Diskuze
Anonymní uživatel :: Přihlásit

Pro vstup do diskuze je potřeba se přihlásit, pro zaslání přihlašovacích údajů si napište zde.
Archiv diskuze: 2004-2006 :: 2004 :: 2003

Příspěvky k tématu: Trénujeme v zimě  (ID: 370)

Ostatní témata
Autor: Bobek Datum: 2019-01-16 12:04:11
Sobota 19.1.2019 - Mstětice - Bobek
Autor: Kolíkáč Datum: 2019-01-16 10:05:53
Streda 16.01.2019 - 12:00h. - Katerinky-draty - Kolikac, Iceman ...
Autor: Kolíkáč Datum: 2019-01-16 10:04:51
Nedele 20.01.2019 - Mestec Kralove - foto s pumparkami?
8:00 - kruhak Jiznak - Kolikac, HonzaB, Oťas, Profesor...
8:05 - T krizovatka - Camrda ...
8:50 - Mstetice - Ryba, Kapr, Bobek ...
Autor: Bobek Datum: 2019-01-15 22:33:01
Neděle 20.1.:
6:25 - vstanu a uvařím Čifir
6:40 - protahnu a rozhopkám běhy přes provaz s madly
7:00 - mlaskám u Čifiru
7:30 - 5 míchaných vajec na talíři, po té ve mě
8:00 - hadr na mě, hopkám vzhůru mezi poli do Mstětic, посмотреть, как рыба придет
Autor: Orlik Datum: 2019-01-15 20:20:40
Už konečně vím proč jel Ryba se mnou tu špici tak rychle. On mi nerozuměl když jsem řekl že se mnou musí jet pomalu.
Autor: Jirus Datum: 2019-01-15 19:52:46
Sníh, mráz a vítr na vás.
Autor: Kolíkáč Datum: 2019-01-15 16:43:55
Spasibo rybke za otlichnoye shou! Super forma! My tak rady, chto tyanem gruppu! Nichego ne delay s Karlom, on vse uzhe uletel, ni u kogo net ...
Autor: Ryba Datum: 2019-01-15 15:33:32
Vstal jsem v 7.00 hodin. Nalil jsem kávu a nechal ji vychladnout. Šel jsem na procházku se psem. Venku jsem si pochopil že vítr bude foukat do zad na místo startu. Musím být opatrný a kontrolovat srdeční tep. Piju svou kávu se dvěma sendviči.
7.30 - je příliš brzy. Tak jsem si vzal česko-ruský slovník a snažil jsem se si zapamatovat základní fráze. Zdá se mi, že znám všechna tato slova 😊 Ale jakmile potřebuji něco říct stávám se rybou.
8.10 - jedu, abych byl přesný, letím.
9.00 - Je tak radostné slyšet: "Čau rybo!". Máme před sebou několik hodin bolesti a radosti najednou. Prostě super.
PS> Karl mi dal skvělou lekci na "Točná". Letěl kolem, jako bych stál na místě.
Omlouvám se za můj hrozný Český..

20.01
8:50 - Mstetice - budu
Autor: Camrda Datum: 2019-01-15 15:24:52
Kdyz budeme do dvou zpatky...
Autor: Kolíkáč Datum: 2019-01-15 14:59:42
Krasny pocteni, tady to zase tece proudem ... zasterky jsem dal i na monitor, at to moc nestrika!
Stejne ta reakce na náš nedělní okruh byla bleskurychlá!
Autor: Bobek Datum: 2019-01-14 22:33:52
Kolem Prahy staví okoukané obchvaty a o zbytku vypráví jak sypou
S tou nedělí nevím, nevím...
Autor: Kapr Datum: 2019-01-14 19:55:03
Autor: Barbánek Datum: 2019-01-14 17:41:29
Pěkný Peťane!
Autor: Iceman Datum: 2019-01-14 17:02:53
Neděle a já chci ještě spát. 6 hodin, šmátrám po mobilu, Barbánek už je vzhůru a přeje všem dobrý den. Za chvíli i Kolíkáč s Kaprem. Přeji také dobrý, zda bude, nejsem si jist. Vstávám s lehkou opicí. Sucho v ústech a šimrající žaludek. Zatracenej Camrda. Bačkory na nohy, vodu do úst, ne dneska tibeťany cvičit nebudu. Okem odhaduji kolik vloček jsem schopen pozřít. Míchám do jogurtu, vypadá to jak beton, trocha medu mění konzistenci a chuť, daří se, zdárně betonuji.

Na řadu přichází hardware. Pohlazením kontroluji psi, řetěz dostává vazelínu. Zavěšuji červenou lucernu a do rámu servisní bidon. Platební karta, kartička VZP - kdyby bylo nejhůř. Mobil a datle. Jsem připraven.

V osm přijíždím na kruhák, Otík již čeká, konečně někdo dochvilný. Dnes nemohu říci křivé slovo ani Robertovi a Honzovi. Karl s Camrdou jsou nejen dochvilní ale i nažhavení, nečekají jako obvykle na Téčku, jedou nám naproti. Vyrážíme na Brandýs, vítr nás popohání, opojný to pocit. Navrhuji změnu trasy, co třeba Hradec a zpátky vlakem ? To by byla cyklistika !!!

U záložny nečekáme dlouho, Kapr, Barbánek, Ryba, Jarda, jsme komplet můžeme vyrazit. Hurá proti větru. Ksichťák jak kráva. Zaparkován zcela vzadu obdivuji kluky jak tahají. Narozdíl od nich je vítr můj kamarád. Sláva, ukryt před větrem, stačím, aniž bych si masakroval nohy. Jen aby mi to vydrželo. Děkuji HonzoviB za naplánovanou trasu. Těch 130 a návrat po větru, líp to vymyslet nemohl. Začínám známkovat. Zcela za 5 Ryba a Camrda. Kolíkáč, Otík, HonzaB, Karl za dobře. Za jedna Barbánek a Kapr. Vždy, když se zamyslím, zpomalí. Orlíka nehodnotím.
Uteklo to. Kralupy, pumpa, která by si zasloužila vlastní report, který by ale zveřejnit nešel . Sjezd k Vltavě je za odměnu, jásám, teď už dojedu, jsem v euforii, je to tam. Takhle jsem dojížděl maratóny. Poslední km hezky zvolnit a vychutnávat si o samotě ten slastný pocit kyselých noh. Sděluji svoje rozhodnutí ostatním, Točnou si vychutnám sám. Nahoře Jarda defektí, k jeho smůle podruhé, mě to však zajišťuje luxusní bezbolestný transport na Jížo. V duchu soucítím s Kaprem a Barbánkem, být jimi volal bych "AUTO".
Závěrem poděkování, všem co byli a co mi pomohli absolvovat " Šlap okolo Prahy " z pera HonzyB. Za mne můžeš psát dál.
Autor: Camrda Datum: 2019-01-14 10:30:46
Tak to udělej opačně a v neděli jeď na kole z Paky:)
Autor: Iceman Datum: 2019-01-14 10:04:37
Za mne bych hlasoval pro sobotu s tím, že bych se z Městce transportoval do Paky. Ale v sobotu prezident nemůže
Autor: Camrda Datum: 2019-01-14 09:55:04
Zase neděle?
Autor: Karl Datum: 2019-01-13 23:41:18
Peknej report. Verim, ze wobjezd obchodaku XXL, by sis moc dlouho nepamatoval , tuhlecta wobjizdka by ti mela utkvet na dyl .
Autor: Orlik Datum: 2019-01-13 21:45:56
Barbánku také jsem čekal na ten vítr do zad, ten byl chvilku, pak ale silný bočák a z Brandýsa proti. S Kaprem jsme to celkem v pohodě dotočili a ten se pak u Záp odpojil a hurá každý sám. Možná to měl s větrem v zádech.
Autor: Kolíkáč Datum: 2019-01-13 21:06:32
Barbanatku diky za paradni report! Snad ze me taky neco vypadne, protoze dnesek si to zaslouzi: Relive :: Flyby
Autor: Barbánek Datum: 2019-01-13 20:26:35
Praha není ani velká,ale ani malá!
Na nedělní švih jsem se těšil,ale netěšil jsem se jet na samotku do Brandýsa. A tak včera v cykloprodejně Kola pro radost,když jsem kupoval řetěz optám se prodavače Jardy,jestli by nechtěl v neděli na výlet. Hned ho to začalo zajímat a na jízdu v balíku se těšil. Jezdí prý většinou sám a takto by mohl natočit i více km. Domlouvám se,že ráno mu napíši jestli jede nebo né. Trasa zveřejněná večer a tak nestihnu už nic dotrénovat
Ráno výborná snídaně a odpověď od Jardy OK. Tak už z Brodu mastíme ve dvou a je to fajn. U záložny plno,pozdrav střídal pozdrav a po chvilce se vyjíždí. Honza B málem připnul jeden chlupatý návlek na tretry,naštěstí vše dobře dopadlo V životě mě nenapadlo,že pojedu takový okruh,nějaké cesty jsem znal,ale spíše jsem jen koukal kudy nás trasér HonzaB vede. Kolíkáč sice měl mapu uloženou,ale nakonec řekl,že na to se.e
Cesta s ksichťákem utíkala celkem svižně,dvojičky si povídají a je nám fajn. Spoléháme na pohostinnost Lucky Bílé v Otvovicích,ale když jedeme kolem její bytovky zrovna začala kouřit a tak na nás neměla čas
Těším se na pumpu,když zastavujeme vím jaká to je,rok a půl cestovaním do Slaného jsem se párkrát zastavil,ale toto zastavení s kamarády je úplně jiné! Pan prezident mě pozval na kávu né na sra.ku z automatu ale na opravdové kafe. Kolíkáč na vnitřní prostory pronese to je jak ve školní jidelně. Sedělo by se hezky a kávu si chci vychutnávat co nejdéle. Jenže to by tam nesměl být Domina Honza B který vše urychlil Venku zjišťuji,že mám málo vody v termosce a tak jdu zpět požadat obsluhu bufetu o vodu. Z venčí jen slyším dělej a já nevěděl co. A tak se mě ujala děvčata z bufetu a už jsem v hledáčku jejich objektivů a fotí se se mnou. Nápis na naší bundě je úplně rozparádil Jenže světlo nebylo ideální a tak vychází se mnou ven a nechají se vyfotit se všemi což bylo příjemné a já mohl dát telefon. Samozřejmě jen kvůli fotce do klubové galerie
Konečně jedeme,mě se zakusují jezevčíci do stehen a nevím co se děje Icemanovi že volá auto,ale nikdo pro něj nepřijel. Jarda má první defekt,ještě že je servisák ve své prodejně a tak mu jde výměna duše celkem rychle a Kapr s radostí fotí. Mě se velice líbil sjezd k Radotínu potom přes lávku řeky Berounky a tady to znám už dobře. Myslím,že pojedeme břežanské udolí ale prý Točná. Iceman nám říká at už na něj nečekáme,že pojede pohodu a má už to domů kousek.
Když se to začalo zvedat to nebyl sen ale opravdové cyklistické řemeslo! To co jsem tam s Kolíkáčem předváděl škoda,že to nikdo neviděl Jsme na horizontu a Jarda opravuje druhý defekt a Kapr opět dokumentuje. Přijíždí Iceman a děkuje,že na něj čekáme no nečekáme,ale defekt zařídil,že doprovázíme Jižní sekci k domovu. Ještě Kolíkáč říká,že ted zadarmo nám to závidí moc. V Uhřinevsi u kruháku říkám Kaprovi,že mám vymleto a on se s Orlíkem odpojuje a míří do Polabí. (Orlík je pěkný Howado,jezdí mu to neskutečně,velká zavist. A to jezdí jen od 15-16hodin
No a my s Jardou pokračujeme k domovům,čekám na ten vítr do zad a cestu zadarmo,když vidím na tacháku 24km/h je mi zle Jedu za Jardou v háku,ale při tom bočním větru žádný význam a pěkně za své no za své ve mě už nic není. Vidím jen jak ten přede mnou dupe do pedálů jde ze sedla a zase si sedá a pomalu se mi vzdaluje. Nemám sílu volat moc a tak ho nechávám jet. V hlavě lovím to Icemanovo kouzlo bože jak to bylo,jooo už vím a volám AUTO a také nic zřejmě tam chybí abrakadabraka nebo tak něco,doufám,že do příště to vypiluje.
Jarda si všímá,že tam nejsem a tak zpomaluje a už to doklepeme v pohodě domů. Camrduv chytrý telefon nelhal akorát začalo pršet.
Jsem velice rád,že jsem mohl být součást tohoto gala představení a velice rád vás viděl!!!
Autor: Barbánek Datum: 2019-01-13 19:27:03
Myslíš Kárle ten obchoďák s nábytkem?
Autor: Karl Datum: 2019-01-13 19:03:09
Chlapi, paradni nedele wobjet si takhle Prahu. Diky
V lete bych chtel dat wobjezd XXL , tak snad to vyjde.
Autor: Turista Datum: 2019-01-13 07:40:43
Turista nejede, mam nejakou lehkou rymicku, a chybi nadseni, uzivejte.
Autor: Orlik Datum: 2019-01-13 07:14:51
Svezu se z Mratína do Kralup a pak to točím domů.
Autor: Kolíkáč Datum: 2019-01-12 21:42:55
Neděle 13.1.2019 - Šlap okolo Prahy(y) aneb když fouká jihozápad by HonzaB
8:00h. - kruhak Jiznak - Kolikac, Otík, Profesor, Pirat, HonzaB, Iceman ...
8:05h. - T krizovatka - Turista, Camrda, Karl ...
9:00h. - Brandýs u Záložny (Česká spořitelna) - Kapr, Barbánek, Ryba, Bobek ...

Inzerat: Shanim zimaka se zasterkama! Karl
Autor: Camrda Datum: 2019-01-12 21:03:22
Karl - ok, tesim se!
Autor: Camrda Datum: 2019-01-12 21:02:48
Petre, tak hrozny to snad nebylo, stejne mi prislo, ze se spis setris na tu nedeli...:)
Autor: Karl Datum: 2019-01-12 19:45:24
Zkusim dorazit, ikdyz to vypada, ze budu muset jet za balikem. Camrdo, dam vedet rano. Pocitej zastavka 7:53.
Autor: Kapr Datum: 2019-01-12 19:43:11
Kapr už má jenom jeden válec kolem pasu...
Autor: Karl Datum: 2019-01-12 19:37:08
Camrdo ty rostaku. To Iceman. Pokud povolas Kapra, Dreamera, Camrdu a me, muzes mit osmivalec i na kole ..
Autor: Iceman Datum: 2019-01-12 16:00:13
"Zitra s Icemanem rozehrivacka na nedeli." No. Jak pro koho. S veškerým vědomím jak propastný výkonový rozdíl mezi námi je, mě Camrda překvapil. Ten rozdíl není propastný ale monumentální.
Už z Téčka jedu podlahu. Po větru to zatím jde. Po rovině a z kopce stačím, ale každý brdek, sebenepatrnější výhup, dávám jen s plynem na podlaze. Snažím se Karla nějak zabavit, aby ubral, sem tam se to i daří. Do Brodu to neskutečně uteklo. Na silnicích zůstávají stopy sněhu, zavrhujeme Kozovazy. Domu tedy poletíme po hlavní, pěkně proti větru. Rozhodnutí vítám, schovám se v háku a do Prahy to uteče jedna báseň. Víc jsem se mýlit nemohl. Karel vítr zcela ignoroval, jel neskutečný řemeslo. Je na něj skrz krvavý oči hezký pohled. Takhle elegantně na kole vypadal Vyhup. Neskutečná kadence. Mě v háku rychle ubývají síly, snažím se nezdržovat, Marta dovede být přísná když se opozdí . Marnost nad marnost. Po rovině obrazně plivu krev, pokud se silnice zvedá, hledám turbo, marně. Poprvé, podruhé přesvědčuji Karla ať jede. Podaří se mi ho zlomit až v Klánovicích.
Přesvědčuji se jak moc proti fouká. Skoro nejsem schopný jet. Poslední kopec na Jížo straší, i na kašpárka mám co dělat. Konečně doma, šťastný, ale fyzicky zlomený . Přemýšlím jak se elegantně vykroutím z neděle.
Mám dětinský zvyk. Pojmenovávám si auta. Jedno má 8 válců. Víte jak se jmenuje ? Ano, správně, KAREL .
Autor: Camrda Datum: 2019-01-11 17:10:30
Zitra s Icemanem rozehrivacka na nedeli. Trasa asi Kolodeje - Skvorec - Tismice - Doubravcice - Mukarov - Strasin - Domu
9:05 - T Krizovatka - Iceman, Camrda
Prida se nekdo?
Autor: Camrda Datum: 2019-01-11 09:08:19
Jj byla to velká nádhera... Když jsem viděl to video, kde na konci vlaje ta vlajka v protivětru, říkám si, že v takovýmhle počásku je i radost se ztratit:)))
Autor: Barbánek Datum: 2019-01-11 07:18:43
To snad není ani možný Bobku, takový luxus....!
Autor: Bobek Datum: 2019-01-10 21:17:16
To bylo počasí...
Autor: Camrda Datum: 2019-01-09 22:30:26
Od osmi do dvou je to rozhodne lepsi
Autor: Orlik Datum: 2019-01-09 18:29:36
Camrdo zatím jezdím jen od tří do čtyř hodin tak pro mě je to dlouhé, až někdy později se připojím na nějaký výlet.
Autor: Camrda Datum: 2019-01-09 17:40:25
S těma hladkejma pláštěma rozhodně!
Autor: Kapr Datum: 2019-01-09 17:04:20
Tady to žije...Bude kaše?
Autor: Ryba Datum: 2019-01-09 14:44:04
Jsem v pořádku. Děkuji
Autor: Camrda Datum: 2019-01-09 14:12:00
Ryba - a jsi v poradku?
Autor: Ryba Datum: 2019-01-09 12:30:00
dnes jsem políbil asfalt na hladké pláště :)
Autor: Barbánek Datum: 2019-01-09 12:20:48
Proč by to dělal,jen ať je připravený na sníh.....
Autor: Camrda Datum: 2019-01-09 12:19:46
V kuloárech se proslýchá, že prezident na víkend nasadí hladké pláště a nedělní švih tak s jeho špicí už bude laděný do rychla...
Autor: Barbánek Datum: 2019-01-09 12:06:06
Přijedu vás pozdravit k Záložně a nechám se Rybou a Camrdou dotáhnout domů,to bude do 14hod akorát
Autor: Ryba Datum: 2019-01-09 11:58:32
9:00h. - Brandýs u Záložny (Česká spořitelna) - budu. Camrdo mě taky musí být ve 14 hodin doma.
Autor: Camrda Datum: 2019-01-09 10:58:07
Pokud pojedes taky, tak bezpochyby:)

Témata za poslední 3 měsíce

ID Název Akce Přísp. Poslední příspěvek Založil Privátní
371 Soustředění na Jižní Moravě Akce 1650 2019-01-17 23:53:29 - Karl Quit NE
46 Kola - servis, nákup ...   2490 2019-01-17 17:51:48 - Kapr D!ablo ANO
81 Vinohradské Běhny   3920 2019-01-17 10:28:21 - Malina Kolbaba NE
20 Zajímavé informace   1542 2019-01-16 19:39:20 - Barbánek D!ablo NE
18 Nový člen, host   751 2019-01-16 13:17:48 - Camrda Kolíkáč NE
370 Trénujeme v zimě Akce 6460 2019-01-16 12:04:11 - Bobek Strejda NE
107 Pokladna, adresář členů, fotogalerie   1 2019-01-16 10:33:27 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
535 Strava.com   170 2019-01-15 17:11:37 - Mišutka Soused NE
489 Vinohradské Blátošlapky   152 2018-12-14 14:35:42 - Barbánek Kuře NE
43 Kalendář akcí   220 2018-12-13 12:00:09 - Kolíkáč Kolíkáč NE
67 Soutěž Šlapka roku   455 2018-12-12 19:53:10 - Barbánek Jura ANO
364 Valná hromada a vyhlášení Šlapky Akce 325 2018-12-10 21:48:57 - Nick Kolíkáč ANO
400 Závodíme na MTB   507 2018-12-08 16:28:19 - Koník kámen úrazu NE
190 ELM - Extraliga Masters   657 2018-11-30 21:01:25 - Koník Kolíkáč NE
244 Šlapky v seriálech (UAC, CKKV, ELM ...)   618 2018-11-19 12:15:34 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
231 UAC - závěrečný balík Akce 122 2018-11-19 09:18:27 - Kolíkáč D!ablo NE
365 Vítání Martina na bílém kole Akce 525 2018-11-16 12:32:32 - Kolíkáč Kolíkáč NE
19 Dresy, trička, bidony, samolepky   2665 2018-11-16 08:39:18 - Kolíkáč Soused ANO
405 CKKV - Praha-Doksy Akce 746 2018-10-30 16:20:06 - Kolíkáč Kolíkáč NE
595 Peruc Akce 104 2018-10-30 15:06:07 - Kolíkáč Kolíkáč NE
74 POSPOS - Po stopách POS Akce 309 2018-10-28 09:54:37 - Turista Kolíkáč NE
100 Jarní Chorvatsko   75 2018-10-24 06:16:23 - Alf Gejza NE
270 Krkonoše aneb na kole až do nebes Akce 108 2018-10-19 20:58:33 - Camrda Kolíkáč NE
STRAVA :: Fotogalerie rajce.net :: YouTube :: Facebook :: Webdesign ©2007 by JuraSOFT .. ..