Diskuze
Anonymní uživatel :: Přihlásit

Pro vstup do diskuze je potřeba se přihlásit, pro zaslání přihlašovacích údajů si napište zde.
Archiv diskuze: 2004-2006 :: 2004 :: 2003

Příspěvky k tématu: Abruzzo - Grand Sasso  (ID: 607)

Ostatní témata
Autor: Kolíkáč Datum: 2019-09-05 20:08:59
Privez ty dortiky a kafe, taky si chci takhle regenerovat!
Autor: Dreamer Datum: 2019-09-05 20:04:20
Italie - Abruzzo - 6. den

Dneska jedu na svih sam, protoze Karl s Nickem jedou autem hodinu na start a to se mi nechce po vcerejsku kdy mi z toho bylo na startu spatne. Kdyz se s kluky loucim a chci vyrazit, Karl prohlasi ze mam prazdne zadni kolo. 20min zdrzeni, ale nevadi, dneska neplati ze cas jsou penize. Vyrazim smer Teramo a beru to pres prvni brdky po ceste, i kdyz bych mohl jet podel pobrezi. Po 2h mijim peknou kavarnu, ale pak to otacim a davam kafe s dortem, je to preci dovolena, tak neni potreba dat 7h bez zastaveni. Pak uz stoupam k hlavnimu kopci dne, do Castelli, kde kupuji suvenyr a prodavac mi rika "bravissima" kdyz mu posunky naznacuji odkud kam jedu. Silnice se utahuje, stoupam do 1300m, u nekterych budov jsou videt pozustatky zemetreseni z pred par lety. Vyhledy nadherne, pocasi zatim take drzi, i kdyz prvni mraky se tvori, ale uplne nahoru pres hreben nepojedu.

Jsem nahore a ceka me dlouhy sjezd pres Farindolu, kde jsme nad ni startovali vcera. Sjezd je sice pekny, ale silnice jsou tu fakt nic moc, sam dira a vytluky, dalsi defekt uz nastesti nedostanu. Pres Penne to vezmu do Pescary, kde je uz zase 30st horko a plaze plne lidi. Nakonec se tam chvili motam, na promenade davam zmrzlinu a kdyby nekdo podotkl, ze jsem nedal dvoukilo, tak nakonec dal, protoze jsem po kratke pauze v mori vyrazil jeste na vyjeti a nakupy. Zitra ma prset, takze hlavni ucet tehle dovolene bude znit krasne kopce, horsi silnice, pocasi promnenlive ale porad dobre a k tomu trikrat dvoukilo!
Autor: Dreamer Datum: 2019-09-04 19:29:06
Italie - Abruzzo - 5. den

Kralovska etapa cislo dve je naplanovana na stredu, vyjezd na Campo Imperatore do 2100 mnm do centra masivu Gran Sasso, kde pred rokem koncila etapa Gira. Rano vyjizdime plus minus dle planu v pul osme. Jedeme kus autem, protoze to dnes bude dlouhe a ne kazdy chce objet cely usek. Z hodinove cesty na start se mi dela v aute spatne, asi tim jak jde clovek rano v 6 plavat do more a o 3h ma jet na kole z 1100m. Skoro jsem v aute usnul. Takove zmeny nadmorske vysky mi zda se nedelaji dobre. Po startu tak nechavame s Nickem Karla jet, chce to dnes rozvazne. Je navic docela zima, ale sviti slunce. Na hrebeni mlha, ale po kratkem sjezdu prijizdime na nadhernou planinu a sviti slunce. Uzivame si vyhledy a fotime. Odbocka na Campo Imperatore a stoupame. V kopci dojedeme Balua, Nick je kousek za mnou, Karl uz tu ceka tipuju tak 15-20 min, udajne to ujel rychle jako grupetto na Giru, co dodat. Nahore foceni, smerem na zapad je ale mlha. Zima tu taky je, takze do sjezdu plastenku a cepici a mirime dal.

Sjezd hezky, ale pod mrakem, takze se uz tesime az se otepli. To se deje o kus dal, ale zase nasleduje nekonecne stoupani, byt mirne. Po nem se otevre nadherny vyhled do udoli. Proti planu odbocujeme ve sjezdu doleva k velkemu jezeru podle mapy. Nastesti neni moc vysoko, takze odmenou nam jsou dalsi super vyhledy. Energie ale dochazi, uz se tesim na kafe a zakusek. Riskneme to a sjizdime po ceste, kde je slepa cesta a kde nam navigace vcera odmitala natrasovat dnesni jizdu. Zahy se ukaze proc. Sesuv pudy. Se vsi opatrnosti sneseme kola a sesuv prejdeme pesky. Zrejme nasledky zemetreseni z roku 2013 tusim. Jeste par useku po rozbitem asfaltu a jsme zpet na hlavni. Tunely projedeme v bezpeci, zato pod poslednim z nich je v zatacce prevracene auto. Uff, nevypada to dobre, ale nastesti uz tam jsou prvni auta a motorkari, tak jedeme opatrne dal. Za 10 min nas miji sanitka mirici na horu.

Sily dochazi, na kruhaci nedam chvili pozor a vjedu do zlabu, coz znamena defekt zadniho kola. Vymena je ale i s pomoci kluku hodne rychla, dat ji takhle rychle na Krali Sumavy, mohl jsem vsechny useky jet s celem. Stale klesame a uz je zase horko. Asi bysme dojeli domu i bez zastavky na kafe, ale protoze to zdejsi zabijacke kafe me nakopne, spolecne se zmrzlinou jsme ho dali i ted. A jak nam to pak hned zase jelo. Dokonce tak, ze kdyz jsme doma a mam 175km, dam si jeste solo mensi kopec v okoli a dojedu to opet na 200 km, cimz si dnesek zaslouzi pojmenovani kralovska etapa. Dobry je ale pohled na me tepy, objet to s prumernym tepem 99 to bych necekal ze je mozne, pritom kde to slo, jsem se snazil jet, protoze uplne volne takovy okruh objet nejde. V srdci Gran Sasso je kazdopadne nadherne a dnesni jizda byla opet plna zazitku!
Autor: Balu Datum: 2019-09-02 22:37:08
Hlasily dnes deste a ono bylo skoro jasno.
Autor: Luke Datum: 2019-09-02 22:00:30
Paráda, díky za reporty. Jinak mě v té oblasti dobře sloužilo plánování dle oblíbenosti co má garmin, nebo strava. Každopádně užívejte!
Autor: Kolíkáč Datum: 2019-09-02 20:57:48
To je uplny italsky tyden!
Autor: Dreamer Datum: 2019-09-02 18:29:44
Italie Abruzzo - 3. den

Na utery hlasi vetsi dest, takze Karl naklika okruh na 120 km z Terama, kam popojedeme na start autem. Ma to byt 2x nekam do 1700m, v podstate nahoru dolu. Dle planu vyrazime, Balu je s Karlem dokonce v uniku, ja s Nickem zaciname kopec rozvazne. Zahy odbocime z hlavni, ale jelikoz dal stoupame, nasleduji ostatni. Silnice docela rozbita, ale jsme uz nekde kolem 1100m a vidime hreben, pekne jsem se rozjel. Najednou konec asfaltu a sotolina. Karl je prekvapeny, preci naklikal na Seznam mapach trasu pro silnicni kola. Aha, duvera v ceskou firmu se ceni, otazka jestli je nej napad planovat hory v Italii podle Seznam.cz ze ano. Ja navrhuji pokracovat po sotoline nahoru, uz moc nechybi. Karl to chce otocit dolu, nakonec jedeme dolu ale trochu jinudy, kde je asfalt s dirami, ale sjet se to da.

Spadneme do 700m a zase koukame 5min do mapy, kudy kam. Plany na okruh berou za sve, moje telo zacina regenerovat a vubec se nemuzu rozjet. Dame jeste jeden slepy vrchol kolem 1000m a vracime se zpet do udoli. Tam se rozdelime, protoze kazdy chce jet jinudy. Tak tohle se uplne nepovedlo, ale o nic nejde. Dam si v klidu v Teramu (coz je mimomochodem podle znacky partnerske mesto Prahy) zas vyborny kafe a sladke pecivo, coz mi zvedne naladu a vyrazim zpet po ose, autem se vracet tedy nebudu. Za zady se stejne zacina formovat bourka, takze to ma opet trochu adrenalinovy nadech. Dam kus useku co jsme jeli s sobotu a nakonec dam i stojku k TV vysilaci nekde kolem 700mnm.

Pak se opustenymi silnickami pomalu vracim zpet k Atri, bource jsem ujel, ale protoze se blizi dalsich 6h na kole a je dusno kolem 30st, mam toho celkem dost, vsak ono dat 18h behem tri dnu musi zanechat stopy. Po navratu se mi povede zlomit klic od dveri, ale nasledna koupel v mori zase vsem naladu zvedne, snad krome Karla ktery chytil nekde ve meste defekt a misto koupani meni dusi. Je to tu hezke, ale ty vedlejsi silnice hodne rozbite, coz do kopce nevadi, ale z kopce si to pak neuzijete, takze od priste zkusime jet podle Google map a tras Nicka.
Autor: Dreamer Datum: 2019-09-02 10:30:13
Italie Abruzzo - Nick, Karl, Balu, Dreamer

Dovolena v Italii a kralovska etapa hned druhy den pobytu. V dalsich dnech hlasi prehanky i dest, tak neni na co cekat. Rano rychle do more nabrat sul do zasoby. Vyjizdime podle planu v 9h, cilem je kopec z Gira Monte Blockhaus 2068 mnm. Jenze pod kopec jedeme oklikou a po 2,5h jsme porad nizko. Karl ladi navigaci a hleda zkratky. Ta prvni mezi vinicemi je jeste romanticka, ta druha uz je brutalni stojka, kde ze me pot leje protoze je 33st. Dejavu prichazi nahore kdyz uz toho mam dost a zjistime, ze jsme teprve 550mnm. Nick ztraci, ale cekame na nej.

Pokracujeme dal, neverim ze vrchol dame, protoze se zacinaji objevovat zlovestne mraky nad Blockhausem. Zacina ten pravy finalni kopec. Karl mi poodjizdi, ale mam ho porad na dohled. Tepy jsou porad nejake zatazene, ale o neco lepsi nez vcera, ale tak neni se co divit po 15h jizde autem. Prichazi epicke momenty, nejdriv me malem sezerou mouchy, kterym proste nejde ujet, krome par useku v lese. Prichazi prvni kapky, premyslim jestli to otocit. Na vyskomer se radeji nedivam, ale tusim ze jsem teprve tak 1300 mnm.

Kapky ustavaji, prichazi mlha a sedlo kde uz si rikam ze je vrchol, ale jsme teprve 1600m. Sucho ale je, tak nahanim Karla, ktereho vidim kus pred sebou. Konecne vrchol v totalni mlze, nic krome boudy a pastevce s kozami neni videt. Je tu i Balu, ktery pod kopec dojel autem a finalni metry dal s nami. Vrcholove foto a prichazi zlovestne bourkove zahrmeni. Ve stresu nasazuji plastenku a valime dolu. V sedle ceka Nick, vrchol uz neda, fakt mam strach, vsude kolem tma a mraky. Sjezd je taky rozbity, jedeme dolu, zacina krapat. A je tu druhe dejavu, souboj s bourkou. V pudu sebezachovy klukum ujizdim, zacina dost prset, ale vzdy pod kazdou serpentinou tomu na chvili ujedu. Je to presne na vterinu, po asi 20 min konecne nad bourkou vitezime a vlastne jsme to sjeli "na suchu", hura!

Jsem ale zmrzly, ruce necitim. Do vetsiho mesta prijizdime slusne popraveni, je zase pres 30st, chybi voda. Kavarna se zakuskem nakopne a konec uz je tak opet euforicky po promenade v Pescare, kde mi v cili chybi asi 10km do dvoukila, cemuz nejde odolat a tak si ho dotocim. Jedna z nejdobrodruznejsich jizd, co jsem kdy zazil!
Autor: Balu Datum: 2019-07-23 18:27:01
Bobku nic se nedeje, treba to vyjde nekdy jindy.
Autor: Bobek Datum: 2019-07-23 13:12:48
Díky, zvážil jsem to ale naskytly se jiné komplikace, tudíž by to bylo hektické. Tak se prosím nezlobte, omlouvám se za neúčast a případně zálohu nabídněte konkurenci.
Dík a snad třeba na jaře...
Autor: Nick Datum: 2019-07-23 12:06:04
Bobe, ted jsme 4, příští týden ještě zkusíme auto jak to výjde s kolama. Jinak počítáme s tebou jako zálohou.
Autor: Dreamer Datum: 2019-07-21 21:23:23
Ano at posle, dekuji Balu!
Autor: Balu Datum: 2019-07-21 14:56:38
Ok, bracha ti posle mailem podrobnejsi info pokud budes chtit.
Autor: Dreamer Datum: 2019-07-21 14:09:49
jasan, tak to vypada v pohode! Tak se mnou zatim pocitejte, snad se mi to povede posunout pracovni aktivity, ktere jsem mel puvodne v planu!
Autor: Balu Datum: 2019-07-21 11:06:07
A je to nejkonfortnejsi dodavka na trhu co se tyka prepravy lidi.
Autor: Balu Datum: 2019-07-21 09:52:19
Vito je vetsi a hlavne delsi. Nemel by to byt problem pro 5 lidi.
Autor: Bobek Datum: 2019-07-21 08:41:24
Nejlepsi je, když o tom rozhoduji cumaci, kterym se dělá z takových dálek špatně, nebo krasavci co se boji letního destiku!
Autor: Dreamer Datum: 2019-07-21 08:40:15
To da Bobek levou zadni po Pradedu! Jinak k autu, my jeli v praci s VW trasporterem 4 lidi a vc. kol a bagaze to bylo akorat, v peti lidech coz byl puvodni plan uz by to bylo za cenu nekomfortu, tak jsme to rozdelili na dve auta. A to jsme jeli jen na Vysocinu. Je Sprinter vetsi?
Autor: Balu Datum: 2019-07-20 21:30:36
No je to jenom 1320 km tam
Autor: Profesor Datum: 2019-07-20 21:10:02
to by uz byla zajimava akce jet na kole z Prahy do Abruzza a zpet

Témata za poslední 2 měsíce

ID Název Akce Přísp. Poslední příspěvek Založil Privátní
20 Zajímavé informace   1584 2024-04-19 19:48:53 - Čespa D!ablo NE
320 Peklo severu Akce 10 2024-04-18 10:17:42 - Kapr Strejda NE
43 Kalendář akcí   247 2024-04-17 23:31:53 - Luke Kolíkáč NE
509 Rytířov Akce 362 2024-04-17 07:24:39 - Kolíkáč Kolíkáč NE
376 Koloděje Akce 2504 2024-04-13 16:20:42 - Luke Kolíkáč NE
405 Praha-Doksy Akce 855 2024-04-11 15:29:57 - Kolíkáč Kolíkáč NE
19 Dresy, trička, bidony, samolepky   2859 2024-04-11 12:06:24 - Kolíkáč Soused ANO
623 L´Etape CZ by TdF Akce 31 2024-04-11 07:03:25 - Kapr Kolíkáč NE
384 Trénujeme na jaře Akce 2142 2024-04-09 22:52:17 - Sukes Kolíkáč NE
371 Soustředění na Jižní Moravě Akce 1807 2024-04-08 23:28:21 - Nick Quit NE
457 Sázavák Akce 352 2024-04-07 22:43:49 - Radim Kolíkáč NE
375 Závodíme na jaře   648 2024-03-31 20:42:10 - Kolíkáč Léňa NE
140 Velikonoční jízda Praha-Doksy-Praha Akce 25 2024-03-29 16:41:06 - Čespa Kolíkáč NE
190 ELM - Extraliga Masters   754 2024-03-28 16:12:43 - Javi Kolíkáč NE
575 Trosky Akce 165 2024-03-09 19:55:11 - Kolíkáč Kolíkáč NE
502 Akce a závody v cizině   180 2024-03-08 09:02:52 - Kolíkáč Canadien NE
556 Ústí nad Labem Akce 283 2024-03-03 18:32:20 - Čespa Kolíkáč NE
244 Šlapky v seriálech (UAC, ELM ...)   703 2024-02-29 20:00:05 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
403 Sudety Tour Akce 437 2024-02-27 08:42:44 - vt TinkTink NE
612 Lukov Akce 136 2024-02-24 19:34:18 - Sukes Turista NE
107 Pokladna, adresář členů, fotogalerie   1 2024-02-22 16:59:27 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
STRAVA :: Fotogalerie rajce.net :: YouTube :: Facebook :: Webdesign ©2007 by JuraSOFT