Diskuze
Anonymní uživatel :: Přihlásit

Pro vstup do diskuze je potřeba se přihlásit, pro zaslání přihlašovacích údajů si napište zde.
Archiv diskuze: 2004-2006 :: 2004 :: 2003

Příspěvky k tématu: CKKV - Praha-Doksy  (ID: 405)

Ostatní témata
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-07-14 14:03:33
Neskutecny video ... Praha Doksy - 8.ročník 1990!
Autor: Iceman Datum: 2018-06-08 08:24:25
Díky za podporu kamarádi. Taky doufám že se s Váma ještě někdy svezu
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-06-07 21:33:54
Jo souhlas, i to k tomu patri ... Petane ty si bojovnik a zase se zvednes, zadny vypoukly zrcadla, Slapka se nikdy nevzdava ... tesim se na svih s Tebou!
Mozna si tu terasu mel dat, vyplavil se vsechen splin a rano by jsi byl jak novy clovek
Autor: Dreamer Datum: 2018-06-07 21:29:25
Icemane, diky za uprimny report, to se ceni, precist si take neco jineho nez ty nase z naproste vetsiny ego masazni reporty! Drzim palce, at najdes pricinu, poucis se z ni a priste to bude lepsi!
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-06-07 13:54:59
Posbirano a vyzobano po netu dalsi orange foto...
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-06-06 07:56:33
Z Profesora vypadlo video a report, vse u akce
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-06-04 11:35:29
Reporty se sypou! Díky za Vas cas! Profa slibil video a report a urcite sepise i Iceman se Sousedem a Vlčáci taky, jak je znam
Autor: Hulis Datum: 2018-06-03 23:01:04
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-06-02 22:02:49
MyTreneek:
VM1
Praha-Doksy,start na studenou nohu,jede se cca 15 km za autem a pak až do Řepína holomajzna,Kapr jde na zem,tak ho přeskakuji v padesátce jak při bikrosu,tohle už nemám zapotřebí:),rozhoduje Romanov,odjíždíme s Líbo plus 2 příchozí a valíme na Doksy,Líba cca 2 km před cílem zkusí odjet a hned se povede,já pak v pohodě 2 flek,pěknej čtvrtek:)

karl58
Závod UAC Praha-Doksy. Na startu 123 závodníků. 40 v 1. balíku, zbytek 83 ve 2. balíku. Na ostrý start před Všetaty svižně, s několika brzdnými vlnami . Vše ale OK. Po startu ve stoupáníčku za Všetatama pádají asi 3 borci, mezi nimi i Karel Prager. Jede se podlaha a ve stoupání v Čečelicích jsem vzádu, je to hodně natažené, takže špice mi mizí i s Lišounem a Luďou. Chytám slušnou skupinu s Pacovským, Táchou, Vitáčkem a Aničkou Suchou. Na vrchařské prémii Řepín- vypsanou pro kategorii E, jsem suverénně první! Dál pelášíme směr Kokořínské údolí. Před Romanovem dávám pro jistotu šlehu, ale ouha, při nájezdu do stoupání mě čapá křeč do levého spodku stehna. Problém! Dávám o dva pastorky těžší převod+salztabléte a díky Bohu to rozjíždím! Na vrcholu už jsem v utržené čtveřici a zbytek asi 15 lidí necháváme za sebou. Při sjezdu z Nosálova vidíme před sebou trojici, Tácha za to ve sjezdu bere, já za ním, trošku na mě počká a docvakáváme je ve dvou. Zrovna v té chvíli mě zase rafe křeč pro změnu do pravého stehna! Musím zvolnit a dát těžkej převod. Ujíždějí mi, ale ze zadu se blíží dráhařka Kova Anička, já jí hákuju a po asi 3km se nám daří dostihnout ty čtyři před námi. Ještě pár lidí sjíždíme, Anička+dva nám poodskočí a já s Táchou, Rendlíkem (rozjíždějícím se po pádu) a éčkařem Zábranským z SK Kbely jdeme do finále. Jedu na třetí figuře, za éčkařem, Jarda ze zadu nasadí ke spurtu, já se za ním vyvezu a drtivým spurtem všechny válcuju o několik metrů! A je to v kapse! První v kategorii a ještě bonus, první na vrchařské pro kategorii E! Jelikož ale hned jedeme zpět na Mělník, tak se vyhlášení nezúčastním ( Celkově 61/123, v kat. 1/8

svobodak
z Mnšena vyrážím na kole na Praha - Doksy, jedu přes Mělník půjčit si přilbu, zapomněl jsem :), Standa Derfl mě zachránil...je vedro a vzduch se nehne, navíc vyrážím jako vždy pozdě a na start přijíždím cca minutu před startem. Není čas ptát se kdo je kdo, jsem dobře rozjetej, nebo spíš v tom vedru uvařenej...mám 50km v nohách. Závod samotnej je pro mě již o hovně, jsem unavenej z celého předchozího týdne a to nejen sportovně, ale spíš vyždímanej a psychicky vykostěnej...nemám nohy, v každém brdku odpadám, proto si na 40km nastupuju a jedu takový to nemastný, neslaný tempo před balíkem...cca 15km v úniku s kolegou co nemá nohy vůbec :)...před Romanovem a vrchařskou prémií jsme pohlceni a začíná žebrácá opera a snaha dojet posledních 20km do cíle s nějakou hrdostí. Sbírám cestou mrtvoly a už nezávodím, jedu, bolí to stejně a chci bejt už za lajnou. Návrat zpět pro auto je pekelnej, vypil jse asi 3 litry vody a jsem stále dehydrovanej.Ještě takovýhle dva podobný závody a jsem na márách :).
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-06-02 11:13:29
Doksy 2018 ukladany na nejlepsi pametova media, vyzobany fotky z CKVV a doplneny k nam do galerie, skvely Konikuv report ze zavadeciho auta a tady video z meho kokpitu z Raje do cile + dojezdy Slapek a patecni cesta zpet:

Byla to zase pecka, pro me osobne to bylo Bobkovo peklo ... Bobajz, je neskutecny jak litas, jak jsi byl po celou dobu zavodu aktivni, v uniku na spicich a sily jsi mel i v zaveru pri sjizdeni. Klobouk dolu, moc a moc Ti to preju!!
Ale i dojezdy Pepina, Souseda, Icemana, to byly ty stary slapkovsky casy ... diky diky, ze jste jeli! O bratrech Vlcacich netreba mluvit, ty jsou ted vyladeni az do nebes, diky za rozjezd spurtu Jirko! Hulis v prvnim baliku famozni vykon, tesim na jeho report. Profesor si taky uzil svoje prvni Doksy, verim, ze pristi rok se zase posune o kus dale .... diky diky bejci ze to drzime, byli jsme zase videt, i kdyz letos bez podia, nase nejvetsi nadeje, bohuzel zhasla po nestastnem padu ...
Video venuji Kaprovi, at ma na co koukat pri hojeni liseje...
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-06-01 14:37:06
Predstartovni atmosfera jako zvon, vedro k zalknuti, takze jsem pocital, ze na me pan s kosou bude cekat hodne brzy. Ale ze si nejdrive najde brachu jiz pred Cecelicemi, to mi vyrazilo dech. Projel jsem se skarpou, a chtelo se mi to stocit domu... Bez chuti jsem se na ulejvaka domotal pod Romanov asi ve 30 lidech. Bobek řádil jako cerna ruka, s Kubancem v uniku pred udolim a v udoli. Pred Romanovem jsem zapnul kameru a to me trochu nakoplo. Na bajne stoupaní jsem najízdel ze 3 fleku. Pak vsak zacalo tvrde sito. Pepa Vejvodu jsem nehakl, ale naseho Bobka ano. Romanov a Mseno znovu prineslo prave zavodeni. Celni grupa na dohled a Treml na spici nasi stihaci letky. Ale najednou tam stal, pred Lobeci, pan s kosou. Krece do obou lytek. Konec. Famozni Bobek odfrcel. Po chvili prifrcel Kubanec+1. Chvili s nimi, nez prisel znovu ten tajemny pan. Leju na sebe vodu, do sebe magnesium a iontak. Zase sam. Pak dorazi grupa s Vlcaky a s nimi az do cile. V cili stejne jako pred 10 lety zatleskat dojizdejicim Slapkam. Skvela atmosfera, ale v hlave otaznik, co je s Kaprem ...
Terasa ve velkem stylu zakoncena bublinkami a touhou se vykoupat v pulnocnim Machaci. Ale znovu pan s kosou, ktery ciha za kazdym plotem. Vybral si Bobka. Me seka v posteli az do rana. Ranni cesta v nadhernem letnim ranu. Teste se na video od Romanova do cile.
Autor: Iceman Datum: 2018-06-01 08:47:23
Gratulace všem k parádním výkonům a Kaprovi ať rychle vyléčí lišeje. Mě Doksy mě totálně zlomily Psychicky i fyzicky.
Autor: Koník Datum: 2018-05-31 22:40:40
Letní den, přes 30°C ... krásné Kokořínsko.... 2. balík najížděl na trasu pomaleji (asi divnej zaváděcí šofér - nějakej kůň) a stát dlouho u závod před Všetatama.... takže výsledky jsou trochu zkreslené....
DIVPLACE stc PRIJMENI JMENO DIV KLUB FINISH RYCHLOST
7 318 Fucik Josef E CK Vinohradské šlapky 3:04:57.92 28.2
356 Prager Karel D CK Vinohradské šlapky DNF
Autor: Bobek Datum: 2018-05-31 22:16:30
Cespo, měl by jsi se nad sebou zamyslet! Znám Te jako fajn kluka ale dnes jsi tak dobrý nebyl! V úniku v údolí jsi netahal...Vsetaty, Bysice.... Ti od 4 pozice si to fakt nezaslouží... Nejezdime pro peníze ani slávu, ale pro dobrý pocit. Jsme prosti amatéři, tak nám to prosím nekaz. Mám jedno oko, ale mozek v pořádku!
Autor: Hulis Datum: 2018-05-31 21:57:31
Dnešek byl neskutečnej nářez!!! Nechybělo moc a mohl jsem o to všechno přijít díky českejm drahám... Naštěstí se tak nestalo a já si mohl užít jeden z nejpeckovějších závodů sezony... Třešnička na dortu byl závěrečnej spurt proti žlutákovi UACu a Michaelovi Somrovi... Dnešek si report určitě zaslouží, tak se pokusim v následujících dnech něco sesmolit... Ať žijou šlapky chlapci! Gratulace všem k parádním výkonům... Tak zas někdy, někde!!!
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-05-31 13:36:01
Bytem se line vune cerstve umlete kavy, masaznich chladivych gelu a Cyklostaru ... oranzova bando uzijte si svoje Doksy! Bez defektu, bez liseje a s endorfiny v cili!
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-05-31 09:23:40
Tanecniku, mines me za Lobci ve skarpe, jak tancim s krecovou vilou!
Bobku to je teda vybava!
Autor: Iceman Datum: 2018-05-31 08:39:05
Samí mistři, to já hledám parťáka do tabáku .
Autor: Bobek Datum: 2018-05-30 20:31:51
Pro sypání; chci Te videt v druzstvu, ne ze Ti to bude mistr sveta sjizdet!
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-05-30 19:36:08
A co ty jsi tam dělal Bobajz? Po Bělči jde z Tebe hrůza, moc bych chtěl zaparkovat za Tvoji zadní galdou po msenskem pave a odvézt se na terasu... Ale nevím nevím...
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-05-30 19:36:03
A co ty jsi tam dělal Bobajz? Po Bělči jde z Tebe hrůza, moc bych chtěl parkovat za Tvoji zadní galdou po msenskem pave... Ale nevím nevím...
Autor: Bobek Datum: 2018-05-30 18:44:22
Dneska sprintoval s rozeplim tričkem po ČB, asi trénink na zítřejší spurt v Tachově...?
Autor: Hulis Datum: 2018-05-30 18:29:41
Pan bratr je zas v nějakym útlumu, ale opět začíná jezdit, v sobotu pojede zkrácený pečky... Já jen doufám, že na sebe vlaky budou čekat a neujede mi spoj z Bolky - na přestup budu mít 4 minuty (když rychlík z Rumburka pojede tak jak má), což neni moc než se zorientuju na jaký nástupiště mám jít... Jinak nepojedu nic... Ale těšim se jak na zejtra, tak i na sobotu...
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-05-30 17:57:00
Huliiiiis jede! A co pan bratr?
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-05-30 11:40:27
Plán cesty na start na kolech i s časy:
13:45h. - kruhak Jiznak - Iceman, Profesor, Kolíkáč,
14:45h. - Teplárna Třeboradice - ...
Naplánované hlemýždí tempo, jedem v klídku, času mraky..... pokud by se chtěl přidat někde po trase napiste, kde ho máme čekat ...
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-05-30 11:38:57
Legendární jarní klasika Doksy slaví 36 let! Prijedte podporit neunavneho VLKa a CKKV, kteri to s urady nevzdali!
Jeden z velkych monumentu sezony se neodvratně blíží, delame hromadnou prihlasku, jeji uzaverka je v pondeli 28.05. ve 20,00hod. Potvrzujte svoje ucasti na zavode i nocleh v Doksech přes formulář. Zatim to vypada nasledovne:
I.balik: Profesor, Hulis, Kuře
II.balik: Bobek, Kolíkáč, Pistachio, Kapr, Pepíno, Soused, Vlčák, Iceman

V Doksech spi, chaticky Bílý kámen: Kapr, Kolikac, Pepíno, Bobek, Profesor, Iceman, ...

Info pro prespani v Doksech: Spacak potreba neni - v chatickach je deka s povlecenim, tzn. s sebou batuzek s minimem veci - pantofle, kratasy, tricko a mikina (zavisi na pocasi). Pri ceste tam dame do auta CKKV a pak nazpet na zada...

Jiz 36. rocnik teto klasiky, nevahejte, pojedte, vzdyt ...

Tolik milované, tolik proklínané Doksy. Pokaždý se těšim, pokaždý jsem nervózní. Letošní počasí ale převažovalo jazýčky vah na stranu nervozity až k nechuti se zúčastnit.Těsně před startem přestává pršet, teplotka příjemná a sem tam vykoukne sluníčko jako kdyby říkalo: po tom všem si tu? tak si to užij! :) A já poslech!

V Praze se asi nenajde moc hobby cyklistů, kteří by neznali závod Praha - Doksy. Slyšel jsem o něm už před lety a to jsem na kole jezdil jen jako turista. Tradice tohoto závodu je fakt úžasná a teď můžu konečně říct že jsem ho jel taky. No byla to síla, už když jsem čekal na Žižkově na Šlapky projížděli kolem mě další cyklisti. Po dvojících i jednotlivě, ale všichni si to valili tím správným směrem.

Sledování komunikace přes ICQ a našeho webu ale u mě způsobilo nezvladatelný třes rukou a nohou.Sednout na kolo se tedy ukázalo být nezbytností a tak jsem se rozhodl alespoň vyprovodit Šlapky na start.Tam už jsem plně podlehl svodům cyklistiky, zaplatil startovné a vyrazil směr Doksy,moc nevěda co to se mnou provede.

O tomto závodu jsem slyšela samé superlativy, je to prý naprostá kultovka v amatérských závodech. Jezdí se prý vždy poslední květnový čtvrtek, což znamená drobnou komplikaci, vzhledem k tomu, že je to pracovní den. Ale v práci jsem si to zařídila, takovýhle závod si přeci nemůžu nechat ujít.

Doksy to je závod o kterém jsem slyšel ještě v dobách, kdy jsem ještě hrál fotbal a to, že se budu někdy věnovat cyklistice jsem nečetl ani v Andersonovkách, proto účast na tomto závodě beru jako povinnost, možná bych jej také přirovnal k povinnostem typu, zasaď strom, postav dům a zploď syna. První tři povinnosti již mám v kolonce splněno, nezbývá tedy nic jiného než každý rok plnit také povinnost účastnit se této klasiky amatérské cyklistiky.

Tak velký Den D jako Doksy je za námi. Svátek amatérské cyklistiky. Bylo to úžasný, sice příjde krize v tom závodě na který jsem se od prvního setkání s Pražskou cyklistikou těšil. To nic ale nemění na tom že to byla parádní podívaná, závod... Při příjezdu na start mě skoro omračuje dav cyklistů, a hlavně dav oranžových! Fakt paráda, ať se člověk na tom parkovišti u teplárny otočil kamkoliv měl vždycky na obzoru VŠ, tomu se říká tým a reklama:)

Manifestační jízda za doprovodným autem proběhla nad očekávání dobře, na špici Kapr ve žlutém dresu jako průběžný leader, postupně okolo sebe má svoje domestiky, Diablo, Gejza a já mu děláme závětří těsně za zaváděcím vozem. Neskutečný pocit, 4 Šlapky táhnou II.balík vstříc 30. Doksům!

Doksy, magické slovo, nevím proč, ale ten závod mi připomíná studentská léta, když jsme se sebrali na víkend a vyrazili do lůna přírody . Tady taky, člověk s batůžkem vyrazí ve čtvrtek z domova a vrací se v pátek kolem oběda plný nezapomenutelných dojmů. Každý rok si říkám, bylo to nepřekonatelné, ale pokaždé mě Doksy nadchnou něčím novým a nejinak tomu bylo i letos.

Překrásná krajina Kokořínským údolím a okolí Doks s Bezdězským monumentem mne potěšily v největší míře. Pivečko v Tachově hasilo, co se dalo a těch zdatných Šlapek okolo mne...., Výborná akcička a vzpomínka.

Tachovský Hostinec u Slunečních hodin hostí vybranou společnost bláznů na lehkých strojích, kteří zdolali 28.ročník Praha-Doksy. I oranžový hlouček není nic své pověsti dlužen, to jsou chvíle, které z Doks dělají něco více než jen obyčejný závod. A pak vzhůru do kempu, příjemně prokecaný večer, bez větších iontových orgií, abychom si trojboj dobojovali až do cíle v pátek dopoledne.

Na samotku jedu do kempu, v Doksech chvíli bloudím, ale za chvíli jsem v restauraci. Před vyhlášením si znovu oblékám půjčený, špinavý, promočený, oranžový dres, ale bronzový stupínek krásně hřeje.

Co na tom, že většinu konkurence jsem porazil již tím, že jsem si stoupl na start, na to se historie ptát nebude, již navždy bude zapsáno v kronice Doks, 31.ročník v kategorii Veteráni vyhrála Vinohradská Šlapka!!

Atak zezadu ale nepřichází, poslední točka a nakloněná rovina k prémii, až teď slyším zezadu Čespu: "Jsme odjetí, mají na nás díru!" Čespu? Ty wado, všechny jsem tady čekal, ale že tu bude Čespa, to tedy ne! Klobouk dolů, kam se dostal za pár měsíců! Dostávám odvahu se poprvé taky otočit a naskytne se mi božský pohled, fakt tam nejsou vidět! 3 Šlapky v úniku a s nimi ještě lišák Vláďa Paudera. Je to sen? Kolíkáči, probuď se! Teď nebo nikdy, narvat tam velkou, prémii chci pro sebe, a hurá do sjezdu, kostky rozhodnou. Řveme po sobě jako smyslů zbavení, kostky drtí na špici Kapr, za ním se gumuji s Vláďou a za sebou slyším Čespu. Kostky zdolány, tam, kde se před 2 roky zrodil únik Klímiče, Vládi a Kapra, tam se dnes žene vstříc pódiovým Doksům trio orange +1. To snad není možný, tři z jednoho týmu v úniku, to je z říše fantazie! Dole to byl Ráj a nahoře oranžové peklo!

Ráno cesta ubíhala ve výtečné náladě krásnou krajinou Kokořínska. Ranní paprsky lehtaly naše smysly a my se vezli zlehka směrem do ruchu našich všedních záležitostí. Krásná cyklistická meditace. Nádherná záležitost tyhlety Dogzy

A nějaké fotky:
na startu rok 2005 :: týmový duch 2006 :: cíl Anděl a Strejda 2006 :: noc 2006 :: Tachovská náves 2007 :: pódium Andy 2007 :: pódium Vyhup 2007 :: ranní držková polívka 2007 :: fandící Vyhup na Romanově 2008 :: Hostinec u Slunečních hodin 2010 :: na startu rok 2011 :: na podium rok 2012 :: video rok 2013 :: pódium 2014 :: Tablo 2015 :: Vítěz 2015 :: Ráno 2016

Video čelo II.balíku 2016 - Všetaty, Čečelice, Byšice, Řepín :: Historie od CKKV

Držme palce, ať se rozroste tato statistika:
2016 - 2.místo - Pepíno
2007 - 2. místo - Andy
2007 - 2. místo - Vyhup
2006 - 3. místo - Anděl

Už se zase cítím v nohách tu čečelickou vracečku a nebo přejezd ve Všetatech, kde to letos ohneme zprudka doleva a až po chvíli nalítneme na hlavní, kde určo bude foukat proti a Řepín, kde to po úvodním esíčku ještě nekončí, a pak uklidňující sjezd do údolí, tam hlavně za přejezdem hned doprava a Romanov už se nezadržitelně blíží, cucnout gelu a jde se na to, bude to zase bolet, ale stojí to za to, možná se Vám nahoře zjeví cyklistické nebe, mšenské kostky vám to vyženou ze svalů a teď jen vydržet až do cíle, tady se nesmí skupina opustit, to nekonečné čekání až přijde rozbitý sešup dolů a pak levá, ještě vydržet, do toho magnetu do cílového křoví je ještě daleko, teprve až se zahne mírně doprava už se můžou vymáčknout veškeré zbytky sil a prolítnout cílovou čárou s rukou zatnutou v pěst a skutálet se do kempu, kde už je slyšet řinčení skla na vyhlášené terase. Čas se zastavil, když šlapu, tak žiju, jo Doksy jsou tady!! Naleštěte svoje koně a užijte si ty "svoje Doksy"!!

A zkuste přespat, Doksy bez přespání jsou jen tak napůl ...
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-05-30 10:57:48
Icemane to je krasa! To bere za srdicko, verim, ze to bude zase velky! Profesor me dnes rano roztocil nohy a ja mu do palice narval vsechny ty nej mista na trase a na terase Letos verim v pulnocni koupel v Machaci!
Autor: Iceman Datum: 2018-05-30 10:35:36
Doksy. Monument co táhne. V roce 2014 jsem si splnil poslední cyklistický sen, ještě jednou v životě objet se ctí dlouhý maratón, což se podařilo. Loni na podzim silnička začala chybět. Oprášil jsem ji se snem svézt se zas s oranžovou bandou, třeba i jen pár km. Zima se vydařila neskutečně, dokonce hodně přes plán a tak mohu pomýšlet i na Doksy. Snad se mi zítra sen splní. A protože jsou Doksy bez přespání jen poloviční, budu se ráno těžce sbírat do Prahy . Jen doufám, že mi zpět neujedete a dopravíte mne vpořádku do Pha.
Autor: Orlik Datum: 2018-05-29 20:48:08
Asi trasu znáte všichni ale je tam malá změna. Dnes podle šipek a v Byšicích hned za závorama vlevo a pak až na hlavní kde se jede vpravo a potom po průjezdu se napojíte na původní trasu na kopci. Byšice se nedají projet rovně je to jednosměrka od kostek na hlavní. To ale všichni víte.
Autor: Radim Datum: 2018-05-29 20:20:15
Ahoj, jen zkouším, zda by se ve čtvrtek našlo u někoho v autě jedno místo pro chudého pocestného i s kolem na odvoz z Doks? If ne, then se asi taky nic nestane a možná si to poprvé v životě vyzkouším i s přespáním v kempu. Kdyžtak tel. na mě je 776189189. Díky moc za případné reakce!
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-05-29 18:23:50
Nej segmenty Praha-Doksy:
"Stoupání Čečelice - Byšice (Křižovatka v Čečelicích - vrchol stoupání)" :: "Řepín (III/27317)" :: "Ráj-Romanov" :: "Mšeno - pavé climb" :: "Praha-Doksy cíl Tachov"
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-05-28 13:53:39
Hromadna prihlaska poslana, kdo ale ani v UAC je nutno vyplnit prihlasku na prezentaci a nebo si ji stahnout zde.
Autor: Vlčák Datum: 2018-05-25 16:47:29
Kolíkači fakt bych s váma rád po závodě popil ale nemůžu tam spát fakt musim do práce a pracuji od 6h tak to bych ráno asi nedal. Ale panáka si tam dáme.
Autor: Bobek Datum: 2018-05-24 23:15:26
Kostelec je rozoraný, ikdyž se tam nezávodí, je tam spousta příležitostí tam skončit...
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-05-24 11:50:34
V kolik ma byt v praci? V patek se vstava v 5h. a razime do prace! Doksy bez terasy nejsou Doksy! Chceme si s nim cinknout za tu Jihlavu!
Autor: Pistachio Datum: 2018-05-24 10:49:44
Kolíkáči, s bráchou určitě jedeme, ale nespíme. Brácha musí do práce. Ve středu vezu auto do Mělníka, aby jsme mohli počkat na vyhlášení. Minule jsme se vraceli kolmo zase až na start, už to bylo za tmy a na té hlavní mělnické docela o hubu.
Autor: Soused Datum: 2018-05-16 11:37:58
I když už jsem dávno mimo Šlapky (nemám ani silniční kolo) rozhodl jsem se znovu zažít atmosféru závodu. Dávám dohromady skupinku lidí, s názvem "Hlavně dojet" kteří by tento legendární závod chtěli znovu zažít. Kdyby se někdo chtěl přidat má možnost. Já na startu budu!!!!
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-05-01 18:28:49
Vse nasvedcuje tomu, ze letos Doksy budou! Dnes jsme jiz rozjeli v Milovicich orange prihlasovani na spani Zatim spi: Kapr, Kolikac, Pistachio, Pepino ...
Reditel VLK (CKKV) jeste shani 2 regulovciky, nenasel by se nekdo prosim?
Autor: Bobek Datum: 2018-04-06 22:25:30
To opravují další úsek-před a v Libni. Půlka už byla min.tyden
Autor: Orlik Datum: 2018-04-06 21:15:43
Už znovu opravují silnici z Byšic na Vysokou Libeň, jsou tam semafory. Povrch se jim nějak nepovedl a drolí se. Tak to snad opraví než pojedete Doksy.
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-02-15 16:25:56
citace z webu CKKV - VLK: Archiv Doksy 1982
Doufaje, že se letos podaří zorganizovat plnohodnotný 36. ročník závodu Praha - Doksy, otevřel jsem zaprášený archiv a vydoloval z něj památné dokumenty z doby před prvním závodem a po něm. Psal se rok 1982 a celý techicko-ekonomický odbor národního podniku OZAP Praha žil a dýchal nadšením z právě zrozeného cyklistického klání. Už dlouho před startovním výstřelem nebralo konce hecování, silácké řeči a holedbání, kdo si troufne, kdo to komu nandá, či kdo se záplavou výmluv zařadí do zástupu těch bez kuráže. Oprášil jsem dva Michalovy plakáty a také sázkový tiket na pořadí v prémiích a v cíli v Doksech. Tiket vítězný, který podala paní Slavíková z účtárny. Správně natipovala šest z jedenácti možných tipů. Druhá rychlostní prémie v Medonosech byla totiž zrušena, když ve spurtu (mimochodem o jednu vesnici dříve) Zdeněk Švůger brutální jízdou smetl dva soupeře ze silnice do kopřiv. Polovinu výtěžku ze sázení si odnesla vítězná tipérka, druhou polovinu dostal vítěz závodu Vlk, který ji v proslulé holešovické restauraci Konibar projedl se svými soupeři při vydatném obědu. Za zveřejnění stojí i dozvuky a ohlasy, jak jsme se i potom hecovali. Ještě zmínka proč je v ohlasech obchodní ředitel pivovaru Budvar. Na jejich nástěnném kalendáři toho roku byl vyfotografován vítěz závodu Vlk, pozvedající žejdlík výtečného moku... Tak zadržte dech a nechte promluvit historii.
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-02-13 12:42:49
Dal jsem si Repin k obedu a mam uplny tres v nohou!
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-01-20 22:02:21
Letos verim, ze zase okusime to, co zazivali jiz v roce 1982!
Rok 2017
Autor: Kolíkáč Datum: 2017-06-30 16:24:39
Report Praha-Doksy_2017.
Autor: Kolíkáč Datum: 2017-06-09 21:05:24
web CKKV: Doksy - kontinuita nakonec zachována!
Na oslavě Vlkových kulatin se tři účastníci prvního ročníku (r.1982) Doksů rozhodli, že letošní závod se pojede jako za starodávna, "kdo tam bude první" - v retro podmínkách. Bez presentace, bez čísel, bez pořadatelů, bez rozhodčích a časomíry, bez značení trasy. Objížďky uzavřených míst se musel každý naučit (bloudili jen dva). Počet účastníků byl stanoven na 15 lidí, abychom nebudili nežádoucí pozornost; téměř všichni, co Doksy jezdili už od začátku devadesátých let. Nakonec nás jelo 14, dle předpokladu se odhlásil pračlověk Budínský. Pořadí se dávalo dohromady v Doksech na terase kempu, časy, jak kdo si změřil. Tam následovalo vyhlášení, jen pokec a popíjení se konalo v restauraci na fotbalovém hřišti. Polovina zúčastněných pak nocovala v kempu. Podle nadšených reakcí cyklistů se tento krátký návrat do starých časů velice líbil (kromě mladého Mišáka, který tenkrát ještě byl na houbách). Za zmínku stojí, že konec závodu - nucená objížďka Žďáru - přinesl krásné lesní a kopcovité zpestření trasy, že budeme zvažovat zda tudy jezdit i v dalších ročnících. Pořadí závodu a reportáž z trasy bude brzy následovat.
Autor: Kapr Datum: 2017-05-26 08:38:35
Včera by to bývalo šlo, ranní tepy naznačovaly vítězství a od rána jsem cítil nohy z nebes...bohužel...
Autor: Kolíkáč Datum: 2017-05-26 07:04:42
Daval jsem Svijany a spal na lodzii v cepici ...

Témata za poslední 3 měsíce

ID Název Akce Přísp. Poslední příspěvek Založil Privátní
439 Trénujeme na podzim   2554 2018-10-15 16:54:49 - Camrda Kajman NE
229 CT Author Cup Akce 172 2018-10-15 15:54:02 - Kolíkáč Gejza NE
46 Kola - servis, nákup ...   2483 2018-10-14 19:30:47 - Bobek D!ablo ANO
74 POSPOS - Po stopách POS Akce 303 2018-10-13 21:34:19 - Koník Kolíkáč NE
19 Dresy, trička, bidony, samolepky   2658 2018-10-13 01:44:25 - Barbánek Soused ANO
437 Závodíme na podzim   169 2018-10-09 18:26:18 - Kolíkáč Strejda NE
364 Valná hromada a vyhlášení Šlapky Akce 310 2018-10-09 07:53:10 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
433 Úvaly-Český Šternberk-Úvaly Akce 199 2018-10-07 21:28:47 - Bobek Kolíkáč NE
359 UAC - Klikovy vrchy Akce 361 2018-09-24 12:09:35 - Strejda Kolíkáč NE
422 Trénujeme v létě Akce 1561 2018-09-23 21:15:05 - Bobek Kolíkáč NE
376 Koloděje Akce 1943 2018-09-21 10:03:25 - Kolíkáč Kolíkáč NE
319 POS - Poslední Šlápnutí - organizace Akce 306 2018-09-21 09:37:42 - Kolíkáč D!ablo ANO
543 UAC - O nejlepšího vrchaře Akce 116 2018-09-19 11:43:19 - VSid Kolíkáč NE
81 Vinohradské Běhny   3854 2018-09-17 22:40:45 - VSid Kolbaba NE
20 Zajímavé informace   1534 2018-09-17 09:26:40 - Kolíkáč D!ablo NE
402 Závodíme v UAC   482 2018-09-16 19:33:57 - Dreamer Alánek NE
244 Šlapky v seriálech (UAC, CKKV, ELM ...)   616 2018-09-14 08:02:53 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
571 Krajem Mirka Zbuzka Akce 25 2018-09-09 14:54:22 - Kolíkáč Kolíkáč NE
488 UAC - Dobrovice Akce 172 2018-09-06 22:38:25 - Koník Kolíkáč NE
535 Strava.com   167 2018-09-03 00:52:17 - Look_as Soused NE
366 Král Šumavy Akce 1662 2018-09-02 20:48:00 - Bobek Kolíkáč NE
415 Modrá Hvězda   373 2018-08-26 22:51:34 - Bobek Bobek NE
18 Nový člen, host   739 2018-08-20 12:54:52 - Kolíkáč Kolíkáč NE
211 CKKV - časovka do vrchu Lipence Akce 231 2018-08-20 10:16:47 - Kolíkáč Bigmig NE
447 Krušnoton Akce 659 2018-08-18 21:18:24 - Kolíkáč Kolíkáč NE
124 Salzkammergut Trophy Akce 30 2018-07-24 08:01:03 - Kolíkáč Jestřáb NE
214 UAC - Železný dědek Akce 113 2018-07-23 14:57:22 - Alf Kuře NE
563 Pohar tri kopcu   1522 2018-07-17 13:47:05 - Camrda Kolíkáč NE
STRAVA :: Fotogalerie rajce.net :: YouTube :: Facebook :: Webdesign ©2007 by JuraSOFT .. ..