Diskuze
Anonymní uživatel :: Přihlásit

Pro vstup do diskuze je potřeba se přihlásit, pro zaslání přihlašovacích údajů si napište zde.
Archiv diskuze: 2004-2006 :: 2004 :: 2003

Příspěvky k tématu: Závodíme na podzim   (ID: 437)

Ostatní témata
Autor: Kolíkáč Datum: 2022-12-06 10:16:05
Dnes v 18h. startuje na Rouvy další etapa Slovak eCup a to v Rumunsku. Je tam i týmová soutěž, tak se těšíme na orange zástupce na startu! Možnost připojení do skupiny na WhatsApp a na team rádio. Zatím: Barbanek, Dreamer, Kolikac, Luke ...
Autor: Luke Datum: 2022-12-04 20:01:55
Tak asi abych taky něco napsal, třeba pak budu jezdit jak loni...
V sobotu krásný stoupání v Itálii kamsi na zasněžený hřeben. Od startu se prý taktizuje. No, nevím. Je nás 10, 8, 6 a pak si z toho vystupuju já + 1. Čespa s Kolíkáčem na čele taktizují až pod kopec. Vím, že výkonnost je dávno v trapu, tak si nic nevyčítám, těch 10s o který budu později pod kopcem stejně nic neřeší. Konečně se stoupá, Čespa se protaktizoval do vedoucí dvojičky, za ním jeden, pak Kolíkáč. Ten na mě čeká, aby pak hlásil, že na něj já rozhodně čekat nemám. No ok, asi se mu fakt nejede dobře, ale stejně mu kdo ví jak neodjíždím. Nakonec hodně bolestivá hodinka, ale nic lepšího si stejně nezasloužím.
V neděli to je ještě lepší. Pálíme to v balíku po rovině, furt přes 300W v háku, tipuju se na max 10 minut v hlavním poli, ale nakonec je to míň. Bohužel mě tyhle velký balíky na rouvy nesedí, člověk se tolik neschová a čas od času je vyvětrán bez háku, aniž bych úplně chápal proč. Držím se kolem 10 místa, dle obrazu mě nikdo nepředjede, ale najednou jsem 20. a pár metrů za skupinou. Pak se to stejně rozpojí, zkusím tam doletět, ale spíš se dodělám. Další grupa je tu hned, parkujeme tam s Čespou i Kolíkáčem. Tak si řikám, že to není zlý, ale zase 10 v grupě, najednou přiskočí 10míst a díra přede mnou. 350W to nespraví a couvám do propadliště dějin, 35,45,55... "Luku kde seš?" "60. woe!!!!". Ani nemám sílu nadávat na rouvy, možná v top formě bych uvisel, ale spíš beztak ne, navíc v top formě nejsem, vlastně je jedno jestli budu 20 nebo 60... Trochu se vzpamatuju a chci to dojet v tempu, aspoň jako kvalitní trénink. Pár lidí, ale jede přijatelný tempo, tak se doplácáme do skupiny kolem 40. místa, míjíme občas nějaké odpadlíky, najednou grupa s Kolíkáčem na 100... Ta chuť zařvat si "Ciao a tutti" dodává motivaci, tyhle týpci jedou dobře, tak když se jich budu držet, mohlo by to klapnout. Naháníme grupu před náma dobrejch 10 km. Kolíkáč hned velí, pojď potřebujem ještě dojet grupu před náma. Další 100m díra, přitom teď jsem jednu sjížděl 10 km, tak ho pošlu do háje. Ale držet se vpředu to chce, za chvíli je to 50m a další "ciao a tutti" zní do sluchátek. Najednou se jede o 17.místo, na finiš bych si mohl i věřit, ale už toho mám dost. Když ale vidím, kolik lidí kolem to balí, tak si řikám, že se ještě musím hecnout. Naberu docela rychlost před posledním brdkem, kde už pak jedu co to jde. Do cíle kilák, dvakrát musím úplně svěsit, jak sem tuhej. Na horizontu jsem ale trochu odjel, pak mě dva dolítli, ale do spurtu už se neměli sílu zvednout. Výsledek teda asi maximum možného, takže vlastně zvláštní druh spokojenosti.
Autor: Dreamer Datum: 2022-12-04 11:46:35
EMILIA BIKE EXPERIENCE St.1 | Montechiarugolo EU - vysledky, livestream

Pedalitaly zavody mely v minule sezone skoro vzdy nejvic ucastniku a nejinak tomu bylo i dnes. Uvodni zavod zimni serie nabizi 35 km takrka rovinate trasy a prevysenim pouhych 200m. Jezdim ovsem na Rouvy dostatecne dlouho na to, abych vedel, ze o to tezsi to pro me coby vrchare bude. I kdyz aktualne az zas takovy vrchar nejsem, ale treba by to zimni kilo dve navic rovinach mohlo pomoci. Kratsi volne rozjeti a hlavne doufam, ze mi bude fungovat notebook bez baterie, kterou jsem vcera vyndal. Po startu davam kolem 500w a ted to co nejdele udrzet. Dari se a zahakuji se v prvni desitce. Clovek ale musi zustat ostrazity a moc neklesat mimo prvni desitku, protoze jinak snadno ztratite prehled o situaci. Kdyz se po nejake dobe propadnu na konec skupiny, vidim ze uz se to nadelilo a je nas skutecne jen deset a za nami dira. Po startu jsem videl chvili Cespu a Luka, ale ted uz tu nejsou.

Celni skupina si na minutku dve orazi, ale pak se zase zacne nastupovat. Kdyz v jednom brdku odjede prvni ctverice, nechavam to uz byt, protoze na to jednoduse nemam. Jedeme v pekne skupince, kde taha hlavne Nelson Snyder. I v haku mam co delat, abych tu zustal a porad to boli. Odjede nam Raphael Jung, ale pak dojedeme Alfin Verini. Vypada to na pekny souboj nekde mezi sestym az desatym mistem. I kdyz jsem rikal ze to je rovina, jsou tu neviditelna kratka stoupani, kde najednou kazdy metr nahoru boli. Cil se blizi, dalsi skupina za nami uz ma vetsi odstup, takze to udrzime. Jiz ponekolikate poodjede Alfin V. ktereho nasleduje Nelson. Asi bych se jeste zmackl, ale uz neni moral a tak je metr po metru nechavam odjet. Ze je to i tak vysoke tempo dokazuje, ze ani memu tempu nestaci lareina. V cili tak spurtuji z prvni pozice s Michalem Biskupem, ktery me nakonec tesne porazi. Top10 tam nakonec je, coz se v takove konkurenci pocita. Skoro rekordni watty, tudiz muj pocit ze to byl opravdu tezky zavod, se potvrdil!
Autor: Kolíkáč Datum: 2022-12-03 13:25:57
Čespo souhlas, pěkně si nás dnes opískoval
Autor: Čespa Datum: 2022-12-03 13:13:08
......za čtyřista na měsíc to je docela slušné dětské pískoviště. No nic, bábovičky Kolíkáč rozdal a tak šup, jdeme si hrát. Jak to bylo, oplácej se bábovičko a lopatičkou mlátíš do kbelíčku.......přesnééé, rozumní zůstanou pod peřinou a ty vyčnívající masochysti osedlávají zazimující karbony a roztáčejí převodovky spojené drátově i bezdrátově s PC a sití ČEZu. Start, výstřel, dráty v kole zaskřípou, ne, to byli moje zuby a ze zadu startujícího roštu se protlačit někam, neznám to, zatím mi ROUVY napsalo, že jsem spálil dva hamburgry, několikrát mi poslalo štít, nebo co to je a dnes gratulovalo k druhé hodině od registrace. Kluci mě učí, co je hákovat, že mám pravidelně pít a poslouchat rádio na těch nejlepších vlnách. Trasa se zvedla, jedem skupina a navzájem si pomáháme, hákovat mi nejde, nebot,když chci docvaknout díru, tak to přepálím a hned jsem před soupeřem, když svěsíš, tak stále držíš první pozici a s odstupem se teprve propadneš, abys to znovu sjížděl.......paráda, kolo poskakuje, první kapky potu dopadají na plášt a začíná bžunda v podobě prokluzování pláště a hučícího válečku. Nudně se držím háku do cca 2/3 kopce, pak stereotip šlapání mě přestává bavit, opouští mně i morál a watty padají, no nic, nezbejvá než si vystoupit a uplácanou bábovičku zbavit formičky. Bavilo mě to,moc. Díky, za každé Vaše pískoviště.......Čespa
Autor: Kolíkáč Datum: 2022-12-03 11:53:23
Hezky se na to dívá, ale u mě to byla dnes jen čirá bolest, pot a slzy. Tyhle ranní šroty mi nějak vůbec nesedí, asi se to chce se nejdříve přes den rozčílit v práci a těšit se na odpoledne či večer, jak to tam člověk pošle . Rovinatější začátek ještě hákovat s vypětím sil TOP4, kde mi pomáhá Čespa, ale jak se to začíná zvedat, tak hned odpadám. Chci si jet svoje, ale to svoje dnes padá hluboce pod 300w, nad 250 to hrozně bolí. Tak není divu, že mě dolítne po chvíli Luke a nechytatelně odjíždí. Spravedlivý a těžký kopec, kde není chvilka oddychu. Deprimuje mě ta délka, jak to vůbec neubíhá, všechno bolí, z čela vodopád, i když teploměr u otevřeného okna ukazuje 7 stupňů. Luke je motivace, že mi nesmí moc ujet, tak ještě ve stojkách ze sedla, aby to začínalo 3. Čespa už zvesela z cíle komentuje naše výkony, nahoře už sníh, a za mnou se rychle přibližující dva borečci. Nakonec v závěru jsem se ještě jakž takž chytnul, na Luka nevelká ztráta a ty dva jsem taky za sebou udržel.... No nic, třeba zítra bude lépe v 10h. rovina v Itálii, účast skvostná a rádio se už chvěje nedočkavostí!
Autor: Kolíkáč Datum: 2022-12-01 16:14:23
V sobotu 03.12. v 9 h. další etapa Mamiky´s Championship v Itálii Campitello Matese. Zatím se na team party a rádio těší Kolikac, Luke ...
Autor: Sukes Datum: 2022-12-01 08:24:29
KOnečně jsem na to přišel, chce to jen příště Vláďo zařadit sraz do rubriky Závodíme na podzim a proletěli bychom v neděli Polabím 40+, Pepan i další rozhodně nebudou proti, to teprve bude Paráda, kterou neunese ani report...
Autor: Kolíkáč Datum: 2022-11-30 22:14:02
Od rána myslet jen na 16h., jak se zgumujeme. Práce jde najednou od ruky jako dlouho ne. Starťák, nahrát nový firmware do trenažéru, ještě by to chtělo vylepšenou verzi pro nohy a plíce. Luke je na tom obdobně, rádio zahříváme již při roztočení nohou. Dnes krásná trasa v horách, 28 km s převýšením málem 1300 m. Hned od startu mizí Carlo Calcagni, další dva borci jsou asi taky nad moje síly, ale je tu pro mě magnet ve formě samotného organizátora a tím je Mamiky. Do půlky se trasa stále zvedá, tak se ho držím na dohled a nebo jedu s ním. Luke se pomalu zezadu přibližuje, ještě si shodí řetěz, aby to měl těžší, ale přibližně v půlce jsme spolu a rozjíždíme týmový koncert. Trasa se srovnala a skupina je základ, Mamiky a Stephen.T stále s námi. Závěrečné stoupání mi již vůbec nechutná, Luke odskakuje s Mamiky a já chci dát aspoň Stephen.T. Což se daří, ale kopec stále nekončí a síly všem rychle ubývají. Zvedám zadek a i díky povzbuzování Luka, se k němu znovu vracím a snažíme se Mamiky udolat. Mamiky má smůlu, vypadne mu internet, ale jak pak říkal Luke, takovýhle šrot by vydržel málokterý router Takže nakonec epochální závěr v potocích šťastného potu. Luke díky, byla to fakt pecka, takhle jsem to přesně chtěl! výsledky
Autor: Kolíkáč Datum: 2022-11-29 12:54:46
Ve středu 30.11. v 16h. další etapa Mamiky´s Championship v Itálii Campo Imperatore. Zatím se na team party a rádio těší Kolikac, Luke ...
Autor: Dreamer Datum: 2022-11-23 12:28:48
Hecovani na chatu cloveka vzdy navnadi a prida jiste par wattu navic. Na zavod se tesim, o vikendu byla forma az prekvapive dobra, ale zahy po startu do prvniho brdku zjistim, ze nohy z nebes to dnes nebudou. Prvni sestice odjizdi, ja se zuby nehty udrzim v druhe skupine, kde udava tempo Radoslav Rehora. Sice v haku jsem, ale boli to a na spici skoro nevlezu. Premyslim cim to je, no asi ten pondelni 70min zavod na 270W regeneraci neprospel a nohy proste nejsou tak cerstve. Presto se stale drzim, preziju i hlavni kopec v polovine a v te druhe dojizdime Andrew Emmericha. Dalsi skupinky jsou pred nami i za nami a odstup neni velky. Normalne bych to asi v tehle skupince kolem 8. mista uvisel az do cile, ale dnes mi neni souzeno. Mozna trochu zazlobi i appka, kdy jedu na rovine v idealnim haku za R. Rehorou a ukazuje mi to par minut ze setrim jen 6w, pricemz pocitove si taky musim davat vic nez bych v haku cekal. To me stoji dalsi sily a tak po nejake dobe ztratim tuhle skupinku. Svesuji postupne nohy kdyz vidim ze 200m naskok na dalsi trojici s J. Snebergerem sam neudrzim. S nimi pak jedu po zbytek zavodu, ale asi dva km pred cilem me v mirnem stoupani odparou i oni. Mam co delat, abych uhajil alespon 12. misto, ale povede se. Tezky, ale spravedlivy zavod!
Autor: Kolíkáč Datum: 2022-11-23 11:03:29
Kdo tohle vymyslel? Takhle se zase vyndat ... Projet si trasu předem a zjistit, že to až taková placka nebude. V družném hovoru s Mr. Tired a v dáli jedoucí Žábu to uteče a hurá na poslední odpočítávání. Moc lehký převod a začátek totálně prokaučovaný. Jsem kolem 70. místa Pomalu a bolavě se prokousávám dopředu. A hele Luke snad na mě čeká! Ani jsem netušil, že pojede, hold ty večerní matche nejsou dělané moc pro čerstvé otce od rodin. Hákuji ho jako na L´Etape, zase mě to dokonale pohltilo a tělo zaplavuje závodní vášeň a krůpěje slaného potu. Na rovině Lukemu odjíždím v grupě, aby nás pak ztrestal v jednom brdku. Je nás docela hodně a hák funguje, snažím se moc neplýtvat silami, ale držet si pozici. Jedu o TOP40, tohle už docela jde a dopředu se už stejně více neprokoušu. Závěrečné kilometry letí jako vítr a nakonec 39. flek, avg watty 280 a milostivá ztráta na Snílka přes 2 minuty. Jo bavilo to, těším se na příště! vysledky
Autor: Kolíkáč Datum: 2022-11-21 17:34:53
V úterý 22.11.2022 v 18h. startuje na Rouvy Slovak eCup. Je tam i týmová soutěž, tak se těšíme na orange zástupce na startu! Možnost připojení do skupiny na WhatsApp a na team rádio.
Autor: Kolíkáč Datum: 2022-10-02 17:47:32
Vláďa parádně oslavil vstup do orange, hned je z toho pódium, na kterém ho doplnil náš neúnavný časovkářský démon Pepanwagen, gratulace a děkujeme za skvělé repre! u akce první foto
Autor: Sukes Datum: 2022-10-01 19:16:25
V 8.45 budu na místě.
Autor: Vláďa Datum: 2022-10-01 15:41:47
Jéje - tak já si rovnou asi střihnu rovnou první závod - mladej chce jet - vypadá to, že se uvidíme na místě
Autor: Kolíkáč Datum: 2022-10-01 10:18:04
Nedele 2.10. casovka Hájek... jedeme na kozach, sraz v 8:45h Katerinky-draty...Luke, Kolikac...
Autor: Dreamer Datum: 2022-09-25 15:28:42
L´Etape Brasil | Short Route - 60 km, 1100m - vysledky, livestream

Unava po dovolene vykonala sve a cely tyden jsem byl nepouzitelny, co se tyce intenzit. Az v sobotu jsem dostal chut neco malo zkusit a tak jsem si dal okruhy v Texasu, z cehoz se vyklubal zavod na vice nez hodinu. Jelo se mi ale dobre, byt watty proti vrcholu jsou o dost niz, ale s tim jsem pocital. Vecer, respektive v noci nasledovala hudebni akce, z ktere jsem prisel pozde v noci a tak jsem dopoledne vicemene prospal. Vstavam v poledne, protoze v pul jedne zacina zavod po trase Letape v Brazilii, ktery se prave soubezne jede, jak je videt z livestreamu. Vubec se nerozjizdim, mam co delat, abych vse stihl spustit. Dva bidony budou nutnost, 60 km a 1100m to bude nejdelsi oficialni zavod co jsem na Rouvy jel, kdyz nepocitam ten zimni na 130 km na Mt. Ventoux.

Po startu je tu delsi rovinka s kratkym kopcem, mackam se abych zustal s celni skupinou. Boli to jak jsem nerozjety a unaveny z vcerejska a noci, ale jsem tu. Pak nasleduje dlouhatansky sjezd, kde si hlidam hak a vezu se skoro zadarmo. Prijde brdek, kde cekam ze se to nadeli, ale i tady jsem to jeste uvisel. Prijde sjezd, nekde mi to tam ujede a Chris V. Hinsberger a J. Raphael jsou fuc. Jedu s dalsi dvojici, ale ta mi v mirne sjezdu taky ujede. Ne ze bych si to nehlidal, ale dnes nohy na kratke nastupy uz nejsou, to citim od zacatku. Tim padem jsem osamocen a cekam az me dojede Simon H. Ten je tu coby dup, ale naivni byla moje predstava ze pojedeme kamaradsky spolu. Simon by asi jel, ale ja jsem dnes tak slaby, ze s nim po rovine s kratkymi brdky vydrzim jet pet minut, vic ne.

Dal se propadam a za mnou je vetsi skupina nekde na hranici top 10. Druha polovina je navic nahoru dolu a na konci je velky hlavni kopec. Skupina za mnou se ale take rozdeluje a tak kdyz me dalsi dvojice dojede, chytim druhy dech a jsem schopen jet v kopci alespon kolem 270w v prumeru. Naopak dvojici prede mnou dojde a tak bojuji o seste az osme misto. Finalni kopec je dlouhy, nakonec je z toho zavod skoro na dve hodiny a ja dojizdim na peknem sedmem miste. Ztrata na celo je velka, ale vzhledem k okolnostem jsem vubec rad, ze jsem se na start postavil a postupne se zase do intenzit dostavam. Ono to pujde a casu dostat se zpet na obvyklou uroven bude dostatek.
Rok 2021
Autor: Dreamer Datum: 2021-12-19 20:44:00
La Vuelta Grande | Santiago de Compostela | EU - vysledky

Finalni zavod La Vuelta serie je tady, uz jen jedno posledni utrpeni, jedna posledni bolest a bude to za nami! Mezi rannim a vecernim zavodem se presunu do Prahy. Citim, ze se moc silny necitim a start zavodu se blizi. Z poledniho zavodu je jasne, ze musim pro zaverecnou casovku na 31 km a 600m zvolit casovkarske kolo, protoze Luke takhle v poledne krasne dojel na druhem miste a Kolikac taky zajel paradne. Takze kolo je nastavene, ted jeste zprovoznit sebe. Hledam nejaky gel, ale je po sezone, nikde nic nemam. Nachazim ale neco lepsiho, testovaci vzorek pre-workout smesi, kterou s chuti vypiju, je v tom dost kofeinu a dalsich veci, takze by to mohlo chvili pusobit. Ctvrty zavod behem vikendu uz chte nechte nejde objet na vodu se stavou. Rozjizdim se necelych 20 minut, tak uvidime jak to pojede na Wahoo a jednici.

Po startu si dojedu Nelsona Snydera, abych zjistil co ma za kolo. K me radosti ma silnicku, ale on asi vazi par kilo vic, takze tezko rict, jestli by mu TT bike pomohl. To me pomaha hned od zacatku, jasne to citim a vidim. Nez prijdou brdky, posunu se za Simona Hahnenbrucha na druhe az treti misto. Prichazi brdky, kde zacnu logicky ztracet, ale jak jsem nakopnuty a vim ze Luke s Kolikacem mi na dalku fandi, tak se mackam a vlastne moc neztracim. Kozu ma necele prekvapive malo lidi, ja, Michel Brazeu a Stefam Aumuller, ostatni zvolili silnicku. Ze tu dnes neni drafting, je jasne, ale mozna to nekoho prekvapilo, protoze oficialne zavod nebyl v nazvu oznaceny jako casovka, byt v newsletteru se o tom psalo.

Mackam se do brdku, dojede me Ch. Odekerken, J. Sneberger a je tu M. Brazeau. Nelson zustava za mnou. Na vrcholu kopce mam ztratu cca 200m, v cele jede s uz slusnym naskokem Simon. Z kopce jedu porad kolem 300w, mozna bych to roztocil jeste vic, ale mam tady na jednici kompakty. Proste to trva, nez na 50x11 rozjedu kolo k 70kmh. Presto zacnu kluky zase sjizdet a zahy jsem opet druhy. Je to krasny pocit, takhle predjet Snebergera i Odekerkena a vedet ze s tim nic neudelaji. Kousek prede mnou je Brazeau, vypada to ze bych ho mohl sjet, ani Simon neni daleko, ale kdepak, preci jen tech zavodu uz bylo moc a kluci prede mnou nejeli minimalne rano, takze jsou cerstvejsi.

Soustredim se tak na to, udrzet za sebou dvojici Sneberger / Odekerken, to se mi dari, prestoze zaver je sice opet mirne do kopce, ale to uz se clovek vidi v cili celeho tohle mega narocneho etapaku. Dojizdim na skvelem tretim miste, watty opet pres 300, takze vic nez rano. A to jsem nekdy ve dve odpoledne skoro nesesel schody, jak jsem po rannim zavode citil stehna. Serie zavodu konci, verim ze me to zase posune do dalsi venkovni sezony. Ted prichazi zaslouzena pauza. Diky Rouvy a hezke Vanoce vsem!
Autor: Dreamer Datum: 2021-12-19 11:49:26
PEDALITALY Courmayeur Virtual Race | EU - vysledky

Nedelni rano prinasi treti a finalni predvanocni zavod serie Pedalitaly a po vcerejsim Angliru nas neceka zadny oddech. 31 km a prevyseni 1200m, s tim ze hned na zacatku je hlavni kopec, kde se nastoupa podstatna cast metru. Rano je ospale, rozjizdim se pul hodiny pred startem a do zavodu jdu s tim, ze to zkusim, ale ne uplne naplno, protoze bych vecer jeste se cti chtel objet posledni zavod La Vuelta Grande serie. Od nas jede Luke, takze si rikam, ze bychom to treba mohli objet "na pohodu" spolu. Tenhle plan bere za sve po startu, kde se Luke evidentne vubec nesetri. Odjede mi na 50m, ja jsem nekde kolem 15. mista, takze mam dve moznosti. Volim tu tezsi, tedy zapnout vykon naplno, dojet Luka a jet s nim. Spolecne s B. Van den Brande postupne stahneme naskok Luka a zahy jedeme ve ctverici jeste s Alan Huette. Kopec je to opravdu tezky, dlouhy a moc neubiha. V podstate takove male Angliru, jen tu mame mit vyhled na Mont Black, ktery jsem ale popravde nezahledl. Nejedu sice naplno, ale vic nez 5-10% nesetrim, takze to poradne boli.

Navic si kluci obcas v kopci prislapnou a clovek musi dojizdet naskakujici metry. Sklon se take meni, v druhe polovine kopce ztracime B. Van Den Brande a jedeme ve trech. Kluci uz jedou rozumneji a v prudkych pasazich obcas urcuji tempo ja. Vrchol se blizi, Bart za nami ztraci 100m, dvojice pred nami uz ma taky naskok, takze si rikam, ze to nikdo nebude pres horizont hrotit a nastupovat. Opak je samozrejme pravdou, uz nevim jestli to byl Luke nebo Alan, ale musim se poradne zmacknout, aby mi to do sjezdu neujelo. Proklinam kluky, ale jsem tam! Nasleduje dlouha klesava pasaz, kde se v podstate nemusi slapnout. Do toho mi pisou z Pedalitaly na Whatsuppu, jestli bych jim nedal interview do livestreamu, bohuzel si toho vsimam az po zavode, takze priste.

Klesani konecne konci a zaciname ladit na finalni cast, kde je tahle mirne stoupani. Luke nastoupi, ja tymove nedelam nic a cekam co Alan. Zavesim se za nej a Luke ma komfortni naskok 50-70m. Alan me necha parkrat prostridat, nez mu dojde, ze nic sjizdet nebudu. Tak si to vezme sam na starost a rozjede hodne ostre tempo, i kdyz jedu kolem 320-330w, tak mi zacne odjizdet. A uz s tim neudelam nic. Alan dojede Luka a rozdaji si to spolu ve spurtu, ktery nastesti Luke vyhraje. Ja dojedu chvili pote, je to to porad krasne misto v TOP10. Byl to krasny, ale tezsi zavod nez jsem myslel. Ale jake si to jeden udela, takove to ma!

Témata za poslední 2 měsíce

ID Název Akce Přísp. Poslední příspěvek Založil Privátní
437 Závodíme na podzim   228 2022-12-06 10:16:05 - Kolíkáč Strejda NE
81 Vinohradské Běhny   3926 2022-12-05 08:55:16 - Barbánek Kolbaba NE
439 Trénujeme na podzim   2792 2022-12-03 21:34:10 - Čespa Kajman NE
258 Roadcup   241 2022-11-29 17:19:14 - Kolíkáč Kolíkáč NE
244 Šlapky v seriálech (UAC, ELM ...)   694 2022-11-29 17:13:08 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
364 Valná hromada a vyhlášení Šlapky Akce 362 2022-11-29 15:30:17 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
107 Pokladna, adresář členů, fotogalerie   1 2022-11-28 18:25:25 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
403 Sudety Tour Akce 414 2022-11-28 18:24:49 - Kolíkáč TinkTink NE
190 ELM - Extraliga Masters   718 2022-11-27 16:19:17 - Vláďa Kolíkáč NE
231 UAC - závěrečný balík Akce 135 2022-11-27 16:06:09 - Kolíkáč D!ablo ANO
19 Dresy, trička, bidony, samolepky   2796 2022-11-22 16:30:31 - Kolíkáč Soused ANO
67 Soutěž Šlapka roku   544 2022-11-18 11:30:55 - Kolíkáč Jura ANO
365 Vítání Martina na bílém kole Akce 583 2022-11-16 08:48:09 - Kolíkáč Kolíkáč NE
18 Nový člen, host   821 2022-11-13 10:46:03 - Kolíkáč Kolíkáč NE
502 Akce a závody v Alpách   175 2022-11-10 19:59:32 - Barbánek Canadien NE
611 Bikepacking   35 2022-11-07 07:39:03 - Bobek Turista NE
374 Mamut Tour Akce 1145 2022-11-04 18:08:22 - Luke Strejda NE
608 Českobrodská vánoční desítka Akce 209 2022-11-02 10:18:50 - Kolíkáč Strejda NE
20 Zajímavé informace   1579 2022-11-01 16:35:02 - Sukes D!ablo NE
43 Kalendář akcí   237 2022-10-30 18:49:01 - vt Kolíkáč NE
74 POSPOS - Po stopách POS Akce 322 2022-10-29 06:34:21 - Balu Kolíkáč NE
545 Hurá v říjnu na Ještěd Akce 350 2022-10-17 17:37:21 - Sukes Kolíkáč NE
442 UAC - Tour de Brdy Akce 168 2022-10-10 15:19:02 - Strejda Kolíkáč NE
60 Loučení, to je vám těžká věc ...   209 2022-10-09 20:46:50 - Mlhoš Jiřík ANO
STRAVA :: Fotogalerie rajce.net :: YouTube :: Facebook :: Webdesign ©2007 by JuraSOFT