pružný, a to to pak bývá dobré. Posázavské kopce se mi jely obstojně, měl jsem výhodu, že jsem jich celkem dost dopředu neznal a nevěděl, jak jsou nepříjemný. Abych minimalizoval celkovou váhu a mohl držet krok s vyrýsovanými borci z vinohradských šlapek a jiných spolků, vzal jsem si jen jeden bidon. Tento lstivý tah mě málem ztrestal krutou dehydratací. Naštěstí ale po dobu opravy Lukova defektu v Církvicích Jakub (nejspíš svou mladistvou tváří) zmámil jakousi vlídnou místní bábu a vysomroval vodu. Dali jsme jí tedy své zasyflené bidony a ona nás všechny napojila. Budiž mi přičteno k dobru, že jako jediný jsem měl bryndák, byť jen na krku. Na konci už jsem byl dost vorvanej, trochu mě zlobily rozmlácené cesty, kolikrát mi div nevyskákaly plomby. Ani Habr jsem si už moc neužívall, natož pak návrat do Prahy - ten mi už vyloženě nešmakoval. Dostat se s Mírou na špici je něco jako dostat se do polepšovny, člověk odtud uteče hned jak to jde. A schová se na chvost balíku, kde se hned lépe dýchá. Dobře utracený odpoledne ve vybraný společnosti!

Šušny - Koloděje - dnes jsem pochopil, proč se Roubaix nejezdí na gravelech
Silnička v 15:30 ještě není ready, a tak musím vzít za vděk gravelem. Vyklube se z toho až nečekaně těžká práce, kdy si ani v balíku nemohu svěsit nohy. Na úvod jedu za Turistou, jenž jede svým oblíbeným způsobem špic a musím vykonávat takové úsilí, že se na kole vrtím jak jezevčík. Chudáci ti za mnou. Čelo mi ujede ve dvou kopcích, kdy fakt cítím, že to kolo klade nepříjemný odpor navíc. Na druhou stranu nic fatálního a dokončuju to docela se ctí. Ale dost unaven.

LukiDan - Koloděje
10 lidí v grupě, sestava nabitá. Prestiž na kostkách ke hvězdárně v kapse, ostatní brdky v tempu. Až Lukeho takticky zahlášený defekt zastavil náš vlak a mohli jsme vyžebrat trochu vody od místních.
Autor: Camrda Datum: 2020-05-20 08:56:00
Ty Koloděje jsou letos teda celkem výživný. Už se i přestávám cítit blbě, že se moc neukazuju na špici a dojet s balíkem do Uhříněvse se stává vždy takovým malým vítězstvím... . Každopádně to stojí za to
Autor: Turista Datum: 2020-05-19 22:48:44
To nedelas dobre, zdrava zivotosprava je zaklad. Aby ti v patek nohy nevystavili cervenou kartu . A vis jak je to s tim cukrem...
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-05-19 22:27:10
Dekuji za poetický kolodejsky podvecer. Vecere, chipsy, cokolada... dobrou noc!
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-05-19 15:16:28
Utery 19.05.2020 v plánu trasa :
16:00 - kruhak Jiznak - Kolikac, Basko, Pirat ..
16:30 - Kolodeje - Luke, Camrda, LukiDan ...
16:50 - Strasin - Viky, Vokyn, Bazinac...
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-05-15 08:56:06
Čtvrteční pohoupání v Posázaví se jelo v růžové zóně, pěkně na kecačku. Počasí proměnlivé, před barákem to nahazovalo, ale od kruháku již sucho. U boudy LukiDan, Šmíďák a Matěj Burian. A cestou nabrat Jonatana, Vikyho a našeho Igora T. Takže nakonec pěkná společnost mířící na Mnichovice, Pyšely a Čerčany. Přestavlky nahoru, takový pěkný to hákovací kopec a spadnout pod dálnici pod Komorňas. Tenhle brdek nemám rád, kecám s LukiDanem, ale jen do půlky, pak se raději soustředit na pravidelný přísun kyslíku. Samechov a sešup k Marjáně, Igor jede parádně, bez známky problému je tu stále s námi. Pak už jen přesun přes nakloněnou rovinu do Černých Voděrad a užít pěkného asfaltu a pokecu až do vany.
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-05-14 11:31:35
Úterý mělo nebývalý náboj, skupina nabitá jak jaderná elektrárna, takže watty se nechávaly na každém brdku. Moje premiéra s novým budíkem málem skončila hned po výjezdu, jelikož sledování všemožných čísel na displeji mi dalo zabrat takového času, že jsem málem trefil lampu. Hold zlatý jednociferný tacháče z retro časů. A stejně jsem se na něj pak moc nedíval, nebyl čas, jen jsem se nechával unášet tím letem a atmosférou skupiny! Brdky se zdá-li tak krátké, třeba ten dloubák na Ondřejov mi utekl strašně rychle a bezbolestně. Ale to způsobil Jonatán vedle mě, který ani nedýchal a já se nechtěl nechat zahanbit na té špici. Hradec už jsem pocítil, že tu jsem jen do počtu, jelikož ta smečka to rozjela rychleji než při závodním kvapíku na Kolem Posázaví. Horizont už jsem zamával, v domnění, že počkáme na Baska a Igora T. Ale jen se trochu zvolnilo, jen tak tak jsem to dolétl, a stejně tak se to ještě podařilo i Baskovi na svém novém bzučícím BMC. Za Sázavou za to bere Turista, hypnotizovat jeho zadní plášť a říkat si, že to brzy skončí. V předtuše Čekánova si najet na první figuru a být po chvíli ztrestán pořádnou náloží. Sice mě skupina chvíli vycucla nahoru, dokonce jít před Camrdu, který se ale hned loktuje dopředu. A pak už jen trpět ve dvojičce s Hárnym a vidět vzdalující se grupu. Vzpomínka na Beskyda, kdy jsem s Hárnym si to tak pěkně užil . On dnes na Kolín a já se gumuji zpět do grupy. Ryba počká, aby mě dotáhl, ale kdo ví, jak by to dopadlo, kdyby se nemočilo a nerovnaly se řídítka. Takhle můžeme zase společně letět z Mělníku a těšit se na Oplany po hezkém asfaltu. Ty parádně vytáhne Štája, horizont už se mi podlamují ruce, ale ve sjezdu se pak naštěstí nejede. Tohle jsou chvíle, které si musíte užívat a nedají se jen tak zažít! Zelená příroda vůkol, nohy v opiovém stavu a Jonatán chce Habr! Camrda remcá, ale všichni se těšíme. Já tuším, že pojedu asi už sám, ale světe div se, jede se přijatelné tempo. A já si Habr užívám se svým PR. Rychlodráha už je oslavou dnešního letu, kolodějská múzo díky, že tu stále řádíš mezi námi! A letos v takových počtech, to je paráda...

Témata za poslední 2 měsíce

516 Jičínská cykloliga   116 2020-07-03 10:03:12 - Luke Kolíkáč NE
510 PPP-Praha-Praděd-Praha Akce 868 2020-07-02 21:04:32 - Bobek Kolíkáč NE
421 Závodíme v létě   570 2020-07-02 20:05:27 - Bobek Léňa NE
107 Pokladna, adresář členů, fotogalerie   1 2020-07-02 19:47:32 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
317 Beskyd Tour Akce 821 2020-06-29 11:49:53 - Kolíkáč Kolíkáč NE
242 Organizace klubu   482 2020-06-29 11:38:33 - Kolíkáč Andy ANO
244 Šlapky v seriálech (UAC, ELM ...)   660 2020-06-29 11:24:04 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
552 Krakonošův cyklomaraton Akce 174 2020-06-27 11:04:28 - Koník Koník NE
20 Zajímavé informace   1564 2020-06-23 21:50:47 - Bobek D!ablo NE
384 Trénujeme na jaře Akce 2081 2020-06-16 10:26:49 - Kolíkáč Kolíkáč NE
375 Závodíme na jaře   584 2020-06-16 09:49:23 - Bobek Léňa NE
534 ELM - Sedlec-Prčice Akce 57 2020-06-15 20:05:57 - Kapr Kolíkáč NE
447 Krušnoton Akce 716 2020-06-15 13:53:39 - Kolíkáč Kolíkáč NE
378 PRS - První Šlápnutí - organizace Akce 473 2020-06-07 18:35:22 - Kolíkáč D!ablo ANO
381 PRS - První šlápnutí Akce 513 2020-06-07 09:59:36 - Kolíkáč D!ablo NE
604 Kraslický šíp Akce 23 2020-06-06 17:14:38 - Koník Koník NE
405 CKKV - Praha-Doksy Akce 808 2020-06-01 15:14:53 - Kolíkáč Kolíkáč NE
169 UAC - Jedomělické okruhy Akce 96 2020-05-24 17:55:54 - Kolíkáč Kolíkáč NE
535 Strava.com   175 2020-05-22 06:35:35 - Bobek Soused NE
366 Král Šumavy Akce 1718 2020-05-18 15:30:41 - Kolíkáč Kolíkáč NE
STRAVA :: Fotogalerie rajce.net :: YouTube :: Facebook :: Webdesign ©2007 by JuraSOFT .. ..